********* ********************** DSV Blog: Σκύλα ζωή σε έμαθα πια γι’ αυτό γουστάρω που γερνάω ... αλλά πίσω δε γυρνάω !!!

Τρίτη, Φεβρουαρίου 24, 2015

Σκύλα ζωή σε έμαθα πια γι’ αυτό γουστάρω που γερνάω ... αλλά πίσω δε γυρνάω !!!



" Αμφιβάλλω αν η Κυβέρνηση Τσίπρα ... θα επιβεβαιώσει τις προσδοκίες των Ελλήνων ... " λέει κάποιος Ιστορικός ... Χάιντς Ρίχτερ που εντελώς τυχαία είναι Γερμανός !!!

Κι Εγώ ... αλλά γιατί όμως ??? Όπως και ο Ιστορικός φοβάμαι ότι όλα τα Βολεμένα λαμόγια που έχουν κατακλέψει δεν θα αφήσουν τον Σύριζα να τα βγάλει όλα στην φόρα και θα φάει Ανηλεή Πόλεμο ... 

Αλλά προσωπικά εμένα δεν με νοιάζει αυτό .. Ξέρω από την Εμπειρία μου ότι ΠΟΤΕ δεν πετυχαίνεται ο Στόχος και όλα τα Σχέδια που κάνει μία Κυβέρνηση ... γιατί πολεμάτε από την Αντιπολίτευση και από τα Συμφέροντα ... 

Αυτό που με νοιάζει είναι να υπάρχει μια Κυβέρνηση που θα Έχει την ΒΟΥΛΗΣΗ. Δλδ Πραγματικά να ΘΕΛΕΙ να κάνει αυτά που έχει πει ... 

Π.χ. Ο Μισθός των 751 ... μπορεί λόγω του Πολέμου από τον Σόιμπλε και τον Σαμαρά ( χοντρά χοντρά το λέω ) ... να αργήσει λίγο ... αλλά και μόνο που δημιούργησε ένα καταπληκτικό κλίμα έτσι ώστε πολλές εταιρείες από μόνες τους να ξεκινήσουν τον Νόμο Οικιωθελώς πριν Ψηφιστεί ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ... 


Είχα γράψει πριν καιρό ότι αν  η Κυβέρνηση για το 2015 ... μόνο τον ΕΝΦΙΑ να καταργήσει ... εμένα μου φτάνει και με το Παραπάνω ... Ναι .. νομίζω ότι έχω λογική και εμπειρία αλλά και ρεαλισμό για να μπορέσω να καταλάβω τα βουνά που εμφανίζονται στον δρόμο της προσπάθειας και δεν περιμένω μέσα σε 30 μέρες να γίνει η Ελλάδα Ελβετία. Και όσοι το Λένε .. είναι ΠαπαροΜαλάκες ... ή Ξεμοραμένοι ... ή Γερμανοτσολιάδες .. είτε Προδότες ... 


Κανένας Λογικός Έλληνας ... δεν θα είχε παράπονα μέσα στις 30 μέρες που έχουν περάσει ... Κανένας ... Και ιδιαίτερα όταν υπάρχει αυτό το κλίμα που αν γίνουν εκλογές .. το 50% το έχει ο Σύριζα στο τσεπάκι ... Απλά όσοι τα λένε τα λένε γιατί είναι Ανθέλληνες και νοιάζονται μόνο για τον Τροφαντό Κώλο τους !!!



Υπομονή Πραγματικοί Έλληνες ...

Η Δικαίωση Έρχεται .. !!!





Στίχοι: Active Member
Μουσική:  Active Member

Κρύος ιδρώτας κυλάει ξανά στο μέτωπό μου
κι εσύ, χαμόγελό μου
με ομορφαίνεις ξανά εκεί πάνω στον καθρέφτη,

με βγάζεις ψεύτη
Προσπαθώ να σου ξεφύγω κι είναι λάθος

μα νιώθω πιο μονάχος
και πάω εκεί μπορεί για το καλό μου,
από κοντά χαμόγελό μου.

Μην αφήνεις τα μάτια σου από μένα και άνοιξε το φως
απ’ την ανάσα σου ώρα στέκομαι θαμπός
σκούπισέ με ρε βλάκα ο καθρέφτης σου μιλάει
κοιτάχτε ένα μαλάκα σαν χαμένος με κοιτάει.
Εγώ φταιω ρε που τόσα χρόνια σε ομορφαίνω
και να στολίζω τη μιζέρια σου επιμένω
για να μη δείχνεις λυπημένος ο καημένος
να μοιάζεις σώνει και καλά ευτυχισμένος.
Και εσύ να ψάχνεις τώρα αν κάνεις το σωστό
και να φοβάσαι ρε αυτό είναι το ευχαριστώ
για κάθε φορά που σ’ έστηνα καλά μπροστά μου
μήπως και πάρεις λεει κάτι απ’ τη χαρά μου.
Ή για εκείνες τις φορές που άνοιγες ρε την καρδιά σου
και μου άφηνες όλα τα μυστικά σου
για να σου φτιάξω μια εικόνα λεει πιο ψεύτικη ακόμα
με εκείνο το χαμόγελο στο στόμα.
Που σου χάρισε ό,τι πήρες, που σου έφτιαξε καριέρα
που σε ετοίμαζε καλά για αυτή τη μέρα
μα αφού έχεις πάψει σε εμένα να κοιτάζεις
μπορεί το τέλος σου ρε βλάκα να γιορτάζεις.

Πες μου χρόνια πολλά σήμερα θλίψη μου γιορτάζω
το πικρό μου το χαμόγελο καθρέφτη τώρα αλλάζω
σκύλα ζωή σε έμαθα πια γι’ αυτό γουστάρω που γερνάω
και πίσω δε γυρνάω.

Λοιπόν καθρέφτη δε πα’ να δείχνεις ό,τι θες
πάνω σου αφήνω εγώ το χθες κι όλες εκείνες τις στιγμές
που έκλεβα από άλλους για να χτίζω το όνειρό μου
τέρμα λοιπόν χαμόγελό μου.
Πάρε μαζί και τις σπουδές, και των γονιών τις συμβουλές
και την καριέρα που μου τάζαν αν τη θες
πάρε διπλώματα πολλά πάρε και χρόνια υπομονής
πάρε το κύρος που θα είχα να χαρείς.
Αυτή τη μέρα αν μ’ ακούς, λοιπόν, γιορτάζω
και την εικόνα που μου έφτιαχνες αλλάζω
δε κοιτάω δε ζητάω ό,τι πίσω έχω αφήσει εκεί
μοιάζει με βρωμικο ξεκλείδωτο κελί.
που δεν έσπρωξα την πόρτα τόσα χρόνια για να βγω
φοβόμουν ν’ αντικρίσω το χαμένο μου καιρό
τώρα έχω μάθει, θα κάνω λάθη
θα σου χαρίσω τα σωστά και όσα είχα πάθη
Κι από όσα ακούσανε τα αυτιά μου κι όσα θάφτηκαν στο χρόνο
την τελευταία εικόνα εγώ κρατάω μόνο
περίσσια τώρα η αντοχή μπορώ και την κερνάω
Και πίσω δε γυρνάω.

Πες μου χρόνια πολλά σήμερα θλίψη μου γιορτάζω
το πικρό μου το χαμόγελο καθρέφτη τώρα αλλάζω
σκύλα ζωή σε έμαθα πια γι’ αυτό γουστάρω που γερνάω
και πίσω δε γυρνάω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: