********* ********************** DSV Blog: Fiat Punto HLX... 1249 cc, Μοντέλο 2001, 68000 χλμ ( Μόνο ) ...

Τετάρτη, Μαρτίου 12, 2014

Fiat Punto HLX... 1249 cc, Μοντέλο 2001, 68000 χλμ ( Μόνο ) ...


Έχει κάνει το Μεγάλο Σέρβις των 60.000 χλμ ... και δεν έχει άλλα προβλήματα ...

Πάει με τις πάντες και είναι σαν καινούριο ... Είναι το HLX ... που σημαίνει ότι είναι η Λουξ έκδοση ( έδωσα 1.000.000 παραπάνω το 2001 για να το πάρω ) ... με Abs ... Φανούς Ομίχλης Μπρος και Πίσω ... Subwoofer 4χ100 με MP3 Player ... 5πορτο ... Ηλεκτρικούς Καθρέφτες ... Υδραυλικό και Ηλεκτρικό τιμόνι City ... και όλα τα Έξτρα.


Είπα να κάνω μία ανάρτηση ... μπας και πάρω απόφαση να πάω να το αδειάσω και να το καθαρίσω για να το πουλήσω επιτέλους ... 


Το έχω πάρει απόφαση εδώ και μήνες ... και θέλω μέχρι το καλοκαίρι να το έχω δώσει για να φτιάξω επιτέλους την μηχανή μου για να έχω μεταφορικό μέσο το καλοκαίρι ... Γιατί το ποδήλατο καλό είναι ... αλλά με τέτοια ζέστη ... χρειάζεται το Γκάζι ... Και περιμένω να κάνω μετά από πολλά χρόνια τον γύρο του Πηλίου ... που μου χει λείψει ... 

Βέβαια δεν διαβάζουν το Blog μου πολλοί βολιώτες ... αλλά όλο και κάποιος θα το δει ... 




Το αυτοκίνητο είναι Άψογο ... με μικρά βέβαια προβληματάκια ... που τα έχει πάθει από την Ακινησία που του έχω υποβάλει ... 


Π.χ. θέλει ένα πέρασμα από το μηχάνημα για να καθαρίσει το Αιρκοντίσιον που κάνει 30 ευρώ ... Οκ ... εγώ άνοιγα το παράθυρο το καλοκαίρι γιατί δεν είχα ούτε αυτά τα 30 ευρώ ... και πήγαινα για μπάνιο ... 10 λεπτά έκανα ... και έκανα υπομονή ... Όποιος θέλει να το φτιάξει είναι Πάνφθηνο ... Και το παράθυρο από τον συνοδηγό ... ανοίγει μέχρι την μέση ... και μετά θέλει λίγο σπρόξιμο προς τα κάτω ... Από την Ακινησία ( όπως μου είπε ο Μηχανικός ) ... το μοτεράκι που το ανεβάζει και το κατεβάζει έχει κολλήσει λίγο και θέλει λάδωμα ... ή και αλλαγή ... Και πάλι δεν το άλλαξα ... Το άφηνα μέχρι την μέση ... και μια χαρά μου ήταν ... 

Θέλω να πω ... τα 2 - 3 θεματάκια που έχει είναι δευτερεύοντα ... Το Αυτοκίνητο πάει μια χαρά ... και είναι Ασφαλές ... Όλα λειτουργούν Άψογα ... και η Μηχανή δουλεύει σαν Καινούρια ... αφού με 68.000 χλμ ... είναι Καινούρια ... 

Έχω πολλά Έξτρα που θα δώσω μαζί ... όπως την Κουκούλα που το προφυλάσσει αξίας 150 ευρώ ... και αλυσίδες για τα χιόνια μέσα στο πακέτο απείραχτες ... και ένα σωρό άλλα γκάτζετ ... 

































Όποιος θέλει και ενδιαφέρεται θα με βρει στο Dimitrisvalatsos@gmail.com ... ή στο fb ... στο ... https://www.facebook.com/dimitris.valatsos

και στο ... https://www.facebook.com/dimv2 για ερωτήσεις και διευκρινήσεις ...

Τιμή δεν βάζω ... γιατί δεν ξέρω πότε θα διαβαστεί ... και μπορεί να αλλάξει ... αλλά είναι πολύ λογική ... και συμβατή με την Κρίση που περνάμε ...

;) ... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: