********* ********************** DSV Blog: Χωρις πραξη και λογο κανουν λαμψη και κροτο, ενα ματσο τελευταιοι ψαχνουν να βρουν τον πρωτο... !!!

Σάββατο, Μαρτίου 14, 2015

Χωρις πραξη και λογο κανουν λαμψη και κροτο, ενα ματσο τελευταιοι ψαχνουν να βρουν τον πρωτο... !!!




Όσοι με διαβάζουν από παλιά θα ξέρουν την Λατρεία μου για τον Ευθύμη / Αρτέμη ...

Τους είχα βάλει και παλιά σε μια ανάρτηση για να σας δείξω περίπου πως είμαι και πως ντύνομαι ... πως είναι το στυλ μου ... και γενικά να σας μιλήσω για την αγάπη μου για αυτά τα παιδιά ... Δεν μοιάζω με Καθηγητή Αλλά οι Μαθητές μου με φωνάζουν Δάσκαλο... και Ανατριχιάζω !!! ( Κάντε Κλικ ... )

Βάζω ένα καταπληκτικό κομμάτι του Ευθύμη ... Πολύ Επίκαιρο ...

Ακούστε το .. Ακούστε το !!!








Ευθυμης - Πολεμο [Βιντεο με Στιχους]

Ανοιγω πολεμο σε καθε mc και σε καθε κλικα,
σε καθε μπαντα, καθε μαγκα, καθε artιστα!
Σε καθε αλανι που παριστανει το παλικαρι
νομιζει οτι ραπαρει μα τα μουτρα του μοστραρει, μονο!

Μονος μου κι ολοι σας ο λογος μου κι οι ρολοι σας,
στον τοπο σας, στην πολη σας, ατρομητος να δινω πονο.
Αδερφια ηρθανε και μου 'παν Ευθυμη βαλε σκουπα
να πανε απο κει που 'ρθαν.


Αυτο εδω ειναι μπουμ-μπαπ,
γιαυτο μετρανε τα λογια μου σε οσους ακουν ραπ.
Ανικανοι μην μπλεκεστε στα ποδια μου.
Παρτε τα μουτρα σας, τις μοδες σας,
τα λουσα σας, τις ντρογκες και τις τσουλες σας
και πισω στα καβουκια σας.
Αχρηστοι ειστε κουφιοι και αδυναμοι σαν τις λουπες σας,
αψυχοι σαν τις μποτες σας και ψοφιοι σαν τα ταμπουρα σας.
Φτανει η φιγουρα σας μας εχει πνιξει μεχρι τον λαιμο.
Αναλαμβανω λοιπον δραση εγω και...

Ανοιγω πολεμο σε καθε mc και σε καθε κλικα
Πολεμο! Σε καθε αστερα, καθε artιστα.
Πολεμο! Στα στεκια, στα club, στα μαγαζια τους.
Πολεμο! Στο status. Πολεμο! μπροστα τους.
Πολεμο! Σε djs, producers, beatmakers.
Πολεμο! Σε groupies, τσιρακια και haters.
Πολεμο! Στα στεκια, στα club, στα μαγαζια τους.
Πολεμο! Στο status. Θα ΄με βρουν μπροστα τους.


Ακουω για diss αναμεσα σε mcs και συγκροτηματα,
κανεις δε σκαει βομβες,ολοι πυροτεχνιματα.
Χωρις πραξη και λογο κανουν λαμψη και κροτο,
ενα ματσο τελευταιοι ψαχνουν να βρουν τον πρωτο.
Οταν εγωισμους τρεφεις,εχθρους τρεφεις
και θυελες θεριζεις οταν ανεμους σπερνεις.
Οσα καναλια, σταθμους, βιντεο, views και εαν εχεις
μηνα μπενεις,μηνα βγαινεις δεν αντεχεις..
Βλεπω,την απληστια να λερωνει το αιμα σας,
βρωμα στις φλεβες σας
οσο η δοξα σας ειναι η πρεζα σας,
μποτα σας βαζει εχθρα μετα σας αλλαζει μεσα σας,
σας κανει να σφαζεστε με τα αδερφια σας
ομως με αυτο τον τροπο στηριζετε το συστημα ρε,
καιγεται ο κοσμος δεν πηρατε το μηνυμα ρε(;)
Ειστε ο λογος που χανεται το κινημα
και φοβος και τρομος σας θα ειναι καθε μου χτυπημα
πλεον..

Ανοιγω πολεμο σε καθε mc και σε καθε κλικα
Πολεμο! Σε καθε αστερα, καθε artιστα.
Πολεμο! Στα στεκια, στα club, στα μαγαζια τους.
Πολεμο! Στο status. Πολεμο! μπροστα τους.
Πολεμο! Σε djs, producers, beatmakers.
Πολεμο! Σε groupies, τσιρακια και haters.
Πολεμο! Στα στεκια, στα club, στα μαγαζια τους.
Πολεμο! Στο status. Θα ΄με βρουν μπροστα τους.


Ανοιγω πολεμο σε καθε mc και σε καθε κλικα
Πολεμο! Σε καθε αστερα, καθε artιστα.
Πολεμο! Στα στεκια, στα club, στα μαγαζια τους.
Πολεμο! Στο status. Πολεμο! μπροστα τους.
Πολεμο! Σε djs, producers, beatmakers.
Πολεμο! Σε groupies, τσιρακια και haters.
Πολεμο! Στα στεκια, στα club, στα μαγαζια τους.
Πολεμο! Στο status. Θα ΄με βρουν μπροστα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: