********* ********************** DSV Blog: Χαμηλά τα Ντεσιμπέλ και τα Σαχλοκουδουνίσματα ... !!! Για να μην Αναγκαστούμε να σας Δούμε και να σας Ακούσουμε !!!

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 14, 2014

Χαμηλά τα Ντεσιμπέλ και τα Σαχλοκουδουνίσματα ... !!! Για να μην Αναγκαστούμε να σας Δούμε και να σας Ακούσουμε !!!


Ναι Εντάξει ... Είμαι Καρμίρης ... Γκαντέμης ... Γρουσούζης ... Ανέραστος ... ΑντιΕρωτικός ... Μονόχνωτος ... Ανττδραστικός ... και και και και ....

Δεν έχω πρόβλημα να τα ακούσω .... γιατί είμαι Συνηθισμένος ...

Αυτό το οποίο δέχομαι είναι ότι είμαι Αντισυμβατικός ... και δεν πάω με τα Άστπρα πρόβατα και κάνω Μπε όταν μου το Υπαγορεύουν !!! ... Ούτε και όταν μου το Απαγορεύουν !!! 



Και Προσέξτε εσείς που θέλετε να δείξετε Ερωτευμένες-οι ( γιατί από χθες έχω δει να αλλάζουν οι προφίλ φωτό σε χαμογελαστές Καλοχτενισμένες και μέσα στον Έρωτα Φατσούλες ... για να μας πείσουν ότι είτε είναι Ερωτευμένες ... είτε Έτοιμες να Ερωτευτούν ) ... και μην Κράζετε φέτος και κάνετε σαν την Άλλη την Γεροντομπεμπέκα που παντρεύτηκε τον Αλβανό και ήθελε να δείξει ότι έπιασε τον Παπά από τα @@ ...

Mην δείχνετε τόσο πολύ πόσο ερωτευμένες-οι είστε φέτος και λυπάστε και κοιτάτε με συμπόνια όσους δεν είναι ... όσους ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να είναι ... και όσους χώρισαν πρόσφατα ...

Θυμηθείτε απλά τις άλλες Χρονιές ... που ήσασταν Κατάμονες ... και μπορεί να είστε πάλι σε λίγο ... όπως παλιά ... Τίποτα δεν είναι μόνιμο και σίγουρο ... Γιατί τότε θα γελάνε οι άλλοι μαζί σας ... και θα σας λοιδορούν ... !!!

Μαζευτείτε ... και ταπεινά χωρίς τυμπανοκορουσίες ... αφού πιστεύετε στην Ηλίθια σημερινή μέρα που μας φυτέψαν τα Ανθοπωλεία και τα Ζαχαροπλαστεία ... και πολύ καλά συνεχίζουν τα Σεξ Σοπς ... να "γιορτάσετε" τον Έρωτά σας ... Γιατί αυτή η μέρα δεν υπήρχε ... Θυμάμαι κάπου μέσα στη 10ετία του 80 εμφανίστηκε ... Άντε το πολύ στα τέλη της δεκαετίας του 70 ....



Απλά Θυμηθείτε ... Και Απλά Αναλογιστείτε ...

Χαμηλά τα Ντεσιμπέλ και τα Σαχλοκουδουνίσματα ... !!! Για να μην Αναγκαστούμε να σας Δούμε και να σας Ακούσουμε !!!


Άλλα θέλουμε να δούμε Μερικοί ... Έστω και λίγοι Ξενέρωτοι ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: