********* ********************** DSV Blog: Φιλία ... Τι Σημαντικό ... αλλά Δύσκολο Πράγμα ... !!!

Σάββατο, Ιουλίου 05, 2014

Φιλία ... Τι Σημαντικό ... αλλά Δύσκολο Πράγμα ... !!!



Όπως είπα και 2 αναρτήσεις πριν ... έχω πάθει Απόλυτο Εθισμό με την Εκπομπή των Παιδιών ... δλδ ... με τα Παιδιά τα ίδια ... 

Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν απλοί συνεργάτες. Αλλά Πολύ Πολύ γρήγορα ... από τα πρώτα λεπτά ( και πριν το πούνε οι ίδιοι ) ... κατάλαβα ότι είναι Φίλοι. Και όχι Φίλοι όπως Ηλίθια και Μαλακισμένα λέμε για τον κάθε γνωστό μας ... αλλά ΦΙΛΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ... Κολλητοί ... με Αγάπη και Σεβασμό ...

Σήμερα που τους ξαναείδα σε ένα επεισόδιο στην Ιαπωνία ... βούρκωσα ... δάκρυσα ... σχεδόν έκλαψα σαν μικρό παιδί ... "Ζήλεψα" πολύ την φιλία τους ... Την Αγάπη τους ... Το πόσο όμορφα περνάνε ... Μου θύμισε και μένα Όμορφα χρόνια Νιότης ... Φιλίας ... και πραγματικού Δεσίματος. Χτύπησε σε ευαίσθητη Χορδή μέσα μου ... και μου βγήκε αυθόρμητα το Συναίσθημα ... Ίσως γιατί σήμερα ήταν μια πολύ Όμορφη μέρα για μένα ... Τίποτα το Ιδιαίτερο ... Μία Όμορφη ... Πεντακάθαρη ... και Λάδι θάλασσα σαν Πισίνα 9 το πρωί ... και ένα Μπάνιο Ανακουφιστικό !!!

Πόσο Πολύ με Πονάνε όταν τους βλέπω ... Γιατί τους Χαίρομαι Πάρα Πολύ ... !!! 


Παιδιά ... ( 35 και 32 Χρόνων αντίστοιχα. Μέχρι τότε ... ένιωθα και εγώ την Φιλία ... ) ...


Φιλία μετά τον Γάμο !!! Μεσαίο Δάχτυλο Σηκωμένο !!!

ΜΗΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙΤΕ ΠΟΤΕ !!! ....... ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ...

Η ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΕΓΓΑΜΗ ΖΩΗ ... ΠΟΥ ΣΕ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΤΗΣ !!!









Στίχοι: Νίκος Γρίτσης & Κώστας Λογοθετίδης
Μουσική: Νίκος Καλλίνης
1. Νότης Σφακιανάκης

Αρχή και φινάλε
σκοτάδι και φως
αγάπη πανάρχαιο δράμα
σ’ ακούω καρδιά μου
δεν είμαι κουφός
αγάπη, τι δύσκολο πράγμα.

Σωρός αναμνήσεις
δεν πάει καιρός
αγάπη και γέλιο και κλάμα.
Στο τέλος δεν ήμουν
πολύ τυχερός
αγάπη, τι δύσκολο πράγμα.

Οι αγάπες χάνονται
σβήνουν σαν τ’ αστέρια
φεύγουν σαν τα καλοκαίρια.

Οι αγάπες χάνονται
σβήνουν σαν τ’ αστέρια
φεύγουν σαν τα καλοκαίρια
φεύγουν σαν τα καλοκαίρια.

Κολλάει ο χρόνος
δεν πάει εμπρός
και συ δε μου στέλνεις πια γράμμα
δεν θες να με ξέρεις
λες κι είμαι εχθρός
αγάπη, τι δύσκολο πράγμα.

Οι αγάπες χάνονται
σβήνουν σαν τ’ αστέρια
φεύγουν σαν τα καλοκαίρια.

Οι αγάπες χάνονται
σβήνουν σαν τ’ αστέρια
φεύγουν σαν τα καλοκαίρια
φεύγουν σαν τα καλοκαίρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: