********* ********************** DSV Blog: Και όταν έρθει το 3000 ... θα αρχίζουν να το καταλαβαίνουν και οι ελληνίδες ...

Παρασκευή, Ιουλίου 06, 2012

Και όταν έρθει το 3000 ... θα αρχίζουν να το καταλαβαίνουν και οι ελληνίδες ...

"Αν έχω πάει με γυναίκες;

Τη μια το παραδέχομαι, την άλλη το αρνούμαι.

Πάντως, έλεος, είμαστε στο 2012.

Δεν είμαι λεσβία, αλλά δεν είμαι και ενάντια.

Η ιδανική μου σύντροφος πρέπει να είναι και όμορφη και έξυπνη.

Όπως οι Χάιντι Κλουμ, Κέιτι Χολμς και Τζουλιάν Μουρ".

Όσο για το σεξ η διάσημη ηθοποιός είπε ότι δεν μπορεί να ζήσει χωρίς αυτό και ότι είναι το καλύτερο αντικαταθλιπτικό.

"Λατρεύω το σεξ.

Ανέκαθεν υποστήριζα ότι κάνει καλό στην υγεία και προσφέρει διαύγεια στο πνεύμα.

Προσωπικά, όταν βρίσκομαι σε κρίση, το κάνω ακόμη περισσότερες φορές το πρωί.

Έχω διαπιστώσει ότι είναι πολύ καλύτερο από ότι τα ναρκωτικά, το αλκόολ και τα αντικαταθλιπτικά.

Για αυτό και δεν ξέρω και εγώ πόσες φορές έχω πάρει -μετά από 16ωρα γυρίσματα- το αεροπλάνο προκειμένου να βρεθώ με τον σύντροφό μου".





Πηγή : http://www.radar.gr/news/kameron-ntiaz-me-poies-ginaikes-tha-briskotan-seksoualika-6914.html


Και όταν έρθει το 3000 ... θα αρχίζουν να το καταλαβαίνουν και οι ελληνίδες ...

Να το Παραδέχονται ... Μετά το 4000 !!!

Και η Κάμερον Ντίαζ ... έχει πάθει Ουκ Ολίγες φορές Κατάθλιψη ... και το έχει Παραδεχτεί βέβαια ... δεν το έχει Κρύψει !!! 




Δεν υπάρχουν σχόλια: