********* ********************** DSV Blog: Ευτυχώς ... λόγω πληροφορικής έχω καλό Firewall ...

Κυριακή, Φεβρουαρίου 24, 2013

Ευτυχώς ... λόγω πληροφορικής έχω καλό Firewall ...





Πριν από λίγο ... σε ένα αίτημα Add με ένα ευγενικό συνοδευτικό μήνυμα ... έλαβα την εξής απάντηση ...






 " Σας ευχαριστώ πολύ!!Παντως δεν μπορώ να πω και οι δικές σας timeline φωτογραφίες αποπνέουν μυστήριο σχετικά με το τι "άνθρωπος" είστε!!Την καλημέρα μου!! "









Το άνθρωπος σε εισαγωγικά μπορώ να πω ότι με εξόργησε ... και το πουτανίστικο στυλάκι της ... αλλά δεν μπορώ να πω ότι δεν ανακουφήστηκα ... που έποιασε το Firewall μου !!!











Ευτυχώς ... λόγω πληροφορικής έχω καλό Firewall ... και ποιάνει συχνά επικύνδυνους φουμπούδες ... τσουλάκια ... πουτανίτσες ... και όλων των ειδών τα  Κομπλεξάκια ... 













Όσοι μόλις με 2 λεπτά περιήγησης στο Timeline μου βλέπουν ότι είμαι "Άνθρωπος" ... μόνο από μερικές επιλεκτικά φωτό ... καλύτερα που μου κάνουν την χάρη και με απαλλάσουν ... 














Το έχουν κάνει πολλές ... Αλλά το ενθαρυντικό είναι ... ότι αρκετές από αυτές ... μου ξανακάνανε Add ... ζητώντας μου Συγνώμη από την Ανέυθυνη και Προσβλητική Αντίδρασή τους !!!



Ευτυχώς ... Υπάρχουν και τέτοιοι Άνθρωποι ... 






ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ TO FACEBOOK ... ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ... ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΤΙΣ ΞΑΝΑΔΕΙΧΝΩ ... Τέτοιος "Άνθρωπος" που είμαι ... τι θα βάλω ??? Καμιά καλή ???  








Και μόλις χθες μία γυναίκα μου είπε " Σχεδόν Όλες από αυτές που βάζεις μου Αρέσουν ... Αλλά δεν Πατάω Like ... για να μην με κράξουν οι άλλοι φβ-φρεντς .... 

Χμμμμμμμμμμμμμμμ )



Δεν υπάρχουν σχόλια: