********* ********************** DSV Blog: Γεροντομπεμπέκες ... με Νυχτερίδες και Αράχνες ( Ξέρετε που ... ) θέλουν και Παιχνιδάκια ... και κάνουν και Κόνξες ..

Παρασκευή, Αυγούστου 08, 2014

Γεροντομπεμπέκες ... με Νυχτερίδες και Αράχνες ( Ξέρετε που ... ) θέλουν και Παιχνιδάκια ... και κάνουν και Κόνξες ..

·        


    

Ε, δεν άντεξα άλλο ... Δύο Απανωτά Σήμερα ... είναι Αρκετά για μία Περιποιημένη Ανάρτηση !!! 


Λοιπόν ... Ξέρετε ότι τα κάνω εγώ αυτά ... όταν με Προκαλέσουν 

και με Προσβάλουν.


Και αν δεν σταματήσουν ... κανονικά φωτό και Όνομα ... και ας 

βγάλουν και αυτές ότι θέλουν ... 


Είμαι Πάντα Ευγενικός και Διακριτικός ... και δεν Προκαλώ ... 


Όταν μου κάνουν Κόλπα και Κόνξες σαν 13χρονα ... για να το 

Παίξουν Γκόμενες ... τότε ... 


Delete με την Μία ... 


Και το Delete ιδίως σε αυτές τις Ηλικίες ... το έχουν 

Γαλακτομπούρεκο μετά από Παστίτσιο 


Που πας Γριά Γυναίκα με τόσο Ζάχαρο ???


Αφού δεν είσαι για το φβ ... Κάτσε στον Αργαλιό σου !!! 

Και Μαγείρεψε καμιά Σούπα για να πάρεις τα Φάρμακα !!!




( Δεν θέλω τέτοιες Αναρτήσεις ... αλλά δεν θα κάτσω και να με 

Γ@μήσουν και να μου σπάνε τα Νεύρα ... 


Εγώ είμαι Καθαρός Καταγάλανος Ουρανός ... Όλα στην Φόρα 

λοιπόν ... και ας βγάλουν και αυτές όλο το φβ ... Τα Πάντα ... 


Για να δούμε ... Ποιος Προκαλεί και Προσβάλει ??? 


Εγώ ... ή .... ) 


Οι 2 Δαιξιφισμοί !!! 


Xxxxxxxxxxxxxx
Αγαπητέ μου κύριε Βαλάτσε, όπως θα δείτε, τα βιβλία μου προσφέρονται για ψυχαγωγία και χαλάρωση και εγώ δεν διεκδικώ λογοτεχνικές δάφνες. Αποφεύγω να κάνω δεκτά αιτήματα από κυρίους γιατί οι προθέσεις τους δεν είναι συνήθως αγαθές, όπως έχει αποδειχθεί. Ελπίζω να με κατανοείτε.
Χαίρομαι πολύ που ανακάλυψα το μπλογκ και την σελίδα σας.
·       
5/8/2014 01:42 μ.μ.
Όχι δεν σας κατανοοώ ... αλλά οκ ... το δέχομαι.
·         
5/8/2014 01:43 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
Αναφέρομαι στην παρενόχληση.
·       
5/8/2014 01:44 μ.μ.
Παρενόχληση κάνουν μερικοί ... Όχι όλοι ...
Και δεν βάζουμε φραγή σε ένα είδος επειδή μερικοί είναι μολισμένοι ...
Όπως με τους Ιούς στο Κομπιούτερ ...
Αν ήταν εγώ δεν θα είχα δουλειά !!!
·         
5/8/2014 01:47 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
Έχετε δίκιο. Έχω όμως αρκετούς άντρες φίλους. Θα ήθελα να γράψετε την γνώμη σας για το θέμα της παιδεραστίας στα σχολεία. Αν και τα παιδιά μου είναι μεγάλα, με απασχολεί και με θλίβει πολύ. Έκανα λοιπόν την σκέψη ότι ίσως είναι καιρός να τοποθετηθούν κάμερες σε όλα τα σχολεία και νηπιαγωγεία. Συμφωνείτε; Εγώ σαν μητέρα θα ήμουν πολύ πιο ήσυχη.
·       
5/8/2014 01:48 μ.μ.
Έχετε αρκετούς άντρες φίλους ... όμως παρόλο αυτά τους κλείνετε την Πόρτα στα μούτρα.
Οκ ...
Στο Μπλογκ μου έχω 1500 αναρτήσεις μπορεί και παραπάνω ...
Είναι σχεδόν απίθανο να μην έχω θίξει κάποιο Ανθρωπιστικό Θέμα.
Για τα σχεολεία έχω γράψει αρκετά.
·         
5/8/2014 01:50 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
Για τις κάμερες συμφωνείτε;
·       
5/8/2014 01:51 μ.μ.
Στα Μικρά παιδιά που δεν καταλαβαίνουν από Προσωπικότητα και Ανεξαρτησία και έχουν Πάντα την Ανάγκη Φροντίδας ... και πέφτουν θύματα ...
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ !!!
Αν δείτε το βίντεο του Φιλόθεου Φάρου ... μετά θα είστε 100 κιλά πιο Ανάλαφρη Ψυχικά !!!
·         
5/8/2014 01:56 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
Τον εχω δει. Ο ανθρωπος είναι αριστούργημα. Τον θαυμάζω πολύ
·       
5/8/2014 01:57 μ.μ.
Την Ανάρτηση την έχω από το 2011 ... Τον γνώρισα το 2010 δυστυχώς ...
Ευτυχώς όμως τον γνώρισα.
Έχει και άλλα βίντεο ... Τα έχω δει όλα.
Και του Λυγερού είναι Αριστούργημα.
·         
5/8/2014 01:58 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
Αυτό μετράει
·       
5/8/2014 01:59 μ.μ.
Κοιτάξτε όμως τώρα ...
·       
5/8/2014 02:00 μ.μ.
Είδατε το βίντεο με τον Μάγο από το Μπλογκ μου ... και βάλατε μόνο το βίντεο αντί να κοινοποιήσετε την Ανάρτηση ...
Και γιατί ??? Από Σεμνοτυφία λόγω Τίτλου ... Που έχει βέβαια το νόημά του ...
Εσάς όμως δεν σας εμπόδισε για να πατήσετε το κλικ ...
Έτσι χάνουμε πολλά ... Από τα Πρέπει χάνουμε πολλά.
·         
5/8/2014 02:03 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
Εχετε δίκιο, αλλά ο τίτλος ήταν ... αποτρεπτικός.
·       
5/8/2014 02:04 μ.μ.
Για την Σεμνοτυφία σας ...
Ο Τίτλος ήταν Καταπληκτικός και θα το βλέπανε 10πάσιοι από ότι είδαν το βίντεο στο τοίχο σας !!!
10 χρόνια δούλεβα σε Μάρκετινγκ !!! Το λέει και το CV μου ... Το χω αναρτημένο στο Blog !!!
·         
5/8/2014 02:05 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
Δεν είναι θέμα σεμνοτυφίας αλλά αισθητικής.
·       
5/8/2014 02:05 μ.μ.
Δούλευα ... ( είναι το 1ο και τελευταίο ορθογραφικό που διορθώνω ... Κάνω ελάχιστα ... αλλά από το πληκτρολόγιο λόγω ταχύτητας πολλά )
Α Ευχαριστώ.
Μια χαρά.
Συμβουλέυω να με διαγράψετε άμμεσα ...
Γιατί κάτι τέτοια είναι προσευχές σε σχέση με αυτά που γράφω καθημερινά.
·         
5/8/2014 02:08 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
Δεν πρόκειται να σας διαγράψω, σέβομαι απόλυτα τον τρόπο που εκφράζεστε. Αν με γνωρίζατε καλά θα βλέπατε ότι δεν είμαι σεμνότυφη. Σας ευχαριστώ πολύ για την συζήτηση. Ελπίζω να τα ξαναπούμε. Καλό μεσημέρι
·       
5/8/2014 02:08 μ.μ.
Ναι ... αλλά να προσβάλετε ξέρετε ... έστω και αν δεν είστε σεμνότυφη.
Προτιμώ να μην τα ξαναπούμε ... γιατί την άλλη φορά δεν θα δεχτώ τέτοια προσβολή ...
Και μπορώ κάλλιστα να σας διαγρα΄ψω εγώ ... ο Αναίσθητος 1!!
·         
5/8/2014 02:09 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
Πώς σας πρόσβαλα;
·       
5/8/2014 02:10 μ.μ.
"Δεν είναι θέμα σεμνοτυφίας αλλά αισθητικής."
·         
5/8/2014 02:11 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
Δεν σας αποκάλεσα αναίσθητο, που σημαίνει σκληρός, ανάλγητος. Μίλησα για αισθητική που είναι κάτι υποκειμενικό. Μπορεί να διαφέρουν οι απόψεις μας αλλά αυτό δε μας εμποδίζει να σεβόμαστε ο ένας τον άλλον.
·       
5/8/2014 02:12 μ.μ.
Τότε θα έπρεπε να μου ζητήσετε την άδειά μου να πάρετε το βίντεο μέσα από την ανάρτησή μου ... και να απορρίψετε την υπόλοιπη ...
Αν με Σεβόσασταν.
·         
5/8/2014 02:13 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
Το βίντεο υπάρχει στο youtube, θα μπορούσα να το είχα δει κι εγώ και οποιοσδήποτε.
·       
5/8/2014 02:15 μ.μ.
Τι μας λέτε ???
Το είδατε στην Ανάρτησή μου όμως ...
Είναι δικαίωμα του καθενός να το αναρτά αφού υπα΄ρχει ... αλλά είναι Ασέβια να απορρίπτει την Πηγή και να μην Αποκαλύπτει την Πηγή !!!
Θα αντιγράψω και εγώ ένα βιβλίο σαςα ... και θα το δώσω για δικό μου !!!
·         
5/8/2014 02:15 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
Θα το κατεβάσω. Ζητώ συγγνώμη.
·       
5/8/2014 02:15 μ.μ.
Το βιβλίο υποθέτω να υπάρχει και αλλού.
Δεν χρειάζεται.
Αλλά η ΠΗΓΗ είναι ΙΕΡΗ !!!
και ο Σεβασμός επίσης.
Τώρα αν το κατεβάσετε ... χειρότερα θα τα κάνετε.
·         
5/8/2014 02:16 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
Ζήτησα συγγνώμη
·       
5/8/2014 02:16 μ.μ.
Δεν την είδα.
μόνο κάτι γράμματα είδα που κάνανε μια λέξη !!!
η Λέξη δεν μετράει.
Η Πράξη μετράει.
·         
5/8/2014 02:17 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
Δηλαδή τι πρέπει να κάνω;
·       
5/8/2014 02:17 μ.μ.
Τώρα ... Τίποτα !!!
Κατά την γνώμη μου ...
·         
5/8/2014 02:17 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
ΟΚ
·       
5/8/2014 02:17 μ.μ.
εγώ τι θα έκανα ???
Θα ...
Μάλλον δεν ξέρω ...
Δεν θα το έκανα !!!
Ποτέ.
ή ...
δεν θα το έβαζα αφού ο τίτλος με προσβάλει !!!
ή από κάτω όπως αν δείτε σε όλες τις αναρτήσεις τρίτων λέω ... Πηγή !!!
·         
5/8/2014 02:21 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
Προτείνω ειρήνη. Τι λέτε;
·       
5/8/2014 02:21 μ.μ.
Όχι ...
Αυτό λέω.
·         
5/8/2014 02:21 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
ΟΚ
·        Πέμπτη
·       
7/8/2014 09:28 π.μ.
·        Σήμερα
·       
11:24 π.μ.
Έστειλα ανάρτηση ... ( οκ ... την έστειλα μαζικά σε πολλούς ) ... και δεν έγραψες κουβέντα ...
Αυτό είναι Ανακωχή ???
·         
1:41 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
Tην ανακωχή την απορρίψατε. Έβαλα όμως like. Kαι μην ξεχνάτε ότι είμαι σεμνότυφη και προσβλητική.
·        Σήμερα
·       
4:42 μ.μ.
Και όχι Μόνο ...
Σας Ευχαριστώ ...
Έχω το Ελάττωμα να δίνω στις Διαπροσωπικές Σχέσεις 2η Ευκαιρία ...
Αν και στο 99% το μετανιώνω Οικτρά ..
Σας Ευχαριστώ που με Σώσατε !!!
·         
6:41 μ.μ.
Xxxxxxxxxxxxxx
Εγώ δεν δίνω δεύτερη ευκαιρία. Ούτε ζητάω. Δεν νομίζω ότι σας έσωσα από τίποτα. Καλό Σαββατοκύριακο
·       
6:46 μ.μ.
Εννοείται πως με Σώσατε !!!
Από Κάποια σεμνότυφη προσβλητική Εγωίστρια ... και Μάλλον Κακός Συνάνθρωπος !!!
Εννοείται !!!
Που είναι Σνομπ ... το Κρύβει ... και με την Πρώτη Ευκαιρία ... βγαίνουν όλα τα Συμπλέγματα ...
Εννοείται !!!
Δλδ τι το κρύβει ... Εδώ δεν κάνει Confirm σε Άντρες.
Μισεί τους Άντρες.
Ε και άλλα ???
Δεν μπορείτε να απαντήσετε σε αυτή τη συζήτηση.


ΚΑΙ ΤΟ HARD CORE ... Μην διαβάσετε τα μηνύματα όσοι δεν Αντέχετε !!!


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
να γράφεις στον ενικό, δεν υπάρχει λόγος πληθυντικού. κι εγώ χθες δεν σου έγραψα πως ήξερα ποιος είσαι από άλλες αναρτήσεις σου -που μου άρεσαν- και είχα δει το προφίλ σου, άρα σαν να σε ξέρω κάτι! θα τα λέμε
Dimitris S. Valatsos
11:20 π.μ.
Dimitris S. Valatsos
Ναι εμένα με ξέρουν ...
Εγώ δεν ξέρω ...
Πάλι όμως με στέλνεις ε ???
Οκ.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
11:21 π.μ. J
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
για αυτό έκανα και άμεση αποδοχή, όμως...
Dimitris S. Valatsos
11:21 π.μ.
Dimitris S. Valatsos
Επειδή θα με στέλνεις Συνέχεια ???
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
11:22 π.μ.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
θα το μάθεις με τον καιρό- σε κρατώ σε αγωνία... χαχα!
Dimitris SValatsos

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
J
( Ωχχχχχχ … ΣΚΕΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΚΙ ΓΡΑΨΙΜΑΤΟ ΚΑΙ ΣΝΟΜΠΑΡΙΣΜΑΤΟΣ … )

11:26 π.μ.
Dimitris S. Valatsos
Μέγα Λάθος ...
ή Μέγα Σωστό ... για να με στείλεις Εντελώς.
Δεν μπορώ το Άγχος ... και δεν θα ξανά .. !!!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
11:27 π.μ.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Dimitris SValatsos
11:27 π.μ.
Dimitris S. Valatsos
Α Οκ.
Χαιρετώ ... !!!
Γρήγορο !!!
Done.
Δεν μου αρέσουν αυτά τα κόλπα ...
Αυτά τα κάνουν οι Πιτσιρίκες ... Μαθήτριές μου ...
Γέρασα ... Έγινα 44 Πλέον !!!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
12:13 μ.μ.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Τι να πω κι εγώ που είμαι .... άσε καλύτερα! όσον αφορά τα κόλπα, επειδή ποτέ δεν μου άρεσαν, απλά λέω ότι είναι χιούμορ και το σταματώ εδώ!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
12:26 μ.μ.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
είδα ότι με διέγραψες από φίλη, δικαίωμά σου. ωστόσο, πριν κλείσει αυτή η ιστορία, θέλω να ξέρεις πως δεν είχα σκοπό ούτε να σε προσβάλλω ούτε και να παίξω μαζί σου. αν δεν δίνεις μπόσικα στον άλλον, να δεις ποιος είναι , πώς μιλάει, πώς αστειεύεται, δεν υπάρχει λόγος να κάνεις αιτήματα φιλίας. κατάφερες να με θυμώσεις με την στάση σου! εντελώς ανώριμη!


ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΠΛΟΚ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ...

ΜΠΛΟΚ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ... χαχαχχαχαχαα ... ΜΕ ΠΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 10 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ???

ΚΑΛΑ ... ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΠΡΟΦΙΛ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΩ ????



ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΕΣ ΟΙ ΑΣΧΕΤΕΣ ΓΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΤΑΝΕ ΕΝΤΕΡ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΛΟΚ ...

ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ... ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΜΕ ΦΩΤΟ....  ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΌ ...


Και η Απάντησή μου ...



Άντε Γαμήσου Κωλόγρια ... που θα μας πεις και Ανώριμους ...

Και κάνεις και Μπλοκ για να μην σε βρω νομίζεις ???

Μάλλον δεν ξέρεις τι ειδικότητα έχω ... Εγώ ξέρω την Δική σου ...

Μου θες να το παίξεις και Γεροντομπεμπέκα με Τατού ...

Βούρλο !!!

Που θα μας την πεις κιόλας ...

Θες και παιχνιδάκια ... που κάνουν τα 16χρονα ... και θα μας πεις και Ανώριμους ...

Κότα ...

Για Ξαναβρίσε ... και όταν θα σε Ξαναβρώ ... Γιατί θα σε Ξαναβρώ ... να είσαι Σίγουρη ... θα δεις τι θα γίνει Τότε.

Πρόσεχε πως μου Μιλάς ... για να μην έχουμε Συνέχεια !!!


THE HAPPY END !!!






Δεν υπάρχουν σχόλια: