********* ********************** DSV Blog: Πως με τσαντίζουν και μένα που λένε "Θα στο κλέψω" ... ή "Μου επιτρέπεις ???" ...

Παρασκευή, Ιουλίου 06, 2012

Πως με τσαντίζουν και μένα που λένε "Θα στο κλέψω" ... ή "Μου επιτρέπεις ???" ...

Λοιπόν ... για να μην ακούω βλακείες και παπαριές με τις Ιδιοκτησίες φωτό και γενικότερα ... 

Είδατε αυτή η φωτό ... ότι έχει αναφορά στον Ιδιοκτήτη ή εκεί που ανήκει κάτω ... 

Άρα μπορεί να την παίρνει οποιοσδήποτε από την στιγμή που κοινοποιείται στο Ιντερνετ ... και η πηγή φαίνεται ... 

Βγάζω φλύκταινες που ρωτάνε "Να στο πάρω ???" ... ή "Στο κλέβω" ... ή "Επιτρέπεις να το πάρω και εγώ ??? " ...

Ποιος να επιτρέψει μωρέ και σε ποιο ??? Σε αυτό που και αυτός το "έκλεψε" ??? δλδ το πήρε από κάπου ???

Ακόμα και φωτογράφοι που βάζουν δικές τους φωτό ... φροντίζουν κάτω να γράφουν το όνομά τους ... και τα στοιχεία τους ...




Έλεος πια με το Share και το κλέψιμο στο Ιντερνετ ... 


Γι αυτό φτιάχτηκε το Ίντερνετ ... Για να μοιραζόμαστε εύκολα και γρήγορα στοιχεία ... φωτό ... ποστ ... και ότι άλλο τέλος πάντων ...

Δλδ ... αν πάρω κάποια ανάρτηση από κάποιο Μπλογκ που την έχει δημιουργήσει ... θα γράψω την πηγή ... Αλλά αν πάρω κάποια ανάρτηση από κάπου ... και αυτός το έχει πάρε από κάπου αλλού ... και δεν έχει αναφέρει την πηγή ... εγώ θα αναφέρω το ενδιάμεσο Μπλογκ ???

Τι να αναφέρω ??? Την Πηγή του Κλέφτη ??? Αυτό που το Έκλεψε από κάποιον ???

Προχθές για 2η φορά ... και πάλι γυναίκα όπως την πρώτη ... κάποια με μπλόκαρε επειδή λέει ότι της πήρα κάποιες φωτό ... που με κόπο μάζεψε από κάποια Σάιτ ... ( που βέβαια δεν ανέφερε την πηγή ) ...

Πήρε την Άδεια ??? Από ποιον ??? Από τον φωτογράφο που βολοδέρνει στην αφρική και  βγάζει Ελέφαντες και Τίγρεις ???

Έλεος με τον Κομπλεξισμό ... που νομίζουν ότι επειδή Κόπιαραν κάποιες φωτό ... τους ανήκουν κιόλας ... και παίζουν τις έξυπνες ... "Έίδες τι Ωραίες φωτό έχω εγώ ???" ...

Πως με τσαντίζουν και μένα που λένε "Θα στο κλέψω" ... ή "Μου επιτρέπεις ???" ...

Ποιο μωρέ να σου επιτρέψω και θα κλέψεις ... αυτό που το έβαλα για να το κοινοποιήσουν και να το δουν όλοι ???


Αφού ακόμα και τις Αναρτήσεις μου ... που ως Μπλόγκερ ... θέλω να κοινοποιηθούν όσο περισσότερες φορές γίνεται ... μου λένε "Επιτρέπεις ??? " ...

Και δεν την κοινοποιούν οι περισσότερες ... επειδή μου ανήκουν και νομίζουν ότι θέλω να τις κοινοποιώ Μόνο Εγώ !!!

Αφού μέσα έχω όλα τα στοιχεία μου ... Το Μπλογκ είναι δικό μου ... Αν κοινοποιηθεί Ανάρτηση ... δεν θα δουν όλοι σε ποιον Ανήκει ???

Και πραγματικά είναι ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΝ αναρτήσεις που ξέρω κιόλας ότι τους αρέσουν ... και αυτό με ΛΥΠΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ !!!


Μην ακούσω λοιπόν άλλη φορά άλλον να μου λέει για δικαιώματα και αν επιτρέπεται και αν το κλέψει και τέτοια κουλά ... γιατί ... ....

Να ακόμα μία φωτό που αναφέρει την πηγή ...




Οκ Τώρα ???

Καταλάβατε ????????? 

Δεν υπάρχουν σχόλια: