********* ********************** DSV Blog: Τα πράγματα είναι Απλά στην Ζωή ... Λιτά... και Απλά !!!

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 06, 2013

Τα πράγματα είναι Απλά στην Ζωή ... Λιτά... και Απλά !!!


Είναι απλό βρε Κορίτσια ... Πολύ Απλό ... 


Δεν θέλουμε  ούτε σώμα Καγιάς ( Μπλιαχ ) ... ούτε Στήθος Ντόλυ Πάρτον ... 

Ούτε Αθλητικό Κορμί Ντορέτας ... ή και γλουτιαίους Έρρικας Πρεζεράκου ... 

Βέβαια ... μερικοί θα μου πείτε ότι υπάρχουν αρκετοί που θέλουν Όλα Αυτά ... συν και λεφτά Πάρις Χίλτον ... Ε καλά ... Καμμένα Μυαλά και Ματαιόδοξα ανθρωπάκια πάντα θα υπάρχουν ...

Κάποια κοπελιά του αδερφού μου ... την χρονιά του 1990 (δλδ εγώ 20 χρόνων ακριβώς ) είχε πει ... " Μάλλον δεν θα είμαι με τον Αλέξανδρο τότε ... αλλά πολύ θα θελα να δω την Γυναίκα που θα παντρευτείς ρε Δημήτρη ... Έχω Περιέργεια ... Πολύ θα θελα να δω ... τι θα σε συγκινήσει και θα σε κάνει να Παντρευτείς ...



 Καταρχάς θα σε απογοητεύσω ( της Απάντησα ) ... Μάλλον δεν θα Παντρευτώ ... 


( Ναι το ήξερα από μικρός ... Ήξερα πως είμαι τόσο Βλαμμένος ... που καμία δεν θα με Παντρευόταν ) ...

Οκ ... για να πω την Αλήθεια ... Από 19 - 20 χρόνων όταν άρχισα να απομυθοποιώ τον "Γάμο" ... όλο και κάθε μέρα ... απομακρυνόμουν από την Ιδέα !!!

Ε Ναι ... Τι να κάνω ??? Να μπω στα Κλισέ και τα Στερεότυπα της Κοινωνίας ??? Αφού απεχθάνομαι την Κοινωνία και την Οικογένεια έτσι όπως την έχουν Καταντήσει ...
Αλλά αν το τολμούσα κάποια στιγμή δεν θα ήθελα τίποτα άλλο από μια απλή και Μέτρια κοπέλα ...

Μία τέτοια κοπέλα είναι η κοπέλα της φωτό από την εκπομπή του Alpha ...

Όταν την είδα την Ερωτεύτηκα ...  Και όχι γιατί ξέρει να μαγειρεύει ... καμία σχέση ... αλλά γιατί φαίνεται Αληθινή ... και να κάνει μια ζωή που την κάνει ευτυχισμένη. Απλή και Γεμάτη ζωή ...



Βλέπετε ... δεν έχει κορμάρα ... ούτε κοιλιακούς ... 

Έχει τουλάχιστον 20 κιλά παραπάνω από το σώμα Μοντέλου (που το απεχθάνομαι ... ενώ το συγκεκριμένο με τα παραπάνω κιλά μου αρέσει πολύ)

Δεν είναι ή τουλάχιστον δεν φαίνεται για Πλούσια ... Ούτε Κάμπρια ... ούτε Κότερα ... Αλλά με απλό και λιτό και γεμάτο γούστο Ντύσιμο !!!



Δείτε το Χαμόγελο μιας όμορφης ζωής ... Γεμάτης και Αληθινής ... 


Άρα τα πράγματα είναι Απλά στην Ζωή ... 

Λιτά... και Απλά !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: