********* ********************** DSV Blog: Ανέβασα την Ανάρτηση και την Φωτό .. γιατί με Απείλησε με Μήνυση !!!... Ε και της έδωσα ακόμα 2 Αβαντάζ !!!

Κυριακή, Οκτωβρίου 21, 2018

Ανέβασα την Ανάρτηση και την Φωτό .. γιατί με Απείλησε με Μήνυση !!!... Ε και της έδωσα ακόμα 2 Αβαντάζ !!!




Αυτή η ....... έγραφε σε όλες τις φωτό που Σχολίαζε ... Θεά ... Θεάρα .. Πανέμορφη ... Κούκλαααα ... ε... και προέξυψε η παρακάτω Θυμηδία !!!


Δλδ Άμα σου γράψω σε μία Φωτό .. ότι είσαι Κουκλίτσα .. εσύ θα το Πιστέψεις ???

Τότε στις άλλες Άσχημες γιατί το Γράφεις ???
8:59 Π.Μ.
Καλημερα
Η Veta Hella αποδέχθηκε το αίτημά σας.
Ουπς .. Μου μίλησες ?

Νόμιζα με αυτά που σου είπα .. δεν θα με αποδεχόσουν Καν !

Ναι γιατί με πιο δικαίωμα πήρες την φωτό μου και την ανέβασες στο προφίλ σου?

Βρε αι πήγαινε να μάθεις να γράφεις και μετά θα μου ζητήσεις το Δικαίωμα !
Έτσι Γουστάρω ... Σου κάνει ?
Έχεις την Φωτό .. Από κάτω λες να την Κοινοποιήσουμε με Μεγάλα Γράμματα και μου ζητάς τι ?

Τον Λόγο ?

Εσύ δεν την Ανέβασες ?
Εσύ δεν γράφεις Κοινιοποιήστε ???
Μιλάς με Καθηγητή Πληροφορικής και λες με Ποιο Δικαίωμα ???
Κάνε μου Αναφροά στην Δίωξη .. να δεις ποια είναι τα Δικαιώματά σου !

Σε όλες τα ίδια λες ότι είσαι καθηγητής και τι με αυτό. Σε όλες τις φωτό έχει κοινοπηιση δηλαδή πρέπει να τις περνάει ο καθένας και να κάνει ότι γουστάρει. Εννοείτε θα κινηθω νομικα


Σε Περιμένω !!!!!!!!!!!!
Που ξέρεις ότι λέω τα ίδια σε Όλες ?
Κοριό μου έχεις Βάλει ?
Οκ ... Στο Δικαστήριο Λοιπόν.

Περιμένω την Κλήτευση ... και εγώ θα έχω όλα τα Στοιχεία για να Αποδείξω την Αθωότητά μου.
Ναι .. Λέω σε όλες με ποιον Έχουν να κάνουν.
Γιατί ΌΛΑ τα ΠΟΥΤΑΝΑΚΙΑ .. είναι ΑΣΧΕΤΑ !!! ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΡΙΖΟΥΝ Τ ΑΡΧΙΔΙΑ !
οΚ ?

Δεν υπάρχουν σχόλια: