********* ********************** DSV Blog: Η Εκδίκηση ... είναι Καύλα .. ακόμα και στο Fb !!!

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2018

Η Εκδίκηση ... είναι Καύλα .. ακόμα και στο Fb !!!




Πριν λίγο συνάντησα κάποια στο φβ ... που μου είχε πει Άντε και Γαμήσου Πρωί Πρωί ... ενώ το προηγούμενο βράδυ με παρακαλούσε να ... μου τον στεγνώσει όπως έλεγε ... αλλά τι να κάνουμε ... δεν ευκαιρούμε πάντα ...

Και επειδή λοιπόν .. δεν ... ε ... σκύλιασε όπως οι 97 στις 100 γυναίκες .. 

Σπάνια Γυναίκα να μην βγάλει την Πουτανιά από μέσα της .. Θα σου ρίξει το Φαρμακερό βέλος κατευθείαν στην Πλάτη... Ναι Πισώπλατα για να μην το περιμένεις .. όπως το Άντε και Γαμήσου... και καπάκι Μπλοκ .. για να μην μπορείς να ανταποδώσεις ...

Το Γλυκό ποτό της εκδίκησης .. θα σου έρθει στα χείλη για να το πιεις ... και θα καταλαγιάσει την δίψα σου ... δεν θα σε αφήσει μια ζωή διψασμένο και στεγνό .. 

Προσωπικά δεν ξεχνάω ποτέ την Πουστιά ... και την Πουτανιά ... 
Έχω Ορκιστεί στον Εαυτό μου και στον Πατέρα μου που έκανε τα ίδια ... να μην Συγχωρήσω ποτέ Απάνθρωπες ... φτηνές .. και Πούστικες - Πουτανίστικες Συμπεριφορές .. 

Κάποια στιγμή θα το πάρω το Σκαλπ.


Αλλά στα Ίσια ... Όχι στην πουστιά και όχι Ύπουλα ...

Αντρίκια και Ανθρώπινα ...

Και παρακάτω η Συνέχεια ... 




" Είδες πόσο μικρό είναι το φβ ... και τελικά ξαναπέφτουμε ο ένας πάνω στον άλλον ???

Άρα τα "Άντε Γαμήσου" και τα Μπλοκ στο καπάκι ... δεν διασφαλίζουν τίποτα ...

Κάποτε θα σε βρει αυτός που έβρισες και μπλόκαρες ...

Και να πάλι .. Σε βρήκα ...

Αλλά εγώ δεν εκδικούμαι .. ούτε βρίζω και φωνάζω και μετά να μπλοκάρω.

Ξέρω ότι κατά πάσα πιθανότητα θα μου κάνεις και από εδώ ...

Χμμμμ πάλι θα βρεθούμε ... Οπότε δεν αξίζει τον κόπο να μου φερθείς για άλλη μια φορά σαν Μαλάκα.

Μια φορά φτάνει ... Την δεύτερη αν μη τι άλλο .. φέρσου Ανθρώπινα."


Σιωπή βέβαια από την Ύπουλη Πουτάνα .. και απλά μου στέλνει Ένα χεράκι λάικ ... Αλλά δεν σταματώ εκεί .. και συνεχίζω ...

Ευτυχώς που δεν μου έστειλες Κωλοδάχτυλο. Κοίτα τι θυμάται ο άνθρωπος ... Το Κωλοδάχτυλο .. δεν θα ήταν και κακό και άσχετο ... Μου το είχες τάξει ... αν θυμάσαι .. οπότε ... Δεκτό κι αυτό !!!"
Ε και κάνει το λάθος και μιλάει πάλι με πουτανιά και απαξίωση και λέει ...

Δεν έχεις με τίποτα άλλο να ασχοληθείς; ενοχλεις "

και Απαντάω 
Χαχα ... Απλά ήθελα να βγάλεις πάλι την Πουτάνα από μέσα σου για να σε βρίσω.

ΚωλοΦάλαινα !!!



Και Μπλοκ μετά ... 


Πόσο θα πόνεσε ε ?

Πόσο πονάει η Ίδια Συμπεριφορά καιρό μετά ?

Πόσο ???


Και τι να κάνω ? Ήταν Κωλοφάλαινα ... 



Τόσο .. που δεν μπορούσε να περπατήσει από το λίπος ...

Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν αν είμαι ρατσιστής ιδίως στα κιλά που έχω κι εγώ παραπάνω αρκετά ... αλλά το Αέναο Πάχος ... κάνει τους Ανθρώπους Κακούς .. Πούστηδες .. και Πουτάνες !!!

Ναι .. Το Σκαλπ !!! 


Δεν υπάρχουν σχόλια: