********* ********************** DSV Blog: Κάποιος άλλος Γιατρός, απλά θα της έδινε χάπια ... και θα της έλεγε να Ηρεμήσει ... ( ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ )

Παρασκευή, Αυγούστου 28, 2015

Κάποιος άλλος Γιατρός, απλά θα της έδινε χάπια ... και θα της έλεγε να Ηρεμήσει ... ( ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ )



Είχα σκεφτεί να κάνω κάποια σχόλια δικά μου ... αλλά θα Αδικήσω το Βίντεο ...

Απλά μόνο να πω ... ότι χρόνια λέω ότι μόνο η Παιδεία και όχι η Στείρα Εκπαίδευση και έτσι όπως την έχουν κάνει τα τελευταία 50 χρόνια ... θα Σώσει τους Λαούς και τον Κόσμο ...

" Αφού δεν πήραν παιδεία... 

Που αποτελεί ιδανικής κοινωνίας τον θεμέλιο λίθο, επιλέγουν κακία, 

δεν επιλέγουν την οδό της Αρετής, όπως ο Ηρακλής στον μύθο...! 

Δεν βλέπουν ψηλά, δεν βλέπουν κι οι επόμενες γενιές ψηλά, 

αφού δεν πήραν παιδεία.. 

Είναι ένας φαύλος κύκλος που μας εγκλωβίζει και μας στροβιλίζει σα νάνε κυκλώνας... "


ΑΕ.






1 σχόλιο:

Vlasta Parkanová είπε...

Το όνομά μου είναι, (Leonidas Nefeli), έχω παντρευτεί εδώ και 6 χρόνια και ήταν τρομερό γιατί ο σύζυγός μου πραγματικά εξαπάτησε για μένα και έψαχνε για διαζύγιο, καταρρίψαμε πριν από ένα χρόνο και επέστρεψα μετά από τόσους λόγους για ωραία δώρα αγάπης. Αγαπώ τον σύζυγό μου τόσο πολύ που δεν υπάρχει ώρα της ημέρας, όταν δεν σκέφτομαι γι 'αυτόν, είναι ένας κόσμος για μένα, τον εκτιμώ με τον ίδιο τρόπο. να μην μπορώ να κάνω τίποτα για να τον βλάψω ή να τον κάνει να αισθάνεται λυπημένος. Βρήκα ένα ιστολόγιο στο blog Μια μαρτυρία που ονομάζεται "Osawe jennifer" στο Διαδίκτυο, πώς αποκατέστησε την μεγάλη καταπιεσμένη μεγάλη ιέρεια του ναού της προίκας, τον πρώην σύζυγό της στο σπίτι μετά από 3 ημέρες αγάπης. Έχω διαβάσει τόσα πολλά διαφορετικά μετα-σχόλια σχετικά με τις αμηχανίες Οι μεγάλες δυνάμεις βοήθησαν τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα από την απόσταση, έφεραν πρώην αγάπη και βοήθησαν στην επίλυση του διαζυγίου και οι ξεχωριστοί λογαριασμοί επέστρεψαν από αγάπη και δημιούργησαν ευτυχισμένους ανθρώπους στη σχέση. Πρέπει να είμαι 100% σίγουρος, οπότε προσπάθησα και έστειλε ένα μήνυμα επικοινωνίας στο doctorosagiede75@gmail.com ή whatsapp +2349014523836 και απάντησε αμέσως και του είπα την ιστορία μου και μου έδωσε μόνο 2 ημέρες για να ρίξει ένα ξόρκι τη νύχτα ήταν πίσω και ικέτευσε για συγχώρεση, πόσο υπέροχο και αξιόπιστο ήταν το έργο του. Εάν κάποιος έχει παρόμοια προβλήματα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί του στο e-mail του.