********* ********************** DSV Blog: Αν μασούσα σε κάθε απειλή από οποιονδήποτε ... τότε δεν θα ήμουν Μπλόγκερ ...

Κυριακή, Οκτωβρίου 12, 2014

Αν μασούσα σε κάθε απειλή από οποιονδήποτε ... τότε δεν θα ήμουν Μπλόγκερ ...



" στο λεω με ωραιο τρόπο....ενα φίλος του παιδιού μου είδε φωτογραφία μου χωρίς κεφάλι σε εσένα.....φρόντισε μεχρι το βράδυ να την εχεις σβήσει.....γιατί αλλιως θα με βρεις μπροστα σου αλλιώς.....και πίστεψε εχω τον τρόπο.....περιμένω.....τέλος

Κάνε Αναφορά.

προσωπικη...εγω δεν λυνω τισ δοαφορες μου εδω....περιμενω

Τι με απειλείς ??? 

Για κάποια φωτό που δεν φαίνεται αν είσαι εσύ ή όχι ???

Με δουλεύεις ... 

Βρήκες άνθρωπο να απειλήσεις ... 

Και μάλιστα μέσα από υπολογιστή ...

ειμαι εγω ομως και ναι σε απειλω....αν δεν την σβησεις θα τα πουμε αλλιως.....ποιος σου εδωσε εσενα αυτο το δικαιωμα να βάζεις αλλων ανθρωπων φωτο και να κανεις σχολια.........εχω παιδια και αντρα.....τελος η συζητηση...γιατι μαλλον δεν με ξερεις....και καλα μην με μαθεις ετσι ? " 


Πριν από λίγο ... εξελίχτηκε αυτή η ξυφομαχία ... και όπως ξέρετε ... εγώ από τέτοια δεν μασάω ... γι αυτό και τα βγάζω στην φόρα ... για να βρεθεί το Δίκιο και το Άδικο ...

Με ύφους Τσαμπουκά ... διατάχθηκα ... να σβήσω κάποια φωτό .. από κάποια που χωρίς όνομα και πρόσωπο .. ισχυρίζεται ότι ανήκει σε κάποια ???

Αν ήταν έτσι ... θα έσβηνα όλες τις φωτό που έχω χιλιάδες, ... γιατί κάπου θα ανήκουν ...


Αν λοιπόν ... κάποιος θίγεται .. ή Απειλείται ... ή ή ή ... μπορεί με αποδείξεις να καταφύγει στις κατάλληλες αρχές ... που στις περιπτώσεις του Ίντερνετ ... είναι η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ... και να κάνει Αναφορά και Καταγγελία ...

Αν μασούσα σε κάθε απειλή από οποιονδήποτε ... τότε δεν θα ήμουν Μπλόγκερ ... Θα φοβόμουνα να γράψω οτιδήποτε ...

Εδώ τα έχω βάλει με πολύ Διάσημες και με Δύναμη ... θα φοβηθώ σε μία ακόμα Απειλή ???

Αν πραγματικά είχα κάνει κάτι ... που δεν άρεσε ... και με ωραίο τρόπο μου το ζητούσε ... τότε ναι ... θα το έκανα αμέσως ... Όπως και εγώ ζήτησα από ένα δημοσιογραφικό Μπλογκ ... να αλλάξει το όνομα μιας Συγγραφέως ... που τότε είχα την Ευθύνη των Ηλεκτρονικών Σελίδων της ...

Αλλά με ΦΟΒΙΚΟ τρόπο ... Τσαμπουκάδες και Τραμπουκισμούς ... δεν έκανα ποτέ Πίσω !!!

Αλλιώς θα έκανα πίσω ... σε κάθε Χρυσαυγίτη ... που με Απειλούσε και υπήρξαν πολλοί.


Αν δεν θέλετε να Εκτίθεστε ... μην τα Εκθέτεται ... τα Εκθέματά σας !!!

;)







Δεν υπάρχουν σχόλια: