********* ********************** DSV Blog: Selfish People END UP having only their self ... !!!

Κυριακή, Μαρτίου 15, 2015

Selfish People END UP having only their self ... !!!



Το Στέμμα ??? Για μια Αντουανέτα που χθες μετά τις 12 τα μεσάνυχτα κι ενώ είχα πρόγραμμα για σήμερα να κάνω δουλειές και μετά ίσως βγω με το ποδήλατο για βόλτα μου λέει ... 

" Α .. θα μαι εκεί .. Πέρνα για καφέ να τα πούμε " ... Οκ λέω ... τι ώρα ??? 12 θα είμαι εκεί .. Οκ .. αύριο 12 τα λέμε εκεί ... Θα έχουμε τα κινητά αν κάτι πάει στραβά ... 

Ξυπνάω σήμερα .. πίνω καφέ .. μπαίνω στο Ιντερνετ .. και λέω ένα καλημέρα επιβεβαιώνοντας με τον τρόπο μου το ραντεβού .. ότι οκ .. κοιμήθηκα καλά και θα είμαι στην ώρα μου και έτσι όπως είπαμε ..

Καμιά Αντίδραση .. Λογικό αφού είναι πολύ νωρίς μάλλον θα κοιμάται αφού εχθές δούλευε έως τα ξημερώματα ..

Οκ ... Ακυρώνω βέβαια όλες τις δουλειές που είχα στο πρόγραμμα ... κάνω Μπάνιο ( Όχι συνηθισμένο αλλά ραντεβουδένιο Μποτέ των 2 ωρών ) ... και βλέπω έχει πάει 10 ... αλλά χωρίς ένα στίγμα στο φβ για επιβεβαίωση ... Δεν είχαμε πει για επιβεβαίωση ... άρα θα ίσχυε ... αφού είχαμε και τα κινητά ...

Αν γινότανε κάτι .. λογικά δεν θα είχε ήδη ειδοποιήσει ??? Ε Ναι !!!




Πάει 11 ετοιμάζομαι ... και στις 11:26 ακριβώς πριν κλείσω το PC κοιτάω μια τελευταία ματιά και βλέπω ένα Καλημέρααααααααα ... Α οκ λέω τώρα θα ξεκινάει και εκείνη και θα βρεθούμε στο ραντεβού .. 

Για πλάκα την ρωτάω "Τώρα Ξύπνησες ???" ... και παίρνω ένα "Ναι" για Απάντηση .. Μικρό Εγκεφαλικό αλλά λέω οκ ... πλάκα μου κάνει ... και οκ ... μπορεί να ήπιε γρήγορα ένα καφέ ... και να πηγαίνει .. Ας αργήσει και ένα τέταρτο μωρέ ...

Και έρχεται το 2ο Εγκεφαλικό .. Δεν θα πάω εκεί που είπαμε ... Μπαμμμμμμμμ ... στο κεφάλι κατευθείαν ...

Καλά εγώ θα πάω απαντάω θεωρώντας ότι Αποκλείεται .. πλάκα Συνεχίζει δεν γίνεται αλλιώς ...

Και μου λέει .. "Καλή Βολτίτσαααα " ... Τότε Παθαίνω το τρίτο και Επικίνδυνο ...

Ρωτάω και μαθαίνω ότι όλα αυτά δεν είναι στην Πλάκα και το εννοεί ... Πραγματικά δεν θα πάει ...

Το Γιατί δεν το είπε ... Δεν θεώρησε Καν Σωστό και Ανθρώπινο να μου πει τι έγινε και δεν με ειδοποίησε τουλάχιστον ... Να με πάρει 2 ώρες πριν ... Να κάνω τις δουλειές μου ... Να πάω με το ποδήλατο σε άλλη διαδρομή από αυτή που θα έκανα για το ραντεβού ... Να φορέσω άλλα ρούχα ...

Όχιιιι ... Ούτε καν προσπάθησε η Αντουανέτα να πει κάτι για να καταλάβω ...

Αφέθηκε στο Καλή Βολτίτσα ...

Συνειρμικά ήρθε το "Μήνυμα" στο Προφίλ της ( Δεν έχει προσθήκη και ακολούθησε ) ... για να μην την ενοχλούν ... Μου ρθε το Private στο τηλέφωνο που μου κανε ...  


Δεν λέω την Συνέχεια γιατί είναι Πορνό ...

Εσύ ... ναι Εσύ ... δεν θα σε πείραζε καθόλου ??? Απλά ακυρώθηκε ένας καφές και τι έγινε ???

Το Ότι σε αντιμετωπίζει σαν Σκουπίδι για να μην Ιδρώσει το Μουνί της .. δεν σε Πειράζει ???


Ε, Εμένα με πειράζει ... !! Και έχω Οριστεί στον Πατέρα μου ότι όλα αυτά θα τα Πολεμώ μέχρι Αίματος ... Θα τα Τσακίζω ... Θα τα Σπάω .. Θα τα κάνω Ώπα !!!


Πόλεμο !!! Λέμεεε ...






Δεν υπάρχουν σχόλια: