********* ********************** DSV Blog: Ναι ... Και Φωνάζω ... και τα κάνω Λίμπα !!! Γιατί αλλιώς ... θα γίνω Θρύψαλα εγώ !!!

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 06, 2015

Ναι ... Και Φωνάζω ... και τα κάνω Λίμπα !!! Γιατί αλλιώς ... θα γίνω Θρύψαλα εγώ !!!



Τώρα αρχίζω και καταλαβαίνω καλά τις Γυναίκες ... που σε έναν Τσακωμό σπάγανε ότι βρίσκανε Μπροστά τους ... για να ξεσπάσουν ... Συνήθως σε ένα μεγάλο καυγά ... ή σε εξάρσεις Ζήλιας για απιστία ... Ήταν τόσο εκνευρισμένες ... να απλώσουν χέρι πάνω στον Άντρα δεν τις έπαιρνε ... γιατί θα τις τρώγανε μάλλον ... και σπάγανε τα Κρύσταλλα για να εκτονωθεί ο Θυμός τους ...

Έτσι κάνω κι εγώ τα τελευταία χρόνια με την Μάνα μου ... Από τότε που ήρθα στον Βόλο ... ... γιατί όσο ήμουνα στην Αθήνα ... οκ ... δεν με εξόργιζε τόσο πολύ ... Έκλεινα το τηλέφωνο στην Μάπα και Ησύχαζα ... Τώρα όμως ... την έχω στο μισό μέτρο όταν μου λέει αυτά τα απίστευτα ψέμματα ... που μπορώ να τα ανακαλύψω στο λεπτό ... και παρόλα αυτά τα λέει με ένα Ηλίθιο Ύφος του Λαμόγιου που τον Τσακώνουνε ... και τότε με Εξοργίζει τρελά ...

"Δεν είπα .. Αν ταξιδεύει ... Αν ταξιδεύει, είπα ..." .... μου ξεφούρνισε πριν λίγο ...

 What ???? Βγάζει κανένας νόημα ??? Ε και τότε ... φόρτωσα για την καλή ... Ήταν η σταγόνα που ξεχύλισε ... Πήρα το Κρυστάλλινο βάζο που τόσες φορές είχε γλυτώσει ... και το έκανα Θρύψαλα !!!

Τι ??? Να την Χτυπήσω ??? Δεν μου πάει ... Άσε που άμα φάει μία εκείνη την ώρα με τα νεύρα που έχω ... θα είναι κάτω για ένα μήνα ... Μερικές φορές την κρατάω από το χέρι κάπως σφιχτά ... και μελανιάζει το χέρι για 10 μέρες ... Που να μου φύγει καμιά βαρβάτη ...

Που δεν γίνεται ... Θα μου ξεφύγει με τα ψέμματα που ακούω και τα τρελά που κάνει ...

Είναι και η Κρίση που μας έχει γαμήσει ... Μετράμε το κάθε ευρώ για να φάμε μόνο .. όχι να αγοράσουμε τίποτα άλλο ... και κάνει τέτοιες Ασωτίες ... όπως τότε που μπένανε 4 μισθοί στο Σπίτι.

Δεν θα ξεχάσω το 2013 ... 10 Οκτωβρίου ... μας κόβουνε το Ρεύμα ... κάνω με το ζόρι διακανονισμό αναγκαστικά για να μας το ξανασυνδέσουμε ... και λίγες μέρες μετά ... στην ΔΙΚΙΑ μου γιορτή ... καλεί όλη την Σάρα και την Μάρα του Αλτσχάιμερ... χωρίς να μου το πει  ( όλες τις Θειες ... τις Ανθρώπινες Κάμερες της γειτονιάς και των περιχώρων ... ) .. και για ώρες είχε όλα ... μα όλα τα φώτα αναμμένα ... ακόμα και έξω από το σπίτι ... Φόρτωνα Φόρτωνα ... και μόλις μου είπε " Να ... Έβγαλες και τα δωράκια σου " ... με ένα χαζόγελο του Κερατά ... πήρα τα "δωράκια μου" .. κάτι Πιάτα και Κεραμικά ( για την Μάνα μου τα έφεραν .. ) και τα έκανα Θρύψαλα !!!






Σώπασε ... Έβγαλε το Σκασμό ... αλλά μυαλό σιγά μην βάλει ... Κάθε τρεις και λίγο ... μου κάνει τέτοια αντίστοιχα ... Παίρνει τα λεφτά της ΔΕΗ και πάει και ψωνίζει Μαλακίες και Άχρηστες Παπαριές ... και μετά τρέχω και Δανείζομαι από Φίλους μου ... για να μην μου ξανακόψουν το Ρεύμα ... Ευτυχώς έχω και αυτούς τους 2-3 που μου έμειναν ... και με στηρίζουν ... Ευτυχώς ...

Και επειδή όλα τα "Εγκληματά" μου εγώ τα ξεμπροσιάζω .. βγάζω κι αυτό ... για να μην μου λένε μερικοί "Υποστηρικτές" του κώλου ότι φωνάζω και τα κάνω Λίμπα !!!



Ναι ... Και Φωνάζω ... και τα κάνω Λίμπα !!!


Γιατί αλλιώς ... θα γίνω Θρύψαλα εγώ !!!


Και μην τολμήσει κανένας Εξωτερικός Φιλάνθρωπος και μου πει .. Μην ... και Δεν πρέπει ... και Μάνα σου είναι ... και Μην φωνάζεις ... Την Στεναχωρείς .. και και και ...

... ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Εγώ δλδ δεν στενχωριέμαι ε ??? Να πάω να Γαμηθώ με κανένα Εγκεφαλικό στα 45 μου ε ??? Αρκεί να είναι καλά το Αλτσχάιμερ ... και να Αλονίζει ... !!!



... ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕ ΕΙΠΑΑΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Και αν είναι ... αν Έρθει ΑΥΤΟΣ ... να ζήσει μαζί της ... και να την ράνει με ροδοπέταλα !!! 



... ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: