********* ********************** DSV Blog: Αλτσχάιμερ ... πιάστε το Σεμεδάκι και το Σουτζουκάκι ... και αφήστε στην Ησυχία τους ... όλα τα άλλα ... ( Throw Momma .. from the Train !!! ... No 3 ... )

Τρίτη, Ιουλίου 19, 2016

Αλτσχάιμερ ... πιάστε το Σεμεδάκι και το Σουτζουκάκι ... και αφήστε στην Ησυχία τους ... όλα τα άλλα ... ( Throw Momma .. from the Train !!! ... No 3 ... )



Άκου τι είπε πριν από λίγο ... το δικό μου το Αλτσχάιμερ ... ( Αλτσχάιμερ = Ελληνίδα Μάνα συνήθως άνω των 60 - 65 ... που το έχει κάψει εντελώς ... αλλά παρόλα αυτά ... ανακατεύονται ... και Γαμάνε την ζωή ... πολλών Αθώων Ανθρώπων ... ) ... Μιλούσε στο τηλέφωνο και την άκουσα να λέει " Ναι ... Ο Δημήτρης έχει κοντά 90 Μπάνια ... Αν θέλει να το συνεχίσει τον Χειμώνα ... εγώ δεν έχω Πρόβλημα ... "  ... Φούντωσα όταν το άκουσα ... είπα κάτι με στεντόρεια φωνή ... και περίμενα να το κλείσει για να τ' Ακούσει !!!

Τι είναι αυτά που λες ??? .. της είπα ... Δλδ αν εσύ Έχεις Πρόβλημα να πηγαίνω εγώ για μπάνιο ... αν το θέλω ... δεν θα πάω ??? Επειδή έχεις εσύ πρόβλημα ???

Τι ??? μου λέει ... Τον χειμώνα έχει μερικές μέρες πολύ κρύο ... Θα σε αφήσω να πας για μπάνιο με το πολύ κρύο ??? Και καταλαβαίνετε τι συνέχισε ... Μόνο που δεν της πέταξα το πλαστικό μπουκάλι στο κεφάλι ... 46 χρονών Μεσήλικα ... θα τον ορίζει ένα Αλστχάιμερ 70 χρόνων ... Άκου ρε ... Δεν θα με αφήνει λέει ... Εννοώντας βέβαια ότι θα ανησυχεί ... και ότι επειδή είμαστε οικογένεια ... έχει και αυτή δικαίωμα πάνω μου ... Δεν μπορώ να κάνω ότι θέλω ..

Ναι .. γιατί αν πάθω κάτι ... ποιος μετά θα την ξεσκατώνει και θα την γηροκομήσει ??? Κατάλαβες που είναι το θέμα ??? Ποιος θα την ταΐζει και θα την προσέχει ???

Τι ??? Είμαι Κυνικός ??? Να δείτε πως έφριξε ένας ταξιτζής όταν τα έλεγε σε αυτόν .. αυτά ... Τι ... έχετε χρέος σαν παιδιά ... να μας προσέχετε ... να μας γηροκομήσετε ... όπως εμείς κάναμε για εσάς ... του είπε .. και έγινε Μπαρούτι ...

Γιατί ... δεν το ξέρατε ότι το 90% της γενιάς του 40 - 50 ... έκανε παιδιά μόνο και μόνο για να έχουν κάποιον "Να τους φέρνει όταν θα γεράσουν ένα ποτήρι νερό" ??? Από εμένα το ακούτε για πρώτη φορά ??? Υπάρχουν και χειρότερα .. Στην Ινδία ... στην Μπανγκόνγκ ... και σε άλλα μέρη του κόσμου ... ακόμα και τώρα ... γεννάνε παιδιά .. τα σακατεύουν εντελώς ... για να βγαίνουν και να ζητιανεύουν ... και να δίνουν τα λεφτά στους """"Γονείς"""" τους ...








Οκ .. Υπάρχουν και χειρότερα ... αλλά το γεγονός ότι το παιδί ακόμα θεωρείται κτήμα του Γονιού ... δεν έχει ξεπεραστεί ακόμα στην Ελλάδα ... Ίσως από την γενιά μου και μετά να γίνει ... αλλά δεν το πολυβλέπω στους συνομηλίκους μου που έχουν παιδιά ... Θέλει δουλειά πολύ ... για να γίνουν Γονείς ... !!!


Κλείνοντας έχω να δώσω μία Συμβουλή ...

Λοιπόν ... Αλτσχάιμερ ... Αφήστε τους άλλους να ζήσουν ελεύθερα την ζωή τους ... και μην τους πηδάτε με τα ανακατέματά τους ... και το όνομα του εγγονιού ... και την κοντή νύφη ... και τον φτωχό γαμπρό ... και και και ...

Η Έννοια σας ... ας περιορίζετε να είστε υγιείς και να μην κατουριέστε και τα κάνετε πάνω σας .. για να μην είστε βάρος σε άλλους ... και αφήστε τα υπόλοιπα στους άλλους ... Δεν είστε σε θέση να κρίνετε ... και να επικρίνετε ... και να ορίζετε και να περιορίζετε ... Κάνατε αυτό που κάνατε ... όσο ήταν μικρά τα παιδιά σας ... Τώρα ... που είναι μεγάλα ... αφήστε τα να καθορίζουν Αυτόνομα ... την Ζωή τους ... και αν αφήσετε ... και την Δικιά σας ... Καλύτερη θα την κάνουν ... και όχι χειρότερη ...  !!!





Δεν υπάρχουν σχόλια: