********* ********************** DSV Blog: Μπααα ... Δεν μπορώ ... Δεν Προλαβαίνω ... Έχω πολλές Δουλειές ...

Σάββατο, Φεβρουαρίου 08, 2014

Μπααα ... Δεν μπορώ ... Δεν Προλαβαίνω ... Έχω πολλές Δουλειές ...



Έλα ρε Φίλε έχω μεγάλο πρόβλημα και θέλω να τα πούμε ... να πάμε για Καφέ ... 

Δεν μπορώ ... έχω Δουλειές ...

Καλά ρε φίλε ... οι Δουλειές πάντα Υπάρχουν ... Έλα να δεις τον Κολλητό σου να τα πούμε ...

Μπααα ... Δεν μπορώ ... Δεν Προλαβαίνω ... Έχω πολλές Δουλειές ...

Άσε που για να έρθω πρέπει να φάω πολύ χρόνο ... άσε ...

Τι χρόνο ρε φίλε ... ??? Έναν καφέ θα πάμε να πιούμε ... πόσο θα μας πάρει ??? Το Απόγευμα θα είσαι στο Σπίτι ...





Τι λε ρε ... Ξέρεις πόσο χρόνο χρειάζεται να μου βγάλει τα Χαλινάρια ??? Μου τα χει σφήξει και πολύ κιόλας για να μην βγαίνουν ... Μέχρι να βγάλει την Σέλλα ... Να με Ξεσαμαρώσει ... θα χάσω πολύ Χρόνο ... Δεν μπορώ λέμε ... έχουμε Δουλειές ... 

Οκ ρε ... Οκ ... Τι να πω ... Νόμιζα πως ήμασταν και Φίλοι και είχες λίγο χρόνο για τον Φίλο σου που έχει Ανάγκη ... 

Όχι Όχι ... Δεν μπορώ ... Μόνο όταν θα έρθω μαζί με τον Καβαλάρη μου βόλτα καμιά Κυριακή !!!



( Διάλογος Παντρεμένου και Ελεύθερου...  πρώην Φίλων ... ) 


Δεν υπάρχουν σχόλια: