********* ********************** DSV Blog: Είδατε τι κάνει η Έκφραση της Αγάπης ??? Όλα τα Ακυρώνει !!!

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 22, 2018

Είδατε τι κάνει η Έκφραση της Αγάπης ??? Όλα τα Ακυρώνει !!!



Ευχαριστώ Ανδριάνα !
Σε ευχαριστω και εγω Δημητρη! Καλο μεσημερι!
Επίσης.

Αν και μόλις τελείωσε για μένα.

Αλλά για σένα Επίσης.
Πολύ καλό το Ποστ σου ...

Όπως βλέπεις εγώ δεν έχω καν φωτό ... Πόσο μάλλον Σουφρωμένα Χείλια !!!
Δεν εχεις καθολου φωτο. Αρα εγινα φιλη με ενα τρενο!😉
Εγώ τα λατρεύω τα τραίνα ...

Τα προτιμώ από τα σουφρωμένα Χείλη !
Κακώς έγινες φίλη αν δεν σου αρέσουν.
Καλύτερα να είχα μία σαν Ροφός ?
Μολις μου την ειπε...
Εμ .. Απ την μία δεν σου αρέσουν οι ψωνάρες .. από την άλλη αν κάποιος δεν έχει φωτό .. του την λες !
Διάλεξε.
Εκανα απλως μια διαπιστωση.
Μου αρεσουν τα τρενα αλλα με παρεξηγησες και καναμε κακη αρχη...
Ευχάριστα την Δέχτηκα.
Αλλά δεν περίμενα Από Σένα Ειδικά.
Σε Είχα για Φουλ Έξυπνη και Λ¨αρτζ !
Τι μας λες!
Εκτός αν έκανες χιούμορ και επειδή δεν γνωριζόμαστε δεν το κατάλαβα.
Να σου πω...ειμαι χαζη. Το παιζω εξυπνη!
Σας λέω.

Πάλι στραβά το πήρες ?
Έλεος.
Ελεος!
Εχω πεθανει στα γελια!
Πρέπει να είσαι Πλύ Έξυπνη για να καταλάβεις Πόσο Χαζή είσαι.
Καλά Κάνεις.
Ε ναι!
Αυτό είναι το Μουντ που θέλω να περάσω.
Λοιπον...
Λέγε Λέγε.
Για πες.
Σε κραταω και φυγε οποτε βαρεθεις εσυ.
Εγώ Ποτέ !
Αν κάποιος έχει μυαλό μου έχει βάλει κολάρο !
Μην παιρνεις ορκο. Ειμαι περιεργη και ιδιοτροπη.
Αν δεν .. Φεύγω.
Όπως κάθε Έξυπνος !!!
οκ
Εγώ να δεις.
Όλοι με Φοβούνται !
Σιγα!
Ναι ρε !!!
Μπουμμμ !!!
Δεν σε πιστευω ρε!
Ποσο χρονων εισαι;
Αλήθεια λέω Μωρό μου !
Δεν σου λέω !!!
Να το καταλάβεις.
Κομμενα τα μωρο μου...εχω ονομα.
Ναι Μωρό μου ?
Εγώ θα σε λέω έτσι !
ΑΝ θες .. φεύγεις.
Θα σε βρισω.
Φευγω
Τα Κομμένα .. Κομμένα !!!
Αντιο. Φιλια
ΜΩΡΟ ΜΟΥ !!! ΒΡΙΣΕ ΜΕ ΝΑ ΓΙΝΩ ΛΙΩΜΑ !!
Στο Καλό !!!
1:55 Π.Μ.
Ακόμα περιμένω το βρίσιμο !
Αποδέχθηκε το αίτημά σας.
Γιατι να σε βρισω;
Γιναμε φιλοι...ειδαμε οτι δεν...τελειωσε!
Απλα πραγματα.
Αφού έτσι μου πατε !!!
Ότι θα με βρίσετε.
Αν δείτε λίγα μηνύματα παραπάνω έτσι είχατε πει.
Το ξεχασα κυριε Βαλατσε...τι σημασια εχει πια;;
Ακριβώς ότι σημασία είχε και τότε.

Όταν λέμε κάτι και το Εννοούμε ... ΠΑΝΤΑ έχεις την Ίδια Σημασία !!!
Τι προσπαθεις να πετυχεις τωρα;
Να παραδεχτείτε ότι ήσασταν Άδικη και Υπερβολική ...

Και ότι δεν πρέπει να μιλάτε έτσι σε κανέναν .. αν δεν σας έχει πειράξει .. και ίσα ίσα σας έχει φερθεί πολύ Όμορφα.
Αυτό !
Να σου πω καλο μου...αν αφησω εδω μεσα τον καθενα να χορευει γυρω μου...θα κανω στο τελος εμετο.
Καλάθια ...

Κομμένα τα καλό μου !!!
Ετσι σε θελω!!!!
Όπως μου είπατε για το Μωρό μου!
Θα παίρνετε όπως Δίνετε !
Πως θελετε να σας αποκαλω;
Μωρό μου !!!

Όπως εγώ και Αντιδράσατε λες και σας έλεγα Καύλα μου !
Μωρό μου είναι Αθώο/
Μα δεν θελω.
Με το στανιο;;;;
Ούτε εγώ το Καλό μου !
Και εγώ με το ζόρι ?
Ωραια...
Μια Χαρά !
Λεγε με Ανδριανα.
Θα σε λέω όπως νιώθω !
Δεν παμε καλα...
Αυτό λέω.

Δεν έχουμε Ίσα Σταθμά.

Επειδή είσαι Γυναίκα μην νομίζεις θα σε αφήσω να με καβαλάς.
Όπως μου μιλάς .. θα σου μιλάω.
Ούτε Καλό μου Ούτε Καύλα μου !
Οκ !
ε
εεεεεε;;;
Ο
Δεν μου λες...ποσο χρονων εισαι;
Μην γίνεσαι επιθετική.

Αν είσαι Σωστή απλά μαζί μου ... τότε θα σου πω ότι θες.
Μα ότι θες.
Επιμένεις στην Ερώτηση ?
Οταν θα με γραφεις εδω με το ονομα μου....τοτε και μονο θα σου ανταποδιδω τα μηνυματα σου. Αμα σου αρεσει, αν οχι δεν πειραζει.
Καληνυχτα Δημητρη!
Δέχομαι τους Όρους !!!
Σεβαστοί και Όμορφοι !!!
Μωρό μου !
Στο Καλό !
Πάντως το Μωρό μου είναι πιο Αθώο .. Και όταν ειπώθηκε Αρχικά .... ταίριαζε απόλυτα ...

Απλά είναι κόλυμα στον Εγκέφαλο σας ( των γυναικών ... Ναι με μικρό γ ) ... και το εκτοπίζετε !!!
Δημητρη...ειμαι σε μια ηλικια και με μια  προσωπικοτητα ιδιαιτερη. Καποιες λεξεις τις χαιρομαι οταν πρεπει απο αυτους που πρεπει. Μπορει να αποκαλεις ολες τις φιλεναδες σου εδω μωρο μου. Εγω δεν θελω.
Ναι αλλά ...
Εσείς με αποκαλέσατε με κάποιο χαρακτηρισμό πιο Ευτελή ... και μετά ως απάντηση εγώ είπα μωρό μου.
Σαφώς και δεν πρέπει.
Σαφώς και δεν σας γνωρίζω.
Αλλά εγώ είμαι της Ισότητας Άντρα - Γυναίκας.
Δεν μας κάνετε ότι θέλετε ... !!!
Και οι 2 έχουμε Ίσα Δικαιώματα στο φβ.
Και το Μωρό μου ειναι τόσο Όμορφο.
Και είμαστε ίδια Ηλικία.
48 εγώ.
Δεν ειμαι 48
Ε και ?

Μπορεί να είστε 38 .. Για μένα δεν έχει να κάνει.
Ο θεός λένε δεν τα μετράει τα χρόνια .. Τα Ζυγίζει !
Να πουμε καληνυχτα κυριε Βαλατσε;
Εσείς Ελεύθερα ... Εμένα γιατί θέλετε να με Κοιμήσετε ???

Για να είμαι ήσυχο παιδί ???

Τσου ... Θα σας σκεπάσω ... μην φοβάστε !!!
Πηγαίνετε στο Κρεβατάκι σας.
Δείξετε Αγάπη ... Δεν πρόκειτε να σας βιάσω.
Δεν έχει εφευρεθεί ο Βιασμός μέσα από την Οθόνη !
Μα δεν μπορειτε
Ακριβώς.
Ουτε καν απο κοντα.
Μπορώ Λεκτικά βέβαια !!
Που το ξέρετε το από κοντά ?
Δεν είμαι Ευνούχος.
Οταν θα αρχισετε τις χαζομαρες θα σας μπλοκαρω αι θα ησυχασω απο εσας.
Είδατε ?

Για όλα Υπάρχει λύση !!!
Γιατί αλλάξαμε έτσι ξαφνικά ?
Κατάλαβα.
αφου καταλαβατε...εγω περισσευω.
Εννοείτε !!!

Πηγαινετε για το Χαμομηλάκι σας ... και μετά κοιμηθείτε.

Τέτοια Ηλικία θα έχετε μάλλον.

Για να είστε τόσο Αμυντική ώστε να επιτίθεστε ... Τέτοια θα έχετε.
Για χαμομηλάκι και Ύπνο.
Αααα ...
και έχω ακόμα 3 προφίλ.
Και να με μπλοκάρετε ... Ουουουυυ ... υπάρχουν και άλλες Πόρτες.
Οσο για την ηλικια μεσα επεσες!!!
Ειμαι 82!
Φαίνεται !!!

Από το Κούρεμα.

Είναι Δεκαετίας 80.
Τι αλλο δεν σας αρεσει σε εμενα;;
Το ότι φοβάστε.
Άδικα.
Αλλά μισό.
Θελεις να σου πω μια αληθεια;
Τι τι άλλο ???
Μ αρέσετε Τρελά.
Πες
Ποιος είπε ότι δεν ?????
Οκ
Αλήθεια λέω ...
Τρελαίνομαι για τέτοιες γυναίκες.
Αν δεν με είχα μπλοκάρει από το άλλο το προφίλ ... θα μπορούσα και να το αποδείξω από ένα Άλμπουμ μου !
Και όχι ΜΙΑ Αλήθεια.
Εγώ ΜΟΝΟ Αλήθειες λέω.
Και Δέχομαι.
Το μετανιωσα....αλλη φορα.
Χααα ...

Εγώ το Ακύρωσα !!!
Είδατε τι κάνει η Έκφραση της Αγάπης ???
Όλα τα Ακυρώνει !!!
Δημητρη μου να σου ζητησω μια χαρη;
https://www.youtube.com/watch?v=zWD_cuKKCAM
Δεν θα μ αρέσει από ότι μπορώ να καταλάβω ... αλλά κάντε ότι θέλετε ...

Αν πω όχι δεν θα μου την ζητήσετε ???
Καληνυχτα
Αυτή είναι η Χάρη ?
Πφφφ.
Το Τραγούδι είναι Αφιέρωση !
Εχω βαρεθει τους αντρες εδω μεσα...με καταλαβαινεις;
Δεν πιστευω σε τιποτα. Καταλαβαινεις
Απόλυτα ... και εγώ τις γυναικες !!!
Τρελά όμως.
Μου την πέφτουν συνέχεια και δεν μπορώ.
Καταλαβαίνω.
Νομίζεις ότι λέω ψέμματα ... αλλά είναι όλα πολύ αλήθεια.
Δεν θελω τιποτα.
ΗΣΥΧΙΑ
Το κακό ξέρεις ποιο είναι ?
Μπορεις;
Ότι και με σένα και με την κόρη σου ... χμμμ χάσμα ..

Δυστυχώς !
Όχι δεν μπορώ ... αλλά μπορείς εσύ.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=18010874
Ε που θα πάρει η κόρη ?
Τι ειναι αυτο τωρα;
Ααα δεν είναι η κόρη σου ?

Λάθος ... αλλά έτσι έγραφε !
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1773472242
Κι ο γιος ε ?
Τι ακριβως κανεις;;
Σε μελετώ.
Βλέπω αυτά που έχεις αναρτημένα.
Για να τα βλέπουμε δεν τα έχεις ?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1756762481292512&set=pb.100008763300086.-2207520000.1537572936.&type=3&theater
Με γνωριζεις απο καπου, στο παρελθον;
Αυτές μόλις τις πήρα από το παρόν πάντως.
Αν σε γνώριζα θα με θυμόσουν.
Να είσαι Βέβαιη.
Και;
Γιατι το κανεις ολο αυτο;
Τι και ? Δεν σε καταλαβαίνω ?
Ποια ?
Το ότι βλέπω ότι ΕΣΥ έχεις ανεβάσει ?
Εγώ έχω βάλει όλη μου την ζωή φορα παρτίδα ???
Θα βγω και κακός από πάνω επειδή βλέπω το προφίλ σου ?
Γι αυτό δεν το χεις ?
Γιατί έχεις τις φωτό ?
Για να τις βλέπουμε !
Ε Αυτό κάνω.
Μαλιστα...γιατι με κρινεις;
Γιατί είμαι Equalizer !

Και δεν κρίνω κανέναν.

Μόνη σου Εκτίθεσαι Προς Κρίσην !
Αααα ,,,
'και γιατί νομίζεις ότι ειμαι Ηλίθιος...
και πιστεύω στα χαζοπαιχιδάκια σου !
Γι αυτό.
Δεν ξέρεις ότι έχεις να κάνεις με Καθηγητή Πληροφορικής και Μάστερ σε αυτά και ότι μπορεί να σε βρει όσα Μπλοκ κι αν του κάνεις !!!
Γι αυτό.
Οκ...θελεις κατι απο εμενα;
Ότι θέλω και από ένα όμορφο γατάκι που βρίσκω στον δρόμο.
Και για ποιο λογο το κανεις αυτο;
Καυλώνω !
Οκ
Καληνυχτα
Καληνύχτα Μωρό μου Καυλιάρικο !




Δεν υπάρχουν σχόλια: