********* ********************** DSV Blog: Τέρμα ο οίκτος και τα σαβουροσκορπίσματα...

Κυριακή, Αυγούστου 17, 2014

Τέρμα ο οίκτος και τα σαβουροσκορπίσματα...


Λοιπόν το έχω πει και στο Fb, ότι από εδώ και πέρα δεν θα καταπίνω την Βλακεία ... την Κατινιά ... την Κακία ... την Πουτανιά ... την Πουστιά ... και κάθε είδους Παπαριά που τόσα χρόνια στο έχει κάνει τον Τόπο μου από Ελλάδα ... Ελλαδιστάν.


Θεωρώ ότι το έχω χρέος και εγώ από την πλευρά μου να μην σωπαίνω ( Όχι ότι σώπαινα ποτέ ... αλλά τώρα θα είμαι Ανελέητος μέχρι και Αδίστακτος ) ... και να μιλάω για όλα τα Κακά της Γαμημένης Φάρας μου που μου έχει κάνει την Ζωή Μαρτύριο ...

Ναι ... Αυτοί μου την κάνανε Μαρτύριο ... Αυτοί πήρανε θέσεις με Πολιτικό βύσμα ... Αυτοί για να υπερετούν στο Σύνταγμα εγώ έκανα 12 μήνες στον Έβρο με 75 μέρες συνεχόμενες μέσα στο στρατόπεδο ... χωρίς να δω άνθρωπο που να μην φοράει χακί ...

Αυτοί πάνε από πλάγια στον Κισέ της Τράπεζας και με ένα Κλείσιμο Ματιού δίνει τον Πάκο με τα Χαρτιά στην Ταμία Μπουζουκτσού ... που επειδή της έκλεισε τραπέζι στον Ρέμο ... αυτή τώρα για να τον ξεπληρώσει ... του κάνει την δουλειά πρώτα ... παραβιάζοντας την σειρά προτεραιότητας και εγώ περιμένω σαν τον Μαλάκα με καμιά 20αριά άλλους ...

Αυτοί έχουν γράψει ( Τάχα μου κατά λάθος ) την Βίλα που έχουν στο Χορευτό σε Χόρτο και πληρώνουν το 1/5 του ΕΝΦΙΑ ... που θα τον πληρώσουν μετά Όλοι οι Άλλοι που θα κάνουν τίμια δήλωση ...

Αυτοί έχουν λαδώσει τον ΔΕΗτζή και έχει πειράξει το Ρολόι τους και πληρώνουν όλοι την Μέρα Νυχτερινό ... και εγώ πληρώνω με την Μισή Κατανάλωση ... 3πλάσιο ΥΚΟ και ρεύμα ...

Αν Συνεχίσω ... δεν θα τελειώνω ...

Γι αυτό Μπάστα ... Ως Εδώ ήταν ...

... Από Εδώ και πέρα η Πένα μου θα γίνει Ακόντιο και θα σας Σακατέψει ... 







Τζάμπα τόσα χρόνια στην Ελευθεροτυπία, που έφαγα

τα Νιάτα μου ???



Και όποιος Αντέξει !!!





  Ο βλάκας με τα χίλια πρόσωπα - 2004      
 
Στίχοι:  
Μουσική:   B.D Foxmoοr, Μιχάλης Μυτακίδης
1. Active Member

Είναι γραφτό ν’ ανταμώνεις στ’ ανηφόρισμα 
τα μουχλιαμένα και τα δειλότροπα· 
μ’ αν κοιτάξεις πίσω απ’ της ψυχής το χώρισμα, 
ο ίδιος βλάκας είναι με τα χίλια πρόσωπα. 
Είναι γραφτό και θα σου μοιάζουνε μυριάδες 
που κοντοστέκουνε για λίγο στα πυρότοπα
σαν κλαδεμένες, άρρωστες παραφυάδες, 
μ’ απλά είναι ο ίδιος βλάκας με τα χίλια πρόσωπα.

Ο ίδιος βλάκας είναι χρόνια τώρα κι έρχεται ακάλεστος· 
πότε σαν πολεμιστής πότε σαν άρρωστος. 
Ή θα ορκίζεται ή θα ξερνάει ψέματα 
ή θα μοιράζεται παράταιρα συμπλέγματα. 
Άλλοτε με υπομονή, προστατεύει το κουφάρι του, 
άλλοτε όπου να `ναι χαρίζει τσάμπα το τομάρι του 
ή κάθεται για να φορτώνει στιγμές στην πλάτη 
ή επειδή το φτωχικό μας του `μοιαζε παλάτι.
Αντάμωσα πολλά καλομεγάλωτα παιδάκια 
και ταριχευμένα, πικροκάμωτα ανθρωπάκια, 
έτοιμους, ταλαντούχους μ’ άπειρες δικαιολογίες, 
φθαρμένους και κακόπιστους μ’ αμφιβολίες, 
ξενιστές και της ψυχής τους προδότες, 
ελαφροϊσκιωτους, πανούργους και μεγάλες κότες, 
τεμπέληδες, πολλούς τεμπέληδες, 
κουτσομπολιά, σάλια, διχόνοιες κι έριδες. 
Μα τώρα εδώ στα ωραία και στα καλύτερα, 
μακρυα απ’ το τέλος μια ώρα αρχύτερα, 
καταλήγω μεταξύ σοβαρού και πλάκας 
πως ήταν ένας, αλλά με χίλια πρόσωπα βλάκας.

Αν πέσει πάνω σου ξανά χαλαρά και νυσταλέα 
βλάκας με digital περικεφαλαία, 
μη δώσεις βάση στην κρυφόπνιχτη μιλιά του, 
μην ελαφρώσεις απ’ τα βάσανα τη ραχοκοκαλιά του. 
Άφησέ τον μες στη μούχλα μόνο του να ψαχουλεύει, 
έχει μάθει στα σκουπίδια τύχη να γυρεύει, 
να λερώνει με σιγανοψιθυρίσματα 
σαν τα σιχαμένα ποντικογρυλλίσματα.. 
Ψάχνει γυρίσματα, εκλιπαρεί για χάρη. 
Τα πάντα μέσα του κάθε στιγμή τουμπάρει. 
Αρκετά, σου λέω, πολύ μας καθυστέρησε. 
Δεν ξέρω τίποτα απ’ τα όμορφα αν μας στέρησε, 
μα όπως έσπειρε, θέρισε· κανείς πια δε πληρώνει 
καλοντυμένη, αχρείαστη, βαλαντωμένη πόρνη. 
Τέρμα ο οίκτος και τα σαβουροσκορπίσματα 
κι η αναμονή για τη ζωή που `χει γυρίσματα. 
Κρατάω λίγα για να βγάλω το ανηφόρισμα, 
κερνάω τύψεις, το λάθος πόρισμα, 
γελάω πια μ’ όλα εκείνα τα ανισσόροπα 
που άκουσα από το βλάκα με τα χίλια πρόσωπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: