********* ********************** DSV Blog: difficult techniques by john ...

Πέμπτη, Ιανουαρίου 03, 2013

difficult techniques by john ...



Μπορεί για τον Βόλο να έχω σούρει πολλά ( για Νοοτροπία ... Επαγγελματική Συμπεριφορά και άλλα ... παρόλο που είναι η Γενέτειρά μου ... έζησα εδώ μέχρι 18 χρόνων ... και μετά από 34 μέχρι και σήμερα που καπαρώνω και τα 42 ) ... αλλά στο Rock ... και ιδίως στο Heavy Metal ... πάντα Γ@μούσαμε και Δέρναμε ...

Πολύ Rock μουσική ... σκηνές ... club ... και συνέχεια συναυλίες ... 


Το Παλικάρι που παίζει κιθάρα και ζωγραφίζει ... τον ήξερα από Συναυλίες που έκανε με το Γκρουπ του ... και τον είδα μετά από 24 χρόνια ( πριν ένα χρόνο ) ... γιατί είναι ο Δάσκαλος Κιθάρας του Κολλητού μου Αντώνη ... 



Ο Κολλητός ... στα 40 μου λέει " Μαλάκα ... θα πάω να πάρω κιθάρα ... Ήταν όνειρο ζωής για μένα και έχω καυλώσει φοβερά .. για να παίξω " ... " Ρε παπάρα ... ξέρεις ??? " τον ρωτάω ... " Ουτε να την κρατάω " μου απαντάει. Μωρέ μπράβο του λέω ... και πόσα θα σκάσεις για να πάρεις ... Βρήκα μία με μια 400... Είσαι χαζός μωρέ του λέω ... Και αν σου φύγει η καύλα και την παρατήσεις ???... είπα μήπως τον Συνετίσω. Όχι μου λέει ... Εγώ Γουστάρω και θα πάω να την Πάρω. Να πας τότε .. του χαμογελάω και εγώ ... 

Και όχι μόνο δεν την παράτησε ... Αλλά ασχολιόταν πολλές ώρες ... και ήταν το Αγχολυτικό του από την πίεση της δουλειάς και των προβλημάτων ... Πήγα μόλις μετά από 1 μήνα αφού την είχε αγοράσει στο σπίτι του ... και όταν τον άκουσα ... έμεινα με το στόμα ανοιχτό ...

Ρε φλώρε του λέω ... εσύ παίζεις γαμάτα !!! Και μου χαμογελάει συγκαταβατικά ... Λίγο μετά ψιλοχαθήκαμε ( έκαναν παιδάκια γι αυτό κρυφτήκανε ... όπως λέει και ο Λουκιανός ) ... γιατί έκανε τον Αγόραρο και του πήρε τα μυαλά ... Και τον καφέ ακόμα που πίναμε για να βρεθούμε ... τον έπινε στο σπίτι ... με τον μπέμπη Αγκαλιά ...

Σήμερα που πήγα να τον δω στο γραφείο του ... το πρώτο που έκανε ήταν να μου δείξει την Κιθάρα που θέλει να Αγοράσει. Και άλλη λέω ρε ??? Ε αυτή είναι Ακουστική ... η άλλη Ηλεκτρική ...

Και πόσο κάνει ??? τον ρωτάω ... Ε 1600 μόνο μου απαντάει ...

Τιιιιιιιιιιιιιιιιι ??????????? Πας καλά ρε μαλάκα ... έχεις 14 μηνών παιδί και θα πας να το δώσεις σε κιθάρα ???

Δεν μπορώ θα την πάρω ... μου ξαναλέει ... Κάνω εδώ και 2 χρόνια 2 ώρες μάθημα την βδομάδα ... και 8 ώρες πρακτική μόνος μου ... Έχω τρελλαθεί ...

Οκ .... να σε ρωτήσω κάτι τελευταίο του λέω ... Πόσο γουστάρεις να πάρεις την Κιθάρα ??? ... Είναι σαν να παίρνεις εσύ Καινούρια Μηχανή ...

Ε τότε φύγε τώρα να την πάρεις του φωνάζω ... Και κοιταχτήκαμε .... και σχεδόν βουρκώσαμε ... 
40 χρονών είπε θα μάθει κιθάρα και το κανε ... Δεν μάσησε ούτε επειδή παντρεύτηκε ... ούτε επειδή έκανε παιδί ... ούτε τίποτα ... Το κάθε ένα ... είναι διαφορετικό ... Η Κιθάρα τον Ολοκληρώνει ... Τον κάνει καλύτερο Άνθρωπο ... Καλύτερο Πατέρα ... Καλύτερο Σύζυγο και Επαγγελματία... Τι Άλλο θέλουμε στην ζωή ... από αυτά ???
40 χρονών Ναι ... Γιατί όταν είσαι πραγματικά Rock ... πεθαίνεις Rock ... δεν σου φεύγει στα 20τόσα που κόβεις το μαλλί για τον Στρατό ... 



Αφιερωμένο στον Φίλο μου ( από τρίτη Δημοτικού ) Αντώνη !!! 

( Και στον Δάσκαλό του τον John ... που θα πάθετε Ζημιά αν τον Ακούσετε !!! ) 






Δεν υπάρχουν σχόλια: