********* ********************** DSV Blog: Tο μόνο που με ενδιαφέρει σε αυτή την ζωή είναι το αν θα βγαίνω ωραία στα σέλφι μου στο φβ ... και ναι είμαι εντελώς μπάρμπι !!!

Τρίτη, Αυγούστου 19, 2014

Tο μόνο που με ενδιαφέρει σε αυτή την ζωή είναι το αν θα βγαίνω ωραία στα σέλφι μου στο φβ ... και ναι είμαι εντελώς μπάρμπι !!!


  • I Know !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

  • Dimitris S. Valatsos


    Με Έχεις μπερδέψει πολύ ... Σε είδα στον Αραπάλη και μου άρεσε πολύ το σχόλιο με τον Σαίξπηρ ...
    Έχεις Καταπληκτικά χείλια ... αλλά δεν αποφεύγεις το Ντακ Φέις ...
    Εϊσαι Μπάρμπι σε Εμφάνιση ... αλλά και πολύ ψαγμένη και διαβασμένη ...
    Που να γέρνει η Ζυγαριά άραγε ???
    Εγώ πάντω το τόλμησα το Add ... και ας ελπίζουμε ότι η Ζυγαριά είναι καλοσταθμισμένη ... αν μου κάνεις Confirm Βέβαια ...
    Αλλά συμπέρασμα δεν μπορώ να βγάλω ... Και εγώ μπερδεύω τον άλλον με το προφίλ μου ... και πάρα πολύ θα έλεγα ...
    Χμμμμμ ...
  • Dimitris S. Valatsos
    Dimitris S. Valatsos


    Καλημέρα ... το Ξέχασα ... από την Έκπληξη !!!

    *Αραπάκη
  • Σήμερα
  • Χρήστης του Facebook
    Χρήστης του Facebook


    Είσαστε καθόλου με τα καλά σας; Τι είναι αυτά που γράφετε τα πατροναριστικα αγενεστατα σε έναν άγνωστο σε εσάς άνθρωπο; Ο, τι γουστάρω είμαι, όσα duck faces γουστάρω θα κάνω κι εσείς καλύτερα να ασχοληθείτε με τίποτε πιό εποικοδομητικο προτείνω.
  • Σήμερα
  • Dimitris S. Valatsos
    Dimitris S. Valatsos


    Ε δεν νομίζω ότι μπορείτε εσείς να με συμβουλέψετε τι να κάνω ...
    Και για έναν πολύ απλό λόγο ... Γιατί έμεινες σε 2 λέξεις ας το πούμε άσχημες "Duck & Face" ... και από εκεί και πέρα πήρατε Στραβά όλο το μήνυμα ...
    Το ψαγμένη και διαβασμένη το αγνοήσατε ... που πάει να πει ότι σας πειράζει μη σας κατηγορήσουν για μη αυθόρμητο Duck Face ... παρά για κάποια που δεν έχει διαβάσει γραμμή στην ζωή της ...
    Το με τι θα ασχοληθώ εγώ σιγά μην σας ενδιαφέρει ... Δεν δίνεται σεντ για το τι θα κάνω εγώ και φάνηκε από το κακόβουλο μνμ σας ... ως απάντηση στο καλοπροαίρετο δικό μου ...
    Αλλά οκ ... Έτσο το καταλάβατε ... Έτσι Απαντήσατε ...
    Τελικά το Duck Face είναι που μετράει την σήμερον ημέρα και πηράζει τόσο πολύ !!!
    Και με τα καλά μου ... ότι και να πω θα με πιστέψετε ???
    Πάντως Συνεχίζω να πιστεύω αυτά που είπα ... Όσο για το Duck Face δεν ήμουν σίγουρος ... αλλά το επιβεβαιώσατε εσείς με την Αντίδρασή σας ...
    Εϊναι η Αχίλειος Πτέρνα των Γυναικών ... Αν θιχτούν από κάτι ... μαρτυράει ενοχή και ύπαρξη πράξεως.
    Σας ευχαριστώ .. Διαγράψτε το αίτημά μου να μην μένει σε εκκρεμότητα ... ή μάλλον ... θα το κάνω εγώ.
  • Dimitris S. Valatsos
    Dimitris S. Valatsos


    Το έκανα οκ ...
    Κρίμα ... και Νομίζω ... σχεδόν με Βεβαιότητα ... ότι θα ήμασταν πολύ αγαπητοί φβ φρνετ ..
    Κρίμα.
  • Χρήστης του Facebook
    Χρήστης του Facebook


    Για να σας λύσω τυχόν απορίες το μόνο που με ενδιαφέρει σε αυτή την ζωή είναι το αν θα βγαίνω ωραία στα σέλφι μου για να τα ανεβάζω στο φβ και ναι είμαι εντελώς μπάρμπι. Καθόλου ψαγμένη και διαβασμένη, η αγαπημένη μου συγγραφέας είναι η Δημουλίδου και όλες οι αρθογράφοι του Cosmopolitan. Στο επόμενο ίνμποξ που θα μου στείλετε θα φάτε μπλοκ. Καλό σας απόγευμα.
  • Dimitris S. Valatsos
    Dimitris S. Valatsos


    Θα μου κλάσεις τα @@ Ηλίθια Ξανθιά ...
    Τα ήξερα όλα αυτά !!! Δεν είχα απορίες ...
    Που θα μας απειλήσεις κιόλας ...
    Αδεια Μπάρμπι !!!
  • Dimitris S. Valatsos
    Dimitris S. Valatsos


    Τώρα κάνε μου όσα Μπλοκ θέλεις ...
    Έχω και άλλα προφίλ για να σε βρω ... αν μου ξαναμιλήσεις άσχημα ...
    Και δες τι έχω σπουδάσει ... για να δεις αν μπορώ να σε βρω ... που έβγαλες νύχια σε καλοπροαίρετα μηνύματα ...
    Ναι ρε .. Κάνεις Ντακ Φέις και το ξέρεις ... Και Δημουλίδου διαβάζεις είναι Βέβαιο ... και Cosmo ...
    8 χρόνια δούλευα σε Εφμερίδες και περιοδικά ... και ξέρω να ξεχωρίζω ποιος διαβάζει τι ...
    Για ξαναμίλα λοιπόν άσχημα ... και θα τα ξαναπούμε να είσαι σίγουρη ...
    Αν μου μιλούσες ευγενικά όπως εγώ και δεν απειλούσες ... δεν θα γινόταν τίποτα ...
    Τώρα Ξεκίνσες πόλεμο ... και θα τον Έχεις !!!
    Περιμένω την επόμενη Κίνηση για να κάνω την Δική μου ... Έτσι γίνεται σε Πόλεμο ... Σκάκι !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: