********* ********************** DSV Blog: Το πιο σπουδαίο είν' η ψυχή σου, δικέ μου ...

Πέμπτη, Μαρτίου 29, 2012

Το πιο σπουδαίο είν' η ψυχή σου, δικέ μου ...


Δεν μπορώ άλλο ρε Κάτια ... πρέπει να πιάσω δουλειά για να πληρώσω μερικά χρέη ... Δεν μπορώ άλλο ...

Εντάξει ρε Τζένη, όλοι μας έτσι είμαστε ... αλλά είναι δύσκολο ... έχεις βρει κάτι ???

Ναι ... βρήκα ... σε μια εισπρακτική !!!

Τι ???? Αυτές που σας παίρνουν κάθε μέρα τηλέφωνο ... και φοβίζουν όλο τον κόσμο ??? Αυτές που έχουν αγχώσει τον πατέρα σου και έχει την καρδιά του ???

Ναι αυτές ... τι να κάνω ??? Μόνο αυτές πλέον ζητάνε κόσμο ... Πρέπει να πάρω κάποια χρήματα για να ξεχρεώσω λίγο ...

Ναι βρε Τζένη μου ... αλλά θα εκφοβίζεις και εσύ κόσμο ??? Θα βάζεις το μαχαίρι στο λαιμό του κοσμάκη ??? Και τι θα πεις στον Πατέρα σου ???

Θα του πω ότι βρήκα δουλειά σε ένα λογιστήριο ... δεν έχω άλλη επιλογή ...

Και η Τζένη έπιασε δουλειά ... Και όσο περνούσαν οι μέρες όλο και αγρίευε ... Όλο και πιο απειλητική ήταν σε όσους χρωστούσαν ... Όσο περισσότερο πιεστική και απειλητική γινόταν ... τόσο πιο πολλά θα ήταν τα λεφτά του Μπόνους ...

Είχε ξεχάσει τι γινόταν με τον πατέρα της ... Και με όλους τους Ανθρώπους ... γιατί ... ποιος δεν χρωστούσε πλέον ...

Και μια μέρα γύρισε στο σπίτι της και βρίσκει τον Πατέρα της πεσμένο στο πάτωμα με το τηλέφωνο στο χέρι ...

Μπαμπά ... ΜΠΑΜΠΑΑΑΑ ... φώναζε ... αλλά αυτός δεν κουνιόταν ...

Καλεί αμέσως το 166 για να έρθει ασθενοφόρο να τον πάρει ...

Μετά βλέπει τον αριθμό της κλήσης που τον πήραν. Ποιος τον κάλεσε ??? Ποιος του είπε κάτι ??? ... αναρωτήθηκε ...

Χτυπάει και το σηκώνουν ... "Εισπρακτική τάδε παρακαλώ ... " ακούει και μένει παγωμένη ...

( Παναγία μου Όχι ... Κάνε καλά τον Πατέρα μου ... και εγώ θα παραιτηθώ αύριο κιόλας ... )





Για ένα κομμάτι ψωμί

Στίχοι: Χάρης&Πάνος Κατσιμίχας
Μουσική: Χάρης&Πάνος Κατσιμίχας
Πρώτη εκτέλεση: Χάρης&Πάνος Κατσιμίχα




Για ένα κομμάτι ψωμί,
δε φτάνει μόνο η δουλειά.
Για ένα κομμάτι ψωμί,
πρέπει να δώσεις πολλά.

Δεν φτάνει μόνο το μυαλό σου,
δε φτάνει μόνο το κορμί σου.
Το πιο σπουδαίο είν' η ψυχή σου, δικέ μου.
Έχει τους νόμους τους αυτή η ιστορία,
δεν φτάνει μόνο η δουλειά.

Θα σου κρεμάσουνε μια μπάλα
και θα τραβιέσαι μ' αυτήν μέρα - νύχτα.
Έχεις κανάλι πολύ να τραβήξεις,
μέχρι να πάψεις να λες -"μα τι τρέχει;"
Έχει τους νόμους της αυτή η ιστορία,
δεν φτάνει μόνο η δουλειά.

Για ένα κομμάτι ψωμί,
δεν φτάνει μόνο η δουλειά.
Για ένα κομμάτι ψωμί,
θα πιεις φαρμάκια πολλά.

Θα σε πετάνε από δω κι από κει
θα λαχανιάζει η ψυχή σου.
Θα φτύσεις αίμα απ' το στόμα, δικέ μου.
Έχει τους νόμους της αυτή η ιστορία,
δεν φτάνει μόνο η δουλειά.

Για ένα κομμάτι ψωμί,
θα 'χεις ξεχάσει πολλά.
Για ένα κομμάτι ψωμί,
θα 'χεις πληρώσει ακριβά.

Και κάποια μέρα θα σε λύσουν,
μα θα φοβάσαι να φύγεις, θα τρέμεις.
Θα σε κλωτσάνε και θα σ' αρέσει, δικέ μου.
Σαν το σκυλί τους θα σ' έχουν, δικέ μου,
μα δε θα έχεις ψυχή να το νοιώσεις,
θα είναι για σένα αργά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: