********* ********************** DSV Blog: ΤΩΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ ... ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩ !!! ... Ούτε την Ανύπαρκτη και Ψεύτικη Αλληλεγγύη τους !!!

Παρασκευή, Αυγούστου 01, 2014

ΤΩΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ ... ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩ !!! ... Ούτε την Ανύπαρκτη και Ψεύτικη Αλληλεγγύη τους !!!



Και μιας και μιλάμε συνέχεια για Αλληλεγγύη ... μια Όμορφη Έννοια που την Έχουμε Ευτελίσει ... θυμήθηκα Πάρα Πολλούς ... αλλά Ιδίως 3 - 4 "Φίλους" ... 

... και ιδίως έναν που όταν Νόμιζε ότι δεν έχει την Ανάγκη μου ... με Έβριζε ... με Λοιδορούσε ... έλεγε ότι θέλει να είναι Μακριά μου ... 

... και δεν περάσαν 3 Μήνες ... που ήρθε Γονατιστός για να γίνει Συγκάτοικός μου γιατί έλεγε Κλαίγοντας ότι σαν και μένα δεν υπάρχει άλλος τόσο καλός ... 

Μόλις δλδ είχε πάλι την Ανάγκη μου ... 

Και τώρα ... πάλι δεν ξέρει που είμαι τι κάνω ... πως περνάω ... και πως τα βγάζω πέρα ... 

Θα έρθει Όμως Σίγουρα η ώρα που θα Ζητιανεύει Χέρι Στήριξης ... και τότε τα Πράγματα θα είναι Πολύ Σκληρά ... 

Πάρα Πολύ ... 

Τώρα δεν θα δεχτώ αμέσως από Συμπόνια και Αλληλεγγύη ... Τώρα θα τον Πάρει ο Διάολος Κανονικά .. και θα είναι και Μεταμορφωμένος ...

Και όχι μόνο Αυτόν που είναι Συγγενής 1ου Βαθμού ... αλλά και του 2ου και 3ου ... και όσους με έχουν γραμμένο επειδή τώρα δεν έχω να τους δώσω ρούχα που πάντα τα έδινα με τους Σάκους Γεμάτους ... Και δεν μπορώ να πάω να κάνω Μαθήματα στα Παιδιά του που τα έκανα Τζάμπα για Χρόνια ... και τους έδωσα Αναλώσιμα Υπολογιστών αξίας χιλιάδων Ευρώ ...

ΤΩΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ ... ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩ !!!

Για να μην μένουν Εκκρεμότητες και Παρεξηγήσεις !!!

Έτσι !!!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: