Κοινοποίησέ το ...

Ανθρώπινη Σκέψη ...

Αν σκεφτόταν ΛΙΓΟ περισσότερο ο Καθένας μας ... θα ήταν ΠΟΛΥ καλύτερα για Όλους μας !!!

Πέμπτη, 20 Απριλίου 2017

Τhrow momma from the train ... No ( έχω χάσει το Μέτρημα )






Συζήτηση με την Μάνα μου το πρωί ...


Λοιπόν .. αύριο θα σε πάω εκεί που θες για να ανάψεις κεράκι ... και μετά θα γυρίσω και έχω να πάω στην Εφορία .. μετά στο Εξεταστικό Κέντρο .... και μετά στην ΔΕΗ ... Όλο το Πρωινό αύριο μου είναι γεμάτο ...

Μισή ώρα μετά ...

Εγώ : Λοιπόν .. Φεύγω .. Πάω στο Γυμνσατήριο ...

Μάνα : Γυμναστήριο ??? Γιατί δεν πας να κάνεις τις Αυριανές Δουλειές ???

Εγώ : Γιατί είναι για ΑΥΡΙΟ .. γι αυτό και λέγονται ΑΥΡΙΑΝΕΣ !!!

Μάνα : Α καλά .. Εσύ ξέρεις καλύτερα .. ( με σκυθρωπό βλέμμα και απογοητευμένο ύφος ) ...


( Αυτά που θα γράψω είναι Γενικά ... Μπορεί να εμπεριέχουν την Μάνα μου μπορεί και Όχι ... Και δεν ποιάνει όλες τις Ελληνίδες Μάνες !!! )

Άρε Μάνα Ελληνίδα γαμώ το Κερατό σου γαμώ .. που κάνεις παιδιά μόνο για την Πάρτη σου ... Για να σε γηροκομήσουν και να είναι Δουλάκια σου ...

Μην Ακούσει να βγεις ... να πας για Καφέ ... για Γυμναστήριο .. τότε θα Θυμηθούν όλες τις Εκκρεμότητες .. τις Δουλειές .. και τα Ψώνια ... Δεν θα πας εκεί ???.. Δεν θα πας να πάρεις αυτό που θέλουμε ??? Δεν έχουμε Ψωμί ...


Το Κερατό μου γαμώ ... Αν σε βλέπουν μέσα στο σπίτι να Σαπίζεις και να Λιώνεις .. δεν τις Νοιάζει ... Αντίθετα .. Νιώθουν Καλύτερα ... Είσαι Εκεί αν σε χρειαστούν ... Αν είχα και μια μπάλα σειδερένια με αλυσίδα στο Πόδι θα στην Έβαζαν Ευχάριστα !!!


( Αυτά που θα γράψω είναι Γενικά ... 

Μπορεί να εμπεριέχουν τον Αδερφό μου μπορεί και Όχι ... Και δεν ποιάνει όλα τα Αδέρφια  !!! )


Άρε Κωλοαδέρφια του Κερατά .. που την κάνετε με ελαφρά .. και δεν ενδιαφέρεσετε καν αν ζουν οι γονείς σας και πως περνάνε .. Μόνο αν είναι να σας τα χώσουν τα φράγκα .. μόνο τότε .. Αν δεν έχουν .. ούτε που σας νοιάζει ... Τα αφήνετε όλα τα βάρη στο άλλο Αδέρφι σας ... και στ Αρχίδια σας ... Ούτε Σηκώνετε το Τηλέφωνο να πάρετε να μάθετε τι κάνει η Μάνα σας .. Ζει ... Πέθανε ??? ούτε καν Απαντάτε στα E-mail .. Πλήρης Αδιαφορία και Ανευθυνότητα !!! Ξέρετε ότι .. ότι και να γίνει .. ο Μαλάκας ο Αδερφός θα τρέξει ... Πάντα ... Φωτιά να παίρνει το Πατρικό σας ... ούτε που θα ιδρώσετε .. Τσογλανάκια ...

Άντε .. γιατί καιρό το χα μέσα μου !!!




Related Posts with Thumbnails