********* ********************** DSV Blog: Πρέπει να είσαι Πολύ Έξυπνος ... για να καταλάβεις πόσο Χαζός είσαι !!!

Παρασκευή, Μαρτίου 06, 2015

Πρέπει να είσαι Πολύ Έξυπνος ... για να καταλάβεις πόσο Χαζός είσαι !!!



  • Αυτή την πολύ έξυπνη ατάκα - τίτλο της ανάρτησης την είχε πει ένας Βλάκας Γνωστός !!! 

    Οι Περισσότεροι Ηλίθιοι ... απλά Νομίζουν πως είναι Έξυπνοι και βγάζουν Ντουντούκα να το φωνάξουν ...

    ΚΑΝΕΝΑΣ Πραγματικά Έξυπνος δεν το Διατυμπανίζει ... 


    ΚΑΝΕΝΑΣ ...


    Διαβάστε λοιπόν μια πανέξυπνη πως το λέει ...


    -------------------------------------------------------------------------------------------------





    Μόνο που από το "Δικό μου" εσύ έβγαλες το Μοναδικό και Σωστό.
    Και σε μερικά λεπτά που δεν τα διαβάζει ούτε ο Υπολογιστής τόσο γρήγορα ...
    Και πως τα πες ... αααα ... "ατερμονος πονος και το απατο σκοταδι" ...
    Goth δεν ήμουνα ποτέ ... Και ούτε Σκοταδιστής ή Παρα- Πονεμένος !
  • Dimitris S. Valatsos
  • Dimitris S. Valatsos


    Ευτυχώς που δεν σου κανα Αφιέρωμα ... Έτοιμος ήμουνα ...

    Ευτυχώς.
  • Παυλίνα Κωνσταντίνου
    Παυλίνα Κωνσταντίνου


    σορρυ αλλα το τελευταιο δεν φαινεται ιδιαιτερα.και σορρυ αν διαβαζω γρηγορα και εχω ταχυτατη αντιληψη....-γιατι οντως εχω-και δεν αργω να τα επεξεργαστω.μπορεις να με πας για επισκευη στην αντιπροσωπεια
  • Dimitris S. Valatsos
    Dimitris S. Valatsos


    Σκοπός είναι να πας μόνη σου ... Εγώ δεν σε πάω πουθενά ...
    Αλλά καλό θα ήταν.
  • Παυλίνα Κωνσταντίνου
    Πανέξυπνη Αυτογνώστης 


    να παω για επισκευη επειδη το κεφαλι μου δουλευει γρηγορα?think again
  • Dimitris S. Valatsos
    Dimitris S. Valatsos


    Γρήγορα είναι αυτό ???
    Μόνη σου βγάζεις τις ταχύτητες ???
    Ενεός.
  • Παυλίνα Κωνσταντίνου
    Πανέξυπνη Αυτογνώστης 


    φιλε για να τελειωνουμε εχω 181 iq.exv teleivsei dyo panepisthmia me nyxterinh doyleia και με υποτροφια στο ΜΙΤ την οποια δεν εκμεταλλευτηκα γιατι δεν ηθελα να φυγω απο την ελλαδα αλλα δεν τη διεκδικησα κι ολας,που προσφερθηκε.υπαρχουν γεγονοτα που δειχνουν ποσο γρηγορα και ποσο ορθα λειτουργει το μυαλο μου.οσο για την ταχυτητα εσυ το εθιξες και το χαρακτηρισες γρηγορο,οχι εγω
  • Παυλίνα Κωνσταντίνου
    Πανέξυπνη Αυτογνώστης 


    αυτο το τελευταιο δες το και σαν παραδειγμα του ποιος απο τους δυο μας ξερει τι λεει και τι εννοει,που ειναι και αυτο ενα δειγμα διανοησης...ε?
  • Dimitris S. Valatsos
    Dimitris S. Valatsos


    Εγώ το είπα γρήγορο ???
    Πότε ???
    Και τι θες ??? Να πάμε κόντρες ???

    Θα καείς !!!

    Καλά Ψωνάρα ... Φτάνει.

    Άντε σε κανέναν Μαλάκα να το παίξεις έξυπνη.

    Που θα μου πεις το τραγουδάκι σου το νανούρισμα ότι έχει θυμό ...

    άντε ... παραπέρα  

  • -------------------------------------------------------------------------------------------------

    • Ε ... Ναι ... Μπλοκ ... Δεν αντέχω αυτήν την Έπαρση ιδίως από Γυναίκα ... 
    • Πριν λίγο είχε πει ότι ήταν Πανέμορφη ... με Φοβερή Φωνή ... και και και ...   
    • Ε ... Τα βγαλα κι εγώ για να δείτε τι Κατάντια έχει η Βλακεία ...



    Τελικά το Αφιέρωμα της το κανα ... και Περιποιημένο !!!




Δείτε το Βιντεάκι του Ενός λεπτού ... Καταπληκτικό !!! 


Δεν υπάρχουν σχόλια: