********* ********************** DSV Blog: Ναι... υπάρχουν και Άντρες που δεν κάνουν Κωλοτούμπες για να βγούνε με γυναίκες ... Υπάρχουν και οι Επιλεκτικοί !!!

Τρίτη, Μαρτίου 03, 2015

Ναι... υπάρχουν και Άντρες που δεν κάνουν Κωλοτούμπες για να βγούνε με γυναίκες ... Υπάρχουν και οι Επιλεκτικοί !!!




 

Πραγματικός Διάλογος !!!  

Χαχαχαχαχα! Έλα λέγε...οκ....δεν πιεζω....εμ έτσι εξηγούνται όλα.....τα ίσως μπορεί αν....θα πιούμε καφέ....


Όχι δεν είναι γι αυτό ...  

Τότε ???


Τι τότε ???

Είμαι Δύσκολος Καρντιά μου ...

Δεν βγαίνω εύκολα με γυναίκες.

το 95% είναι γάματα.

Όπως και οι 'Άντρες βέβαια ...

Το 98% είναι γάματα εκεί.



Καλώς παλικάρι...

πως να σε παλέψω...τα έχεις βάλει όλα σε ένα τσουβάλι...

έβγαλες πόρισμα...

οκ μην βγαίνεις με γυναίκες... δεν θα πάμε για γάμο φίλε... δεν ψάχνω γαμπρό...

φιλαράκια καφεδάκι κ δεν κολλάω σε ταμπέλες...
τι να πω...κουράστηκα ειλικρινά...


Οκ ... Κουράστηκες ... Δεν πειράζει ...



Όχι φίλε...εσύ είπες" είμαι δύσκολος καρντια μου"  και δεν βγαινω εύκολα με γυναίκες...


τόση ώρα με παίζεις ίσως...θα δούμε...δεν λέω σίγουρα...

οκ δικαίωμα σου..

ΕΓΩ φιλαράκι δεν έχω τέτοια θέματα ούτε να το παίζω βαρύ πεπόνι...και ξεκάθαρα είπα να τα πούμε...ούτε πούλησα υφακι...οκ...

αλλά μην κάνεις αυτό που δεν σου αρέσει στους άλλους...γιατί αυτό κάνεις....οκ ξενερωσα, όχι δεν τραβάω ζόρια...

.αλλά δεν μπορώ κ δεν θέλω δύσκολους άντρες καρντια μου...

δεν θα βάλω πονοκέφαλο...αρκετά έχω κι εγώ....χαιρετώ χάρηκα....

-------------------------------------------------------------------------------------------


Σιγά μην Χάρηκε ... Θα χαιρόταν αν αβίαστα και εύκολα και με τρελή χαρά ο Άντρας με τα σάλια να τρέχουν έβγαινε για καφέ ... και είχε και αλυσίδα για να τον πάει Βόλτα ...

Έχουν μάθει οι γυναίκες σε σκυλάκια που τα κάνουν ότι θέλουν ... Όχι στους Δύσκολους Ανθρώπους ... Μόνο στην Επίπλαστη Ευκολία ...


Ναι το ξέρω ... Οι Δύσκολοι Άνθρωποι φέρνουν Πονοκέφαλο και κάνουν κακό στην Υγεία ... 
Γι αυτό και τους Αποφεύγετε !!!





Δεν υπάρχουν σχόλια: