********* ********************** DSV Blog: Τι να κάνουμε ... Κτηνοβάτης Κανονικός ... Ακόμη και με Σαύρα ...

Δευτέρα, Ιουλίου 07, 2014

Τι να κάνουμε ... Κτηνοβάτης Κανονικός ... Ακόμη και με Σαύρα ...



Ακολουθεί Πραγματικός Διάλογος ... Πραγματικό Περιστατικό ... 

(Μετά από 1 βδομάδα γνωριμίας )


Α : Σε Ελκύω Σεξουαλικά ... ???

Γ : Ναι ... 

Α : Δλδ θες να κάνουμε Σεξ ???

Γ : Πολύ ... 

Α : Χμμμ ... Ωραία ... και εγώ το Θέλω ... 


(Μετά από 2 βδομάδες γνωριμίας)

Γ : Με Σκέφτεσαι ??? Σου έλειψα ??? Είμαι Πανέμορφη ??? Είμαι Θεά ???

Α : ... Δεν είχαμε Δέσιμο πιο πριν για να μου λείψεις ... Ναι σε σκέφτομαι ... αλλά δεν Καρδιοχτυπώ κιόλας ... Τώρα αν είσαι Πανέμορφη και Θεά ... δεν λέω τέτοια πράγματα (Τα συχαίνομαι να τα λέω ... και πιο πολύ συχαίνομαι να μου τα ρωτάνε ...)

Γ : Άρα με βλέπεις σαν Σεξ ... Όχι Σαν Άνθρωπο !!!

Α : Τι ???????????????  Όκ ... σε βλέπω σαν Σαύρα ( Εντελώς Σαρκαστικά ... ) 


Τέλος διαλόγου ...

( Και δεν είναι ο Μοναδικός αυτού του είδους ...

Σπάνια να μην γίνεται Έτσι ... Πάρα Πολύ Σπάνια ... 1 στις 100 !!! )



Οκ Σαν Σαύρα .. Τι να κάνουμε ... Κτηνοβάτης Κανονικός ... Ακόμη και με Σαύρα ... 

Μάλλον τέτοια έζησαν οι Γερμανοί "Φίλοι" μας ... και το έριξαν στην Κτηνοβασία και υπάρχουν Οίκοι Ανοχής Ζώων ... με Άδεια από το Κράτος ... 

Τώρα ... θα έχει άδικο κάποιος Άντρας  να τραγουδήσει με Καημό ...... ???? ............


Γυναίκες .... με Ρημάξατε !!! ... ??????


( Η Ανάρτηση δεν αποτελεί κατ ανάγκη ... Προσωπικό μου Περιστατικό ... Μπορεί να είναι και άλλου Άντρα ... που να μου το έδειξε ... Γιατί υπάρχει Γραπτό κανονικά σε Ηλεκτρονική Αλληλογραφία !!!  )






Στίχοι: Δημήτρης Πολίτης
Μουσική: Γιώργος Μπούρας
1.Γιώργος Μαργαρίτης

Δε βρήκα μια γυναίκα
να με καταλαβαίνει
Να κάνει τα χατήρια μου
και να μη με πικραίνει

Γυναίκες γυναίκες
αχ με κάψατε
γυναίκες γυναίκες
με ρημάξατε

Δε βρήκα μια γυναίκα
χαρά για να μου δώσει
Να κάνει κάθε γούστο μου
και να μη με πληγώσει

Δεν υπάρχουν σχόλια: