********* ********************** DSV Blog: Κι αν δεν κοιτάς τα Βυζιά τους και τα Μπούτια τους ... ΣΚΥΛΙΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ !!!

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 16, 2015

Κι αν δεν κοιτάς τα Βυζιά τους και τα Μπούτια τους ... ΣΚΥΛΙΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ !!!


Βρήκα αυτή την φωτό Καταπληκτική ... Κα τα πλη κτι κή ... και αμέσως την κοινοποίησα ... όπως κάνω σε κάθε φωτό που μου αρέσει ... και ΜΠΟΡΩ να την κοινοποιήσω. Δλδ ο Χρήστης από τον οποίο την πήρα έχει τα κατάλληλα δικαιώματα για να την μοιραστώ στο Ιντερνετ ... Αν ήθελε βέβαια να μην την δει κανένας ... δεν θα την έβαζε .. .και αν δεν ήθελε επίσης να την πάρει κάποιος επίσης μπορούσε να κάνει τα Κουμάντα του για να μην την πάρει. Όλα γίνονται εδώ ... Όλα ... Αλλά όσα είναι ελεύθερα προς κοινοποίηση ... μπορούν άνετα να κοινοποιηθούν ...  

Με αυτές τις Φωτό και την Υποκρισία των περισσότερων ... σχεδόν όλων των γυναικών ... έχω Σιχαθεί πραγματικά το Φβ και το Ιντερνετ ... και φυσικά όλο και περισσότερο μέρος των γυναικών που κάνουν τις μωρές παρθένες και βάζουν Τσουλίστικες φωτό ... αλλά όταν κάποιος τις σχολιάζει και πολύ ευγενικά και με ευπρέπεια ... βρίσκουν τον Μπελά τους ...

Ορκίστηκα λοιπόν ... αυτό το φαινόμενο εγώ να το Καυτηριάζω ... να το Σχολιάζω ... και να το Δείχνω και με Απτά παραδείγματα ... και ας κάνει καμία το λάθος να μου κάνει την Αθώα Παρθένα ... και θα τα βρούμε στην Αρένα των Επιχειρημάτων.

Μου είπε παλιά μια γνωστή μου από εδώ μέσα ... Ρε Δημήτρη ... είναι δυνατόν να τσακώνεσαι με όλες εδώ μέσα και να έχεις δίκιο ??? Δεν το καταλαβαίνεις ότι μάλλον εσύ έχεις το σφάλμα ??? Να το καταλάβω είπα ... Να το καταλάβω ... αλλά όχι για Αριθμητικούς και Στατιστικούς λόγους ... Όχι επειδή οι περισσότερες εδώ μέσα αλλά και έξω είναι Τσουλίτσες ... Πουτανίτσες ... Υποκρίτριες και κυρίως Ανασφαλάρες να φταίω εγώ επειδή δεν αντέχουν τα σχόλια και τα Στάτους που ανεβάζω για τα Τσουλάκια ... Αυτές Παραλληλίζονται από μόνες τους ... Συγκρίνονται ... και λένε "Για να λέει αυτή Τσουλάκι ... άρα θα εννοεί και μένα μάλλον αφού εγώ δείχνω πιο πολύ τα βυζιά μου  στο φβ ... αλλά και τα πόδια μου ... και τον κώλο μου ... και όλα ... για όλο και περισσότερα Λάικς" ...

Αλλά δεν το φωνάζουν ... Δεν το λένε ούτε σιγανά στο Αυτί τους ... Απλά το σκέφτονται και Σκυλιάζουν ... και μετά τα βάζουν με τον DSV επειδή σχολίασε κάποια ΆΛΛΗ που τα βγάζει έξω και το παίζει Παρθένα ...

Ντεν σε είπα εγκώ Καρτνιά μου εσένα Τσουλάρα ... Μόνη σου Ταυτοποιήθηκες ... Μόνη σου μαζί με όλη την Κομπλεξική Ανασφαλάρα ... που σε διακατέχει ...

Έτσι λοιπόν ... σε αυτή την Καταπληκτική φωτό που κοινοποίησα αντί να δω 100 λάικς ( που δεν την έβαλα γι αυτό ... Εξάλλου δεν είμαι εγώ για να θρέψω την Ματαιοδοξία μου ) είδα μόνο ένα ... και από γυναίκα. Όταν είδα όμως ποια γυναίκα έκανε λάικ ... δεν εξεπλάγην γιατί την συγκεκριμένη την ξέρω ( Μακάρι να την ξέρω και να μην πέσω και πάλι από τα σύννεφα ΚΑΙ με αυτή ) ... ότι είναι Εντελώς Ακομπλεξάριστη ... με τους Αρραβωνιάρηδες και τους "Εραστές" της αφού ο Άντρας της είναι τόσο Βέβαιος γι αυτήν που είναι τόσο άνετος και Ερωτευμένος μαζί της ...

Μόνο Ένα Λάικ ... Κανένας άλλος δεν τόλμησε στην "Αισχρή" και Πορνογραφική φωτό να βάλει ένα λάικ ... πόσο μάλλον να κάνει ένα σχόλιο ...

Γνωστόν το θέμα ... και Καθημερινό ... Άλλωστε είμαι βέβαιος πως 99/100 δεν το κατάλαβαν τι σημαίνει ... Δεν κατάλαβαν το νόημά της και την είδαν Πραγματικά σαν Τσόντα.


Αυτή εδώ η φωτό όμως ... είναι από μία φβ-φρεντ ( κομμένη βέβαια για να μην Ταυτοποιείται ) ... και έκανα το λάθος και την σχολίασα στο INBOX ... δλδ δεν το βλεπε κανένας άλλος το σχόλιό μου ... και έγραψα μόνο "Ωραία φωτό" ... 





Τι ήταν να σχολιάσω την φωτό και να πω ότι ήταν ωραία ??? Έφαγα μετά μια κοπλεξάρα ... και μία κατινιά ... ομολογώ όμως ότι από τις μεγαλύτερες ... Από τις πιο Light ... Από αυτή όμως την συγκεκριμένη δεν το περίμενα ... Είχε φανεί πολύ Ελεύθερο Μυαλό ... και αφού έβαζε προς Κοινοποίηση τις φωτό της ... είπα ότι δεν θα πείραζε που της έδειξα ότι μου άρεσε ...

Δλδ βάζει μία φωτό από Μόνη της ... και λέω ότι είναι ωραία ... και πρέπει να τρώω ξυνίλα ???

Γιατί όμως η Ξυνίλα ??? Γιατί όπως είπες την πείραξε που δεν είπα τίποτα άλλο, ούτε και ένα γεια ή ένα καλημέρα ... και εστίασα στα κάλλη της και όχι στην Προσωπικότητά της και στον Χαρακτήρα της ...

Γουάτ ???? Είχε τον Χαρακτήρα της και την Προσωπικότητά της σε φωτό για να την σχολιάσω ??? Τόσο Τυφλός είμαι Γμτ ... Και πραγματικά ήταν ανάμεσα σε ένα σωρό άλλα γραφόμενά μου ... Όχι μόνο γεια και καλημέρα είχα γράψει αλλά και χίλια δυο άλλα ...


Και βέβαια τα άκουσε μετά ( πολύ λάιτ ... ) και την διέγραψα. Και το γνωστό ... Μόλις είδε διαγραφή η Σκύλα και η Χάρυβδη βγήκαν Σεργιάνι ...


Γνωστό Σενάριο ... Χιλιοπεγμένο ...


Την ξέρω την Μοίρα μου ... Οι γυναίκες θέλουν μόνο Γλείψιμο και να λες ότι είναι Γαμώ τις Προσωπικότητες και Τέλεια Μυαλά ...

Κι αν δεν κοιτάς τα Βυζιά τους και τα Μπούτια τους ...


ΣΚΥΛΙΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ !!!



Ξέρω πολύ καλά λοιπόν γιατί δεν μπορώ να κρατήσω στενές φβ-φρεντς γυναίκες ... και τα κάνω όλα Αρμαγεδών.



Δεν υπάρχουν σχόλια: