********* ********************** DSV Blog: Τι Έχουν Πάθει οι Γριές και Σεργιανεύουν στο Fb Γμτ ??? ...

Τετάρτη, Οκτωβρίου 17, 2018

Τι Έχουν Πάθει οι Γριές και Σεργιανεύουν στο Fb Γμτ ??? ...




Τι Έχουν Πάθει οι Γριές και Σεργιανεύουν στο Fb Γμτ ???

Δώσε Χρόνο στον Εαυτό σου μου λέει ... και μετά μου λέει "Εγώ δεν έχω καθόλου Χρόνο! Δλδ Πόσο στ Αρχίδια@ μου Αν έχει και Αν δεν έχει ???



Maria Mondanou

Maria Mondanou
Maria Mondanou
Μια επαφή σάς χαιρετάει!
Dimitris
;)
Maria Mondanou
Δεν είσαι ο μόνος.
Dimitris
Θα μιλάμε με εικόνες ?
Δίνω Άπλετο χρόνο στον Εαυτό μου !
👍1
Όταν στέλνεις το πρωτό μνμ αυτή την φωτό νομίζεις ότι θα πιάσει έστω και σε έναν ?
Σώφρων Εννοώ !
Maria Mondanou
Εγώ δεν έχω χρο νο.sorry.
Διαβάστηκε από Maria Mondanou, 3:25 μ.μ.
Dimitris
Δεν με ενδιαφέρει ΚΑΙ Καθόπλου μπορώ να σου πω.
Δλδ Στ Αρχίδια μου !
Εμένα γιατί με πρίζεις τότε με Μαλακίες ?

Δεν υπάρχουν σχόλια: