********* ********************** DSV Blog: Μήπως ... όχι μόνο μαζί τα φάγαμε ... αλλά συνεχίζουμε ΜΑΖΙ να τα τρώμε ???

Παρασκευή, Μαρτίου 23, 2012

Μήπως ... όχι μόνο μαζί τα φάγαμε ... αλλά συνεχίζουμε ΜΑΖΙ να τα τρώμε ???

Σήμερα εκμεταλλευόμενος τις ευεργετικά πλεονεκτήματα του ανέργου έπινα καφέ στην ηλιόλουστη παραλία ενώ διάβαζα ένα περιοδικό για υπολογιστές ... 

Το κάνω συχνά αυτό ... Δεν μπορώ να διαβάζω μέσα στο σπίτι ... Νομίζω ότι είμαι πάλι στο σχολείο ... 

Εκεί λοιπόν που έριχνα και μια ματιά στον πολύ κόσμο που υπήρχε ... είδα και έναν φίλο μου ... 

Τον φωνάζω και έρχεται χαμογελαστός στο τραπέζι μου ... 





Που είσαι τον ρωτάω ... Αν ήξερα ότι δεν έχεις σεμινάρια θα σε έπαιρνα τηλέφωνο για να πιούμε μαζί καφέ ... Έχουμε χαθεί ... 

Ε... στο σεμινάριο, μου λέει, είμαι και τώρα ... 

Αααα πάλι τα ίδια, του λέω με το κεφάλι κουνάμενο ... Πάλι τα ίδια ???

Τι να κάνω μου λέει ... Να παίζω Αγωνία ??? ( Παιχνίδι με Τράπουλα ) ... Από το να παίζω Αγωνία ... καλύτερα να πιω έναν καφέ ... Αφού δεν έχουμε ακόμα ούτε Εισηγητή ... και τα σεμινάρια τελειώνουν τον Απρίλιο ... Και πραγματικά ... είναι από τους πιο τίμιους και σωστούς Έλληνες Πολίτες που γνωρίζω. 

Δλδ ... 5 € την ώρα επί 8 ώρες ... επί 20 άτομα που έχει το σεμινάριο ... επί πόσα σεμινάρια στον ΟΑΕΔ του Βόλου ... επί πόσες Πόλεις στην Ελλάδα ... πόσα εκατομμύρια μόνο από τα σεμινάρια ... Και μην μου πείτε ότι σας λέω κάτι άγνωστο ... Χρόνια τα ξέρουμε αυτά ότι γίνονται έτσι ... 

Προσωπικά έχω να ανανεώσω την κάρτα Ανεργίας μου ... πάνω από ένα χρόνο ... γιατί ένιωθα συμμέτοχος σε αυτή την κοροϊδία ... 

Είμαι όμως όπως και πάρα πολλοί άλλοι εξαντλημένος οικονομικά ... και σκεφτόμουνα καιρό τώρα να ανανεώσω την κάρτα μου για να κάνω κανένα σεμινάριο ... ή μήπως βρω κατά τύχη δουλειά ... Δεν ήξερα όμως ότι συνεχίζεται αυτό το πανηγύρι ... Νόμιζα ότι τώρα στον πάτο που είμαστε, τα πράγματα θα είχαν αλλάξει ... Και αν όχι στην Νοοτροπία, που αυτή έχει εμποτιστεί με την Λαμογιά και την Εξυπνάδα του Έλληνα ..., τουλάχιστον θα υπήρχαν καλύτερες δικλίδες ασφαλείας με ελέγχους και έρευνες ... για να μην πηγαίνουν τα λεφτά στον βρόντο ... 

Εγώ τι να κάνω τώρα ??? Να προσπαθήσω να μπω ( με βύσμα εννοείται ... αλλιώς πρέπει να κερδίσεις το Λόττο ) σε κάποιο Σεμινάριο για να πάρω κάποια ευρώ και να επιμορφωθώ ... ή θα είμαι και εγώ ένας από αυτούς που "μαζί τα τρώνε" ??? 

Με αναγκάζουν να παρανομήσω και να γίνω ... μέρος του συστήματος ???

Μήπως ... όχι μόνο μαζί τα φάγαμε ... αλλά συνεχίζουμε ΜΑΖΙ να τα τρώμε ??? 

Και τι πρέπει να κάνω ... για να συνεχίσω να βαδίζω στην Ελευθερία μου ??? 

Τι ??? 




Δεν υπάρχουν σχόλια: