********* ********************** DSV Blog: Όχι ... Όχι ... Ποτέ σε εκείνο το Σταυροδρόμι ποτέ ΔΕΞΙΑ ...

Κυριακή, Φεβρουαρίου 15, 2015

Όχι ... Όχι ... Ποτέ σε εκείνο το Σταυροδρόμι ποτέ ΔΕΞΙΑ ...




Θυμάμαι ήταν Τετάρτη Δημοτικού ... Είχα έρθει από άλλο Σχολείο και την πρώτη χρονιά γίνομαι κατευθείαν Πρόεδρος της Τάξης ( οι εκλογές έγιναν μόλις 10 μέρες μετά τον ερχομό μου ) ... 


Τα κοριτσάκια - συμμαθήτριες  είχαν ενθουσιαστεί μαζί μου επειδή πλάκωσα ( με μια λαβή που με είχε μάθε ένας μεγάλος μου φίλος ) .. τον Νταή του Σχολείου ... αλλά και επειδή έτρεχα πιο γρήγορα από όλους και στο κυνηγητό ήμουν ο καλύτερος ... 

Ο πρώην Πρόεδρος της τάξης ... που ήταν μισοριξιά και γι αυτόν πλάκωσα τον Νταή ... που δεν έτρεχε καθόλου γρήγορα ... σε κάποιο διαγωνισμό Ορθογραφίας μου είχε πει να βάλω Ω σε μια λέξη και όχι Ο .. γιατί ο Δάσκαλος λέει έτσι είπε ... 


Εγώ είχα τις αμφιβολίες μου ... Τα αφήνω όπως είναι και λέω "Ας είναι λάθος ... Εγώ έτσι το γράφω" και πάω στον Δάσκαλο να μου την διορθώσει. Χωρίς καμιά κοκκινίλα ... μου βάζει 10 με τόνο και μου λέει Μπράβο ... Γυρνώντας στο Θρανίο κοιτάω τον "Αλληλέγγυο" συμμαθητή μα αυτός κοιτούσε αλλού ... και μαθαίνω μετά ότι πήρε 9,5 ... 

Είχε χάσει την πρωτιά στην Βαθμολογία ... την Προεδρία ... και την Συμπάθεια των Κοριτσιών ως ο Καλύτερος Μαθητής ... Πόσοι μπορούν να το αντέξουν αυτό και ιδίως στα 10 τους χρόνια ??? Εδώ δεν μπορούν ούτε στα 50 που είναι το επίκεντρο της Ωριμότητας ...


Πόσοι λοιπόν στην ζωή μας δεν έχουμε βρει Καλοθελητές που θέλουν το "ΚΑΛΟ" μας και θέλουν να μας βοηθήσουν και να μας σώσουν ???

Εεε ??? Όλοι θα έχουμε τύχει σε έναν 0 δύο στην Ζωή μας ...


Όταν λοιπόν π.χ. σε ένα σταυροδρόμι σου έχει προτείνει ήδη 5 φορές να πάρεις τον ΔΕΞΙΟ δρόμο ... και εσύ ως ευκολόπιστος τον άκουσες και έπεσες σε λακούβες τεράστιες ... πέτρες ... σκυλιά ... και χωματόδρομο ... είναι δυνατόν να τον ξανακούσεις όταν σου πει στρίψε ΔΕΞΙΑ ???

Θα Ξαναστρίψεις ??? Ιδίως όταν Γνωρίζεις ότι ο Αριστερός ο Δρόμος είναι Άσφαλτος .. πολύ πιο Ανοιχτός με Σημάνσεις και φέρνει σε Αούτομπανγκ ...

Όχι βέβαια ... Δεν θα ξαναστρίψεις ΔΕΞΙΑ ... Δεν θα ξαναφάς το κεφάλι σου επειδή ο συνοδηγός "Συνοδοιπόρος" σου θέλει το Κακό σου ... Να χαλάσεις το Όμορφο και Καλό Αμάξι σου για να το αγοράσει μετά για Παλιοσίδερα ...


Όχι ... Όχι ... Ποτέ σε εκείνο το Σταυροδρόμι ποτέ ΔΕΞΙΑ ... Σε άλλο μπορεί ... Αν είναι καλύτερο το Δεξί δρομάκι δεν θα πούμε όχι ...


ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΔΕΞΙΑ ... ΜΟΝΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ !!!


( Και τώρα που το σκέφτομαι ... ο συμμαθητής που καθίσαμε στο ίδιο θρανίο για να μου κάνει την καλύτερη προσαρμογή ... ΔΕΞΙΟΣ είναι ... και όλο ΔΕΞΙΑ πάει όλα αυτά τα χρόνια ... ) 

Δεν υπάρχουν σχόλια: