********* ********************** DSV Blog: Η Εκδίκηση ... είναι Καύλα .. ακόμα και στο Fb !!! ( Vol 2 )

Πέμπτη, Μαρτίου 01, 2018

Η Εκδίκηση ... είναι Καύλα .. ακόμα και στο Fb !!! ( Vol 2 )


Το έχω πει από τότε που άνοιξα το Μπλογκ μου ... ότι Όποιος Όποια  μου φέρεται Πούστικα ή Πουτανίστικα ... θα τον βγάζω στα Μανταλάκια του Μπλογκ μου για να τον ξεγυμνώσω ...

Και αν θέλει ας μου κάνει μήνυση στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ... Εκεί θα πρέπει να παραθέσουμε Όλα τα μηνύματα που ανταλλάξαμε ... και θα φανεί ποιος ενόχλησε ποιον ... και ποιος πείραξε και εξέθεσε ποιον.

Σημερινό Δεδομένο .. 50άρα Μάνα από Νέα Ιωνία του Βόλου ... που έχει ένα σωρό φωτό να προκαλούνε με κοντινά και στήθος έξω και φωτό με γούστα σε μπουζούκια και κουτούκια ... και ενώ δήλωνε Αξιοπρεπής και Ηθική ... μου φέρθηκε προσωπικά με τον χειρότερο τρόπο Πουτανιάς ... και της υπόσχέθηκα ότι θα με βρει και μένα λοιπόν απέναντί της να Απαντήσω.

Να λοιπόν το πρώτο Δείγμα ... και Έπεται Συνέχεια !!!




και Έπεται Συνέχεια !!!




και Έπεται Συνέχεια !!!




και Έπεται Συνέχεια !!!








Δεν υπάρχουν σχόλια: