********* ********************** DSV Blog: Η Ηλιθιότητα συνήθως πάει με την Έλλειψη Παιδείας και Ουσιαστικών γνώσεων ... !!!

Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2018

Η Ηλιθιότητα συνήθως πάει με την Έλλειψη Παιδείας και Ουσιαστικών γνώσεων ... !!!



Παρασκευή βράδυ και έχω Πονοκέφαλο ... Όχι πάρα πολύ ... αλλά ίσα ενοχλητικός που να μου λέει ... ότι αν συνεχίσει έτσι αύριο, καλό είναι να βρω κάποιο διημερεύων φαρμακείο να πάρω ένα Παυσίπονο - Αναλγητικό ... 

Έτσι κάνω λοιπόν το πρωί του Σαββάτου... Ο Βόλος άδειος και μουντός ... με μία υγρασία να σου τρυπάει το κόκκαλο ... Ψάχνω λοιπόν για φαρμακείο και διαβάζω στο Ιντερνετ ότι έχει στην Άκρη της Πόλης. Πολύ το προτιμώ να πηγαίνω στις άκρες της πόλης όπου η κίνηση είναι πολύ λιγότερη και έτσι μπορώ και παρκάρω πιο εύκολα ... παρά στο κέντρο της πόλης που δεν θα περάσουν δευτερόλεπτα και κάποιο λεωφορείο που δεν θα χωράει να περάσει θα σου κορνάρει ή κάποιος παπάρας που δεν ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ να περιμένει έστω και μισό λεπτό για να αγοράσει κάποιος τα απαραίτητα γι αυτόν φάρμακα .. 

Έτσι Γουστάρει ... και δεν θέλει να περιμένει ούτε δευτερόλεπτο .. Θέλει να του αδειάσεις την γωνιά ... και με το κινητό στ αυτί .. και το πούρο στο στόμα ... να βάλει Πρώτη μ τ Αριστερό και να γκαζώσει να φύγει ... 

'Ενας τέτοιος κάποτε με είπε Ελληνάρα επειδή του είπα να μου δώσει 10 δευτερόλεπτα να κάνω μία ανάληψη από το ΑΤΜ ... αλλά αυτός δεν ήθελε ... Ήθελε να χάσω την σειρά μου .. Να το κάνω ένα μέτρο πίσω .. για να φύγει από εκεί που ΚΑΙ αυτός ήταν παράνομα Παρκαρισμένος ... Αλλά μόλις με απείλησε να φωνάξει την Τροχαία ... νόμιζε ότι θα κωλώσω αλλά δεν ήξερε με ποιον είχε να κάνει ... "Φώναξέ την ΤΩΡΑΑΑ" του είπα ... "ΤΩΡΑΑ όμως ... να δούμε ποιος θα το μετανιώσει"... Έβαλε την ουρά στα σκέλια ... ήρθε η σειρά μου ... πήρα σε 10 δευτερόλεπτα τα χρήματά μου από το ΑΤΜ .. μπήκα στο Αμάξι και έφυγα με σπινιάρισμα ... Όλη αυτή την Ώρα κοιτούσε αλλού ... γιατί ήξερε ότι λίγο ακόμα και του είχα πάρει το Σκαλπ ... Ήταν και αυτός 100 και κιλά ... αλλά όχι γυμνασμένος όπως εγώ ... και θα χυνόταν αίμα ... και ευτυχώς έκανε πίσω ... Γιατί μετά το "Ελληνάρα" που μου χρέωσε .. δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω πίσω ακόμα και να έβγαζε Μαχαίρι !!!

Γι αυτό λοιπόν για να αποφεύγω τέτοιες Ευγενικές Βολιώτικες Επιπλοκές ... προτιμώ να κινούμαι ακόμα και έξω από τα όρια της Πόλης ... Έτσι και κάνω λοιπόν .. Πάω στην Πολυμέρη λίγο μετά το Νοσοκομείο ... παρκάρω κάπου με Αλάρμ και μπαίνω στο φαρμακείο .. όπου με υποδέχεται μία Όμορφη Φαρμακοποιός σαν αυτή της φωτό με πολύ όμορφο χαμόγελο. Με τις Φαρμακοτρίφτισες έτσι πάει .. Μπορεί να μην είναι όμορφες ... αλλά λίγο η άσπρη ρόμπα ... και τα πάντα περιποιημένη Δόντια τους ... λόγω γνώσεων και καθαριότητας που έχουν όλοι λόγω ειδικότητας ... είναι όλες τουλάχιστον ευχάριστες και με ωραίο χαμόγελο.

Έτσι λοιπόν και αυτή ... Αλλά η θερμοκρασία του Φαρμακείου ήταν ακόμα παγωμένη ... γιατί η κοπελιά σκέτη πάγος ... Ίσα που ακουγόταν έτσι όπως μιλούσε ... και οι κινήσεις της .. παναγία μου ... 10 ώρες να ανοίξει το συρτάρι ... Ευτυχώς της ζήτησα ένα πολύ εύκολο παυσίπονο και μου το έδωσε αμέσως ... !

3,5 ευρώ μου λέει ... Της δίνω 10 ... και περιμένω ρέστα ... Με κοιτάει ... σαν κάτι να περιμένει από μένα ... Της λέω ... θέλετε ψιλά ??? Δεν έχετε να μου χαλάσετε από το 10άρικο που σας έδωσα ? Ποιο δεκάρικο μου λέει ... Δεν μου δώσατε τίποτα ... ! Όχι κοπελιά ... σας έδωσα ... Κοιτάξετε το ταμείο σας .. και θα δείτε ότι αν ξέρετε πόσα 10άρικα είχε πριν .. ότι θα είναι ένα παραπάνω ...

Μετράει τα 10άρικα .. τα βρίσκει ίδια με πριν ... Να μου λέει ... 10 είχα .. 10 είναι ... Δεν διαφωνώ της λέω ... αλλά εγώ σας έδωσα. Μπορεί να το βάλατε κατά λάθος σε άλλη θέση ... στην τσέπη σας από συνήθεια ... ή να σας έπεσε. Κοιτάει στην τσέπη ... Τίποτα ... Κοιτάει στο Πάτωμα Τίποτα ... Και μου λέει .. όχι .. δεν υπάρχει τίποτα μου λέει ... 

Ε .. εκεί αρχίζω και τα παίρνω και λέω ... ΟΚ εγώ λέω πως σας έδωσα ... και ξέρετε κάτι ... αν είχα μαζί μου παραπάνω .. γιατί ένα 10ρικο πήρα απ το σπίτι μου γιατί ήξερα ότι φτάνει ... θα σας έδινα ακόμα 3,5 ευρώ για να αποφύγω την διένεξη ... αλλά δυστυχώς ΜΟΝΟ αυτό το Δεκάρικο έχω. Θα με κάνετε να ξαναπάω σπίτι που είναι στην Άλλη Άκρη και να ξανάρθω ??? Εγώ λέω πως σας το έδωσα ...

Μα πως ??? μου λέει ... Αφού τα μετράω και τα ξαναμετράω και είναι τα ίδια που είχα πριν έρθετε ... Πως ???

Δεν ξέρω της λέω .. Δεν είμαι ο Χάρυ Πόττερ να εξαφανίζω ... και έτσι όπως της έλεγα αυτά .. κλείνει το συρτάρι της ταμειακής ... και εμφανίζεται Διά Μαγείας το Δεκάευρο που το είχε βάλει η ΙΔΙΑ εκεί και το είχε Ξεχάσει...

Αααα Νάτο λέει ... και με κοιτάει με το Αγελαδίσιο Βλέμμα της, αλλά κουβέντα για Συγνώμη. Μόλις είδε ότι ήταν Καθαρά Δικό της το Λάθος αλλά για Παραδοχή του ... Κουβέντα ...

Και μόλις την κοιτάω πιο αυστηρά και της λέω ... Καλά δεν έχετε να πείτε τίποτα ??? Μα τίποτα ???

Μόλις Συνειδητοποιήσατε ότι με Προσβάλλατε και Ουσιαστικά με είπατε Λαμόγιο και Απατεώνα που πήγα να σας φάω τα 3,5 ευρώ .. και δεν λέτε κουβέντα ???

Και τι μου λέει Γαμώ το Βολιώτικο Κέρατό μου ???


Ναι οκ ... αλλά αφού τα δεκάρικα που μέτρησα ήταν τα ίδια τι να κάνω ??????????


Τώρα που είναι η Μάνα μου να μου πει ... Φιλόλογος και Ηλίθια Πάει ???

Μωρέ και Φαρμακοποιός και Πολύ Ηλίθια Πάει .. και Γιατρός και Πυρηνικός Φυσικός !!!

Η Ηλιθιότητα συνήθως πάει με την Έλλειψη Παιδείας και Ουσιαστικών γνώσεων ...

Μόνο που μπερδεύουν αυτοί που έχουν Απλά Μόρφωση με Στείρες Γνώσεις που τις απέκτησαν με Παπαγαλία ...

Οπότε ούτε το Όμορφο Προσωπάκι λέει κάτι .. Ούτε τα κάτασπρα και γυαλιστερά δόντια ... ούτε το ωραίο κορμί ...

Ακόμα και σαν τις κοπέλες στις από κάτω φωτό να ήταν ...... μείτε που θα την άγγιζα .. όπως έλεγε κι ο Ζήκος !!!


























Δεν υπάρχουν σχόλια: