********* ********************** DSV Blog: Είδατε ότι μιλαώ έτσι σε ΌΛΕΣ και ΌΛΟΥΣ ??? Ακόμα και στις Φίλες μου !!!

Κυριακή, Νοεμβρίου 04, 2018

Είδατε ότι μιλαώ έτσι σε ΌΛΕΣ και ΌΛΟΥΣ ??? Ακόμα και στις Φίλες μου !!!



οκ
άλλα νέα

Θέλω να γαμήσω σαν τρελός και όλες με θέλουν για Σχέση.
Δεν το αντέχω άλλο αυτό το Επαρχιώτικο γμτ.
Εσύ ξέρω δεν με γαμάς γιατί έχεις γκόμενο.

αχαχαχα
εεεεε ναι ειναι καιρός να νοικοκυρευτείς
πάντως σοβαρά τώρα να το σκεφτείς να κάνεις ενα παιδάκι
μονο μην σρχίσεις

Εντάξει θα κάνω !
μαζί σου !
Οκ ?

καλά βλακείες
μιλάω πολύ σοβαρα

Αμ εγώ τι κάνω ?
Μιλάω όσο σοβαρά μιλάς κι εσύ !
Δλδ λέω Παπαριές.

εεε άμα λες ότι θα κάνεις παιδί μαζί μου ... τι λες

Εσύ όταν λες να κάνω παιδιά αφού ξέρεις ότι δεν τα γουστάρω τα Μπαστάρδια τα Μούλικα τι μου λες ???????????

σου μίλησα πολύ σοβαρά και σου είπα να το σκεφτείς τέλος παντων δεν θα βρω άκρη μαζί σου οποτε πες πως δεν το είπα

Ε Αι Γαμήσου !
Αν θες να κάνεις εσύ παιδιά και σου χει μείνει κατάλοιπό .. εγώ τι σου φταίω ?
Σου λέω δεν μου αρέσουν τα Γλυκά και μου φέρνεις Τούρτα ...
Δεν θα στην φορέσω κολάρο ?
Γιατί γαμώ το κερατό μου θες κάθε φορά ..
ΜΑ κάθε φορά να με κάνεις έξαλλο ?
Σε Καυλώνει ???

πιες μία βαλεριάνα να χαλαρώσεις πολλά νεύρα έχεις

Εσύ ρε καριόλα μου τα Τσιτώνεις.
Φάε κι εσύ κανένα Πούτσο για να Ησυχάσουμε ?
Σ αρέσει ?
Πάντα σε κάθε Μαλακία σου νομίζεις δεν μπορώ να βρω μια Χιερότερη ???
Δεν μπορώ ?
Θες και άλλο ?


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Και ... δεν την έχω Ξεμπλοκάρει ακόμα ...

Τα τελευταία χρόνια όλο έτσι ...

Μόλις της ξαναμιλάω μου πετάει τις Παπαριές της και την Μπλοκάρω ...

Είδατε ότι μιλαώ έτσι σε ΌΛΕΣ  και ΌΛΟΥΣ ???

Δεν έχει να κάνει με την Ταυτότητα .. Φίλη... Αδερφή ... Αδερφός ... Μάνα ... Πατέρας .. Κολλητός και τέτοια ... 



Έχει να κάνει ΜΟΝΟ με το τι μου λένε !!!

Με τον Λόγο ...

Με τα Επιχειρήματα ... και Προπάντων ...

Με την Ειλικρίνεια και Εκτίμηση που μου δείχνουν ... 


Όποιος δεν με Σέβεται .. του δείχνω πως είναι να δείχνεις κι εσύ Ασέβεια !!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: