********* ********************** DSV Blog: "Ρε κορίτσια;Είστε ηλίθιες ή το παίζεται;" Από : Ιφιγένεια Λυκούδη

Δευτέρα, Ιανουαρίου 28, 2013

"Ρε κορίτσια;Είστε ηλίθιες ή το παίζεται;" Από : Ιφιγένεια Λυκούδη




Από : Ιφιγένεια Λυκούδη

( Όχι Εγώ ... Όχι ο DSV ... Δεν είναι μόνο ο DSV που τα λέει αυτά ... )



Αναρωτιέμαι μερικές φορές..."Ρε κορίτσια;Είστε ηλίθιες ή το παίζεται;"

Και δεν μιλάω για όλες αλλά για ένα ικανοποιητικό (δυστυχώς) ποσοστό το οποίο πολλές φορές παίρνει σβάρνα και τις υπόλοιπες...δεν είναι τυχαία η παροιμία "μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά"...


Hellooooo...Την γλώσσα του σώματος την έχουμε ακουστά;Αν όχι να σου πω ότι λέει πολλά περισσότερα απ'ότι το στοματάκι σου...μερικές φορές το διαψεύδει κιόλας...
Βάση αυτού κοριτσάρα μου δεν μπορείς να μου τα βγάζεις όλα φάτσα φόρα στο φβ,να δημοσιεύεις φωτογραφίες σε πόζες,με όσα λιγότερα μπορείς,βγαλμένες σαν από το playboy και στην συνέχεια να κράζεις όποιον σου την πέφτει χύμα!

Μα το φωνάζεις λέμε <<ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ,ΕΛΑΤΕ>>...θα μου πεις όμως πως εσυ δεν το κάνεις για να βγάλεις γκόμενο...κι έχεις δίκιο...

Που να ξέρει ο έρμος όμως ότι εσυ δεν ψάχνεσαι για να περάσεις καλά (όπως φωνάζει η εικόνα που βγάζεις) αλλά το μόνο που θέλεις είναι το like του,το σχόλιο του το οποίο όταν το διαβάζεις θα φαντασιώνεσαι ότι είναι κολλημένος μπροστά στην οθόνη και του τρέχουν τα σάλια ανεβάζοντας έτσι το κενό "εγώ" σου και πως αν πλησιάσει στο πριβέ σου θα δαγκώσεις άσχημα;(άσχετα αν τον έκανες εσυ add για να έχεις 3000 φβφίλους και να σκέφτεσαι <<ΟΥΑΑΑΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ>>)


Άσε το άλλο...την βλέπεις την άλλη μ'ένα προφίλ γεμάτο με φωτογραφίες που σε κάνουν να σκέφτεσαι <<η κοπέλα ακολουθεί τον δρόμο την Τζούλιας>> και δημοσιεύεις κατάσταση του στυλ: <<Δεν υπάρχουν άντρες πια να νοιάζονται για τα συναισθήματα μας,όλοι ενδιαφέρονται μόνο για το σεξ>>...


Αχμμμμ ναι,είναι γεγονός,κι εγώ αν ήμουν άντρας και έμπαινα σε ένα προφίλ που τείνει να γίνει σαν φθηνό τσοντοsite θα σκεφτόμουν << Τι γλυκιά κοπέλα αυτή...Τι όμορφα μάτια και τι ζεστό χαμόγελο...Άραγε είναι τόσο ρομαντική και ευαίσθητη όσο φανερώνουν οι φωτογραφίες της...;>>

Οκ κορίτσια έχετε απόλυτο δίκιο,είναι γουρούνια όλοι τους και σκέφτονται με το κάτω κεφάλι...


Ξεκολλάτε ρε...είναι απλό,στέλνεις μήνυμα,λαμβάνουν μήνυμα και ανάλογα με το περιεχόμενο του σου συμπεριφέρονται...ναι σίγουρα υπάρχουν και τύποι που μιλάνε και φέρονται όπως να'ναι αλλά δεν γίνεται να πέφτουν όλοι σε 'σένα, μάλλον εσυ στέλνεις λάθος μηνύματα!

Και δεν σου λέει κανείς να μην πας να γ......,αντιθέτως καν'το όπως γουστάρεις και με όσους γουστάρεις αλλά όχι μωρέ να τους φουντώνεις και να τους αφήνεις στα κρύα του λουτρού(για να μην το πω αλλιώς) μόνο και μόνο για να ταΐσεις το τέρας του ναρκισσισμού σου,κρίμα δεν είναι;


Όπως θα έχεις καταλάβει(ελπίζω) ειμαι γυναίκα(απλά πιστεύω ότι ανήκω στα χλωρά που προσπαθούν να γλιτώσουν την φωτιά)...Και μην βιαστείς να σκεφτείς ότι τα λέω γιατί πολύ απλά "όσα δεν φτάνει η αλεπού...",καμμία σχέση...

Εσύ κοίτα να ξυπνήσεις...όταν θα δεις να κυκλοφορούν εδώ κι εκεί οι φωτογραφίες σου με διάφορες λεζάντες θα είναι "αργά για δάκρυα Στέλλα"




Και μην ξεχνάς η ομορφιά ξεκινά από μέσα προς τα έξω...Τι να το κάνω το φρουτάκι αν απ'έξω είναι για να μπει πρώτη μούρη στην βιτρίνα αλλά αν πω να το δαγκώσω είναι σκουληκιασμένο;

Αφιερωμένο για κάθε "μπουμπου του φβ" (όπως λέει και ο φίλος μου ο Δημήτρης)!







Δεν υπάρχουν σχόλια: