********* ********************** DSV Blog: Αν λοιπόν ... Όποιοι από Εσάς ... δεν έχουν ζοριστεί ποτέ τους ... ΑΣ ΣΚΑΣΟΥΝ !!!

Δευτέρα, Μαρτίου 26, 2018

Αν λοιπόν ... Όποιοι από Εσάς ... δεν έχουν ζοριστεί ποτέ τους ... ΑΣ ΣΚΑΣΟΥΝ !!!





Λοιπόν ...
Σε όλους αυτούς ... που συνήθως έχουν Αποθήκες με Χρυσό από την Κατοχή ακόμα ... και περνάνε έχοντας για βιτρίνα μία επιχείρηση ... μαγαζί ... εμπορικό .. που δεν πατάει Ψυχή μέσα αλλά παρόλα αυτά το παίζουν μαγαζάτορες με Δουλειά ... και λένε ... "Εγώ στην Θέση σου δεν θα καθόμουνα ... Θα πήγαινα Λατζέρης ... αλλά δεν θα καθόμουνα" έχω να δηλώσω τα εξής ...

Νεοπλουτάκια που δεν ζοριστήκατε ποτέ στην Ζωή σας και δεν ξέρετε την τύφλα σας τι σημαίνει αγορά εργασίας και γαλέρα .. γιατί το μαγαζάκι που έχετε ... από τον Μπαμπά σας το κληρονομήσατε και το παίζεται και εργαζόμενοι ... ΚΑΝΕΝΑΣ ... μα ΚΑΝΕΝΑΣ .. δεν θέλει να κάθεται ... αλλά ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ... γιατί αν πιάσει μία δουλειά των 300 ευρώ .. θα χάσει ένα σωρό επιδόματα και κοινωνικά τιμολόγια οπότε θα πάρει 300 ευρώ και στην ουσία θα επιβαρυνθεί για 600 ...
Προσωπικά τα τελευταία χρόνια .. τι Λατζέρης ... τι Βενζινοπώλης .. τι Ταρίφας ... τι τι τι .. όχι μόνο Ζήτησα ... αλλά Παρακάλεσα να μου δώσουν να κάνω ... Αλλά γιατί να πάρουν εμένα τον Μεσήλικα και όχι τον Πιτσιρικά που θα τρέχει σαν τον Άνεμο και θα λέει και Ευχαριστώ ???
Άσε που θα χάσει την Υπερπολύτιμη Ανεργία ... και αν χρειαστεί μετά να πάει σε κάποιο πρόγραμμα θα θέλει να περάσει τουλάχιστον ένας χρόνος για να έχει δικαιώματα ( Παθών ... Για ένα σεμινάριο 100 ευρώ .. έχασα την Ανεργία μου και μετά δεν μπορούσα να δηλώσω για Πρόσληψη σε Πρόγραμμα του Δήμου για Προγραμματιστές που είναι και στο Αντικείμενό μου ) ... και θα πληρώσει ένα σωρό Εφορία ... και Όλα τα Τιμολόγια αφού Πλέον ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΚΠΤΩΣΗ ...
Αν λοιπόν ... όλοι Εσείς .. ή Όποιοι από Εσάς ... δεν έχουν ζοριστεί ποτέ τους ... και απλά το μόνο που κάνουν είναι να συμβουλεύουν σαν την Αντουανέτα ... να πάμε να φάμε Παντεσπάνι ... ας ΣΚΑΣΟΥΝ ... γιατί κι εμείς έχουν Νεύρα με όλη αυτή την Κατάσταση ... και δεν Αντέχουμε ΤΟΣΟ ΧΟΝΤΡΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΜΦΟΛΥΓΕΣ !!!
Εντάξει ???


Υ.Γ. Επειδή όλοι όσοι λοιπόν περνάνε Δύσκολα .. έχουν ΠΑΝΤΑ τα Αυτιά τους και τα Μάτια τους Ανοιχτά για Εργασία και Οικονομική Απολαβή ... ξέρουν ... δεν είναι Άσχετοι ... Βέβαια δεν τα ξέρουν ΌΛΑ ... και δέχονται και γνώμες και συμβουλές...

Αλλά Στηριγμένες και Τεκμηριωμένες ... Έτσι στο Αέρα ... ακόμα και η Γιαγιά μου θα έλεγε πιο Εύστοχα πράγματα από το πήγαινε όπου να ναι ... και κάνε ότι να ναι ... !!!

Ακόμα και η Γιαγιά μου η Κούλα !!!





















Δεν υπάρχουν σχόλια: