********* ********************** DSV Blog: Για έναν και Μόνο Καφέ ... Για έναν Γ@μημένο Καφέ ...

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 10, 2014

Για έναν και Μόνο Καφέ ... Για έναν Γ@μημένο Καφέ ...


Είχα μια φίλη ( όπως έλεγε η ίδια ) ... Fb-friend όπως έλεγα και λέω εγώ ... με την οποία είχα μία κοινή λατρεία για τον Καφέ ...

Συνέχεια Πόσταρε αναρτήσεις για Καφέ και Πρωινό και έκανα αρκετές φορές like και σχολίασα κανα 2 ...
Είχαμε "κανονίσει" λοιπόν ... μιας που μέναμε και κοντά... Τρίκαλα αυτή ... Βόλο εγώ ... κάποια στιγμή να πίναμε μαζί έναν καφέ μάλλον στην Παραλία του Βόλου αλλά και στα Τρίκαλα ... Έχω ακούσει ότι έχει καλές καφετέρειες ... 


Ενώ όμως "γνωριζόμασταν" κοντά 2 χρόνια ... ποτέ δεν έγινε ... μιας και ως κλασσική γυναίκα ποτέ δεν πήρε το Θάρρος ... να το προτείνει και να είναι μία κίνηση από κοινού. Ήθελε ( όπως θέλουν και το 99% των γυναικών ) ... να πάω με το ρόπαλο ... να την κοπανήσω στο κεφάλι ... να την σύρω στην καφετέρεια ... και να πιούμε με το Ζόρι Καφέ ... 

Για να μπορεί μετά να λέει ... Ααα αυτός μου το πρότεινε και μου ζήτησε ... Εγώ απλά δέχτηκα και πήγα ... Ε καλά ... 

Γιε Ράιτ ... 

Επειδή όμως αυτά εμένα με κάνουν έξω φρενών και με τσαντίζουν ... έκανα κάποια στιγμή Delete ... και ησύχασα ...

Τον Σεπτέμβριο - Οκτώβριο πάλι μου κάνει Αίτημα ... και το αποδέχομαι ( πάντα δίνω 2 ευκαιρίες στον Εαυτό μου ... ο Μαλάκας ) ... Όταν το αποδέχτηκα με ρώτησε κλάσσικά ... " Με είχες διαγράψει ??? " ... Όχι μωρέ ... Από Μόνο του το έκανε το Fb ... Κουφάλααα fb !!!

Μετά με ρώτησε γιατί το έκανα και μπλα μπλα ... λες και ήταν χαζή και δεν είχε καταλάβει ποιος είμαι ...

Είσαι Εκκεντρικός μου είχε πει ... και το γουστάρω αυτό ... Με ρωτούσε την Ηλικία μου .... εγώ δεν της έλεγα ισχυριζόμενος ότι δεν έχει καμιά σημασία ( δεν είχα δει την Ηλικία της ... αλλά κοντά πρέπει να ήμασταν ... Πάνω Κάτω 40 ... ) ... 

Με ρωτούσε και άλλα ... Γκομενικά ... αλλά εγώ δεν απαντούσα και της έλεγα " Γιατί πρέπει να γνωρίζουμε ΟΟΟΛΛΛΑΑΑΑ αυτά για να πιούμε έναν καφέ σε κάποιο πολυσύχναστο μέρος που δεν μπορεί ο ένας να κάνει στον άλλον κακό ??? " ... Και απαντούσε χαζογκομενίστικα ... ότι καλό είναι να ξέρω ... και πρέπει να δω με ποιον βγαίνω και τέτοιες παπαριές .... Για έναν και Μόνο Καφέ ... Για έναν Γ@μημένο Καφέ ...


Όταν λοιπόν άρχιζα να τα παίρνω πάλι ... και να είμαι έτοιμος για να κάνω Delete ... το κατάλαβε και μου είπε την Καταπληκτική Ιστορία ...

" Ότι δλδ ... το καλοκαίρι που παραθέριζε ... ήθελε να περάσει από τον Βόλο να με δει και να πιούμε Καφέ ... και μπήκε στο Fb να μου το πει ... Αλλά Έκπληκτη διαπύστωσε ότι την είχα κάνει Delete ... και τότε δεν μου είπε τίποτα ... Θεώρησε ότι για να την έχω διαγράψει ... κάποιο λόγο θα είχα ... και γι αυτό δεν μου είπε τίποτα ... "

Λίγο μετά το τέλος των διακοπών της μου έστειλε πάλι μήνυμα και μου έκανε Add ... Κάτι που μπορούσε Πανεύκολα να το κάνει από τότε ... Δλδ αν ήθελε εύκολα με έβρισκε και μου έκανε την Πρόταση ...

Σε αυτή λοιπόν την Κοροιδία ... ένα "Άντε και Γ@μήσου " ήταν πολύ Light μάλλον ε ???

With Love Kardia mou !!!






Ήταν το Λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω ... και Κάνω σε Όσους Υποκριτές πάνε να με Κοροιδέψουν ...

 



Δεν υπάρχουν σχόλια: