********* ********************** DSV Blog: Γιώργαρος ... !!! Ένας Αυθεντικός Φυσιολάτρης !!! Ένας Εραστής της Ζωής !!! ...

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 19, 2018

Γιώργαρος ... !!! Ένας Αυθεντικός Φυσιολάτρης !!! Ένας Εραστής της Ζωής !!! ...


Γιώργαρος ... 

Μοναδικός και Αυθεντικός .. Γίγαντας ... με ένα ποδήλατο Τέκνικαλ Φουτουριστικό ... και πολλή Τρέλα Κουβαλημένη όλη πάνω σε Ένα και Μόνο Μυαλό ... 

Κάθε μέρα 5:30 το πρωί ... με Χιόνια και -5 βαθμούς Κελσίου ... βουτάει στην Θάλασσα .. Θα τον βρείτε στον Ιάσσωνα ... στην 1η Παραλία από τις Πλάκες ... Αν σας προλάβει θα έχει βάλει έξω από τον βράχο 2 ηχεία ... το Μp3 Player ... και θα ακούγεται μέχρι μέσα στην Θάλασσα από Κλαρίνα μέχρι και Παπάζογλου ... 

Με Καλωσόρισε από την 1η κιόλας μέρα που πήγα και τους Επισκέφτηκα ...

Ήταν ένα Πρωινό που δεν είχα ύπνο από την ζέστη και ήθελα δροσιά ... Πήγα λοιπόν στον Ιάσσονα ( εκεί πάω κι εγώ κάθε μέρα ... αλλά αργότερα .. Στις 7:30 με 9 ) ... από τις 6 ... Παρκάρω λοιπόν στον δρόμο Αγριάς ... και ακούω κλαρίνα ... Αναρωτιέμαι ... Ε από κάποιο αυτοκίνητο εδώ γύρω θα είναι γιατί εκείνη την ώρα δεν βλέπεις στο ένα μέτρο από το σκοτάδι.

Κατεβαίνω τα Σκαλιά ... και έτσι όπως κοιτάω αναγνωριστικά και γεμάτος απορία ακούω ένα "Καλημέραααα " μέσα από την Θάλασσα ... Δεν μπορώ να διακρίνω κάποιον αλλά καταλαβαίνω ότι είναι κάποιος κοντά στην Ηλικία μου που κάνει μπάνιο ... Ε λέω ... να ακόμα ένας Τρελός σαν και μένα που πήγε να κάνει μπάνιο από τις 6 το πρωί...

Τι ένας ... ΄??? Ήταν καμιά 15αριά μέσα στην Θάλασσα ... 10 έξω ... και  όλο ερχόταν και ερχόταν ...

Ένα Γκρουπ Πρωινών Χειμερινών Κολυμβητών ( το πιο ... 5:30 το πρωί ) ... από 30 - 40 άτομα ... "Μπες μέσα" μου λέει ο Γιώργαρος ... Αααα Μπααα ... δεν είσαι καλά .. Και αν έχει καμιά Σαλούφα και δεν φαίνεται ??? του Απαντάω ... τι γίνεται ??? Μπααα δεν έχει τίποτα ... Ναι καλά του ξαναλέω .. και που ξέρω εγώ ... Άσε που κρυώνω τόσο πρωί .. Μέσα η Θάλασσα μου λέει είναι Φούρνος ... Αν έρθεις Δεκέμβριο εδώ το πρωί .. η Θάλασσα Αχνίζει ... Κάπου μου άγγιξε τις χορδές γιατί είναι Όνειρό μου να κάνω όλο τον Χρόνο μπάνια. Μόνο μία χρονιά που έτυχε να έχει πολύ ζεστό χειμώνα .. κατάφερα να το πάω μέχρι 23 Δεκεμβριου στο Φάληρο της Αθήνας ... Μετά πήγα στον Βόλο για τα Χριστούγεννα ...

Οκ Λέω .. Αν καταφέρω και έρθω αύριο ίδια ώρα ... θα πέσω .. Έτσι και Έγινε .. Την επόμενη μέρα 5:45 ήμουνα μέσα .. και είχε τέτοια ζέστη που ήταν ιδιαίτερα ανακουφηστικά ... Δροσερή όσο έπρεπε ... Το Ντουζ μετά έξω Σχεδόν Καυτό ... από τον Ήλιο της Προηγούμενης μέρας ...




Από εκείνη την μέρα πάω μέχρι τώρα ... ( εντάξει με διακοπές ) ... και έχω όμως τον ίδιο Φόβο για Σαλούφες ... Αλλά φέτος ούτε μία ρε γτμ ... Πως γίνεται ??? Κάθε Χρόνο μετά το 15Αύγουστο αρχίζουν και βγαίνουν .. Φέτος τίποτα ... Καθαρά ... Αλλά το Ρισκάρω εγώ ??? Σκέφτηκα ότι αν δεν αντέξω το κρύο να πάρω μία στολή Δύτη για να έχω 10 βαθμούς συν στο Σώμα ...

Και έτσι θα κάνω όλο τον Χειμώνα ... Δεν νομίζω γιατί έχω και το γυμναστήριο και θα μαι κομμάτια ... αλλά θα δούμε ... Μακάρι να μπορέσω να το κάνω.





Αφιερώνω αυτή την Ανάρτηση σε αυτόν τον Άνθρωπο που με καλωσόρισε .. Με Αγκάλιασε .. Με γνώρισε σε έναν έναν χωριστά για να με ενσωματώσει ... και ιδίως γιατι ...

μου Δειξε τι θα πει Ζωή !!!

Αξίζει να τον γνωρίσετε... Δεν λέω άλλα γι αυτόν γιατί είναι και Ταπεινός ...

Ένας Ντράμερ - Πυροσβέστης - Ολυμπιακάρα ( Βόλου .. δεν ξέρω για τον άλλον ) ... και τρελός με την Ποδηλασία και την Φύση ...

Ένας Αυθεντικός Φυσιολάτρης !!! Ένας Εραστής της Ζωής !!!



Παρακάτω το Προφίλ του Στο Φβ !!! Όσοι θέλετε κάντε του Add ... Έχει μεγάλη Αγκαλιά για Όλους !!!


Facebook Kambanis Giorgos ... Click to Add !!! 

https://www.facebook.com/giorgos.kambanis?hc_ref=ARTo7N7t5aQ9eLy-3gmH2RY6CX-eIEzRm3oxKxY5x7VckPTIEl_Ke57GVaqr538y-g4&__tn__=lC-R


Δεν υπάρχουν σχόλια: