********* ********************** DSV Blog: Πως είμαι όμως άραγε ??? Ξεκίνησα Ινγκόγκνιτο ... και τώρα δεν θέλω να το χαλάσω ...

Κυριακή, Αυγούστου 10, 2014

Πως είμαι όμως άραγε ??? Ξεκίνησα Ινγκόγκνιτο ... και τώρα δεν θέλω να το χαλάσω ...

Αύγουστος 2000

Δεν ήθελα να βάλω Ημερομηνία ... 
αλλά επειδή τα IQ που θα την δούνε θα νομίζουν ότι τρελάθηκα... 
και έβγαλα Φωτό ... 
Δεν βγάζω Πρόσφατες Φωτό Καρντιά μου !!! 

Λοιπόν ... για να λύσω πολλές απορίες και να Ψιλοαποκαυφθώ ... αφού δεν βάζω φωτό μου για πολλούς λόγους ... αλλά κυρίως για 2 πολύ Σοβαρούς ...

1ος Λόγος ... Η Ασφάλεια στο Ιντερνετ .. Δεν εξηγώ παραπάνω έχω κάνει 50 Αναρτήσεις και 150 Στάτους για το Θέμα ...

2ος και Κυριότερος ... Ξεκίνησα το φβ μόνο και μόνο για να βγάλω το CV μου ... Έτσι έκανα ένα Μπλοκ ... και η Κολλητή μου @Christina bardaki ... η αλλιώς Φοίβη ... με τσίγκλησε για να γράψω ...

Αυτή ήξερε ότι γράφω και με παρακίνησε ... Ε έκανα μία ανάρτηση και αυτό ήταν ...

Κόλλησα και έχω κοντά στις 2000 τώρα ... και γράφω Συνέχεια εκτός όταν κουράζομαι από την Κακία του Κόσμου ... και κουράζομαι να Θυμώνω και να Φωνάζω ... Τότε κάθομαι στην Κούρνια μου ... και Κουρνιάζω ... μέχρι να βαρεθώ ... και να τα ξανακάνω λίμπα ...

Πως είμαι όμως άραγε ??? Τώρα με το Μπλογκ δεν μπορώ να αποκαλυφτώ την πάτησα ...

Ξεκίνησα Ινγκόγκνιτο ... και τώρα δεν θέλω να το χαλάσω ...


Βρήκα όμως κάποιον χαρακτήρα στο Ιντερνετ ... που έχουμε πολλά κοινά ... και θα καταλάβετε πως είμαι στο περίπου ..

Ποιο Ψηλός όμως και πιο Γυμνασμένος ... Όχι Τάπα και Λαπάς σαν τον Κοντοπίδη ... Χαχαχχαχαχααα .. Ωρε και το δει ... τι έχω να ακούσω !!!

(... Και εγώ μιλάω έτσι ελεύθερα ... αλλά όχι πάντα ... γιατί πέφτουν και αναφορές στο φβ από Καριόλες Μαλακισμένες Αγάμητηες και Κυρίως από Κακογαμημένες ... Αλλιώς θα ήταν Hard Core Πορνό και οι φωτό ... και τα βίντεο που θα ανέβαζα ... και αυτά που θα έλεγα !!!)

Έχω και εγώ κιλά παραπάνω ... αλλά τα έχω βέβαια πολύ καλύτερα από τον Ponzi ... ε και είμαι πιο Ψηλός ... Οκ ... 1.80 ... το ύψος μου  το λέω ... Και είναι Ακριβώς 1.80 το λένε και 2 ταυτότητες ...

Έχουμε το ίδιο χιούμορ ... και τον ίδιο τρόπο σκέψης και φιλοσοφίας και Ιδιοσυγκρασίας και Κοσμοθεωρίας ...

Αλλά να πω μια μεγάλη Αλήθεια ...

Ο Τύπος δεν πιάνεται ούτε στο Μυαλό ... ούτε στην Ομιλία ... ούτε στην Σκέψη ... ούτε στην Ηθοποιία ...

Τον θεωρώ Κορυφή ... γι αυτό και ο ANT1 του έδωσε δουλειά ... Ναι με την Χατζηβασιλείου ... Το είπε στον Θέμο που ήταν Καλεσμένος ...

Λοιπόν ... Αν δείτε το βίντεο σε έναν ΚΑΙ Δικό μου ΠολυΑγαπημένο ... τον Μέγιστο Μπογδάνο ... θα καταλάβετε με ποιον μιλάτε ... και πως σκέφτεται ο DSV !!!

Ευχαριστώ !!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: