********* ********************** DSV Blog: Μετά από αυτό ... Ορκίστηκα .. ότι Ποτέ .. με Ποτέ δεν θα Συγχωρήσω άλλη ...

Παρασκευή, Νοεμβρίου 09, 2018

Μετά από αυτό ... Ορκίστηκα .. ότι Ποτέ .. με Ποτέ δεν θα Συγχωρήσω άλλη ...


Άλλη Σιλικόνη Χωράει το Χείλος .. ή έχει Τιγκάρει ... 

Πριν μερικά χρόνια .. μιλούσα στο Ίνμποξ με μία Όμορφη Κοπέλα που τύχαινε να είναι Μάνα 2 παιδιών .. Χωρισμένη ... άρα Ελεύθερη. Έτσι θεωρώ εγώ τις Χωρισμένες κι ας είναι με Παιδιά ... Δεν μπορώ να καταλάβω όταν γράφουν στο Στάτους Χήρα .. .Διαζευγμένη ... Σε Διάσταση και τέτοια ... Όλα αυτά τα γράφουν για να προκαλούν και μόνο. Όλες αυτές οι Καταστάσεις είναι Ελεύθερες.

Τέλος πάντων ... δεν είναι το Πόιντ μου αυτό ... Αυτό που θέλω να επισημάνω είναι τον Μέγιστο Ευγενικό και Σεβάσμιο τρόπου που μου φέρθηκε και ας ήμασταν ΜΟΝΟ φβ-φρεντς και τίποτα άλλο. Βέβαια ήταν καιρό αναγνώστριά μου ... και Γοητευμένη με τα γραφόμενά μου .. κάτι που μου ομολόγησε πολύ μετά όταν Βρεθήκαμε.

Αυτή λοιπόν η κοπέλα εκεί που μιλούσαμε ... σταματάει απότομα ... Και δεν μου ξαναστέλνει μνμ ... Θυμάμαι πρέπει να ήταν Σεπτέμβριος ... κατά τις 7 το απόγευμα ... Ε εντάξει, λίγο Απογοητευμένος αλλά συνηθισμένος από τέτοιες συμπεριφορές συνεχίζω το απόγευμά μου ... χωρίς να πολυχαλάσω !!!

Λίγο μετά ... λαμβάνω ένα μνμ από μία άγνωστη κοπέλα που έλεγε ...

" Κύριε Δημήτρη, σας στέλνω Μνμ εκ μέρους της Μαρίας της Φ. ... Χτύπησε ο Μικρός της Γιος και τον πήγε ξαφνικά στο Νοσοκομείο και όταν του κάνανε τα ράμματα .. με πήρε στο κντ και μου ζήτησε να σας Ζητήσω Συγγνώμη εκ μέρους της .. γιατί διέκοψε απότομα και άκομψα ... !!!"

Πάγωσα ... Μετά Φούντωσα ... Και μετά Ερωτεύτηκα ... Ναι την Ερωτεύτηκα και ακολούθησαν μερικοί Μήνες έντονου Πάθους και Έρωτα και Τσακωμών ( ε καλά ... εγώ χωρίς γίνεται ) ... και Έντονων Συναισθημάτων ...

Μετά από αυτό ... Ορκίστηκα .. ότι Ποτέ .. με Ποτέ δεν θα Συγχωρήσω άλλη Τσουλίστικη Συμπεριφορά από Καμία .. Γιατί η άλλη είχε με τα αίματα το παιδί της και Ειδοποίηση ... Και η άλλη μου λέει ... ότι και καλά βγήκα και δεν μπορούσα ???

Αφού ρε Καρι@λα έχει παντού wi-fi ... Παντού !!!

Πες ότι είσαι Πουτανάκι, χωρίς Τρόπους και Ευγένεια, και ότι μερικές φορές το κάνεις επίτηδες  που θες παρακάλια και κυνήγι για να δεις αν ο άλλος σε γουστάρει !!!

Κρατάω λοιπόν για άλλη μια φορά τον Όρκο μου κάνοντας Copy Paste Αυτούσια το παρακάτω μύνημα με τον Εικονιζόμενο Ροφό.



Αντέλ ... χαχαχα  Άκου Αντέλ !!!

Ψωνάρες !!!



Adele X,
ΔΕΥ 12:28 Μ.Μ.


Έχετε πλέον συνδεθεί στο Messenger.

ΔΕΥ 2:18 Μ.Μ.
Συγγνώμη που δεν σας ευχαρίστησα για την Φβ- Φιλία σας και άργησα.
Δεν είδα την αποδοχή.

ΔΕΥ 7:30 Μ.Μ.
Χαρηκα κι εγω
Θα τα λεμε


( Μετά από κάποιο σχόλιο στον τοίχο της για το κορμί και της Παρθένα Αίσθηση ... ρωτάω )

ΠΕΜ 5:54 Μ.Μ.
Να ρωτήσω κάτι ???
Γιατί τότε οι γυνακες κρύβουν αρχικά το κορμί .. ως μέσο Εξωτερίκευσης και Επικοινωνίας ???
Γιατί ?
Γιατί θαωρούν την Σωματική Επαφή ως ... ας μην πω.

Ισως γιατι δεν βλεπουν οτι ειναι ιερο οταν δυο κορμια εκτιθονται το ενα απεναντι στο αλλο...ερχονται σε ενωση
Ξορκιζουν τον θανατο στην ουσια...γιατι τοτε ζουν

Είστε σίγουρα Γυναίκα ???

Μοιρασμα ψυχης κυριως που εκδηλωνεται με ερωτα

Μήπως δεν είστε ελληνίδα ???

Ναι....Γυναικα

Μήπως έχετε Πυρετό ??
Μήπως σας Ματιάσανε ...?
Ε κάτι ...

Ελληνιδα
Χαχαχα

δεν εξηγείται αλλιώς.

Αχαχα
Γι αυτο και σεβομαι τα θελω των ανθρωπων......
Οποια κ ναναι αυτα

Μα όταν εκδηλώσεις κάποια επιθυμία για το κορμί της γυναίκας ... κατευθείαν το πάει ότι θες να την πηδήξεις και να την αφήσεις ...
Κάτι σαν Ατιμασμό.

Ακομα κ πηδημα να το θεωρει....συμμετεχει.....
Αρα?

Με δουλεύετε ε ?
Είμαστε σε Εκπομπή με κάμερα ?

Οχι καθολου

θα βγει Ο Φερντίνος ???

Αχαχα

Το Adele δείχνει Γαλλική κουλτούρα ...
Μήπως ?

Δεν υπαρχει πιο ομορφο να εκδηλωνει επιθυμια ο αντρας
Αλλωστε το αρσενικο κυνηγα το θηλυκο του

Αμάν.\
Θα με στείλει ρε.
Κατευθείαν στον Οφθαλμίατρο.

Η γιαγια μου
Απλα Ιταλια που παω συχνα....ειναι πιο γνωστο

Ααα οκ τότε.

Γιατι βρε?

Ίσως και να μην με δουλεύετε.
Τι γιατί μωρέ ?
Έχω τρελαθεί ο Έρμος.
48 χρόνων και κάνουν Σεξ μόνο αν τις τάξεις γάμο και σχέση και τέτοια.

Οχι απανταω η ερμη σε ενα φιλο που μου με ρωτησε κατ

Προφανώς είναι Ανάμεσά μας η Οθόνη .. που παρέχει Ασφάλεια.
Αν τα λέγαμε τετ α τετ σε ένα καφέ ... δεν νομίζω να λέγατε τα ίδια.

Μα αν δεν γνωρισεις ενα ατομο σ ολες του τις εκφανσεις πως να σκεφτεις κατι αλλο.....κι επιπλεον η σχεση ειναι σχεση και δεν χωρανε τετοια.....αλλιως χανεις την ΟΥΣΙΑ
Τα ιδια θα ελεγα ακριβως

Ωπα Μπερδεύτηκα ...
Και έχετε και καταπληκτικές φωτό και δεν λέω μόνο για τις δικές σας.
Φαίνεται να επικοινωνούμε και πολύ Εγκεφαλικά.

Η σχεση μετραει..,.τι ενωνει δυο ανθρωπους

Προφανως
Αν λέγατε τα ίδια δεν ξέρω αν θα προλάβαινα να σηκωθώ από τον καναπέ της καφετέριας χωρίς να σας Φιλήσω !!!

Λογικα πραγματα μιλαμε
Χμμμ τώρα βάλαμε και την Σχέση και Μπερδευτήκαμε... !

Μιλάω για την Πρώτη Επαφή ...
Του Σώματος...
Των Μηνυμάτων ...

Σορρυ βγαινω....παω σε δουλεια

( Ωωωωω Εδώ μετά από αυτό άρχισα να ... να ... Δεν μπορώ αυτό το απότομο όταν έχουμε όποια κουβέντα με όποιον )


Θα τα πουμε

Των Σινιάλων.
Η Σχέση Αργεί ... και ΑΝ έρθει.

Χαχαχα

Τι ήταν τώρα αυτό το απόπομο στον μέσον μια Τέτοιας Συζήτησης ?????
Οκ.

Σχεση εννοω σχεση......
Οταν λεω σχεση σχετιζονται δυο ανθρωποι καμμια σχεση με δεσμευση κ καταπιεση

Τώρα να μιλήσω ή θα μου πείτε Φεύγω και θα μείνω ???

Δυο ανθρωποι σχετιζονται για να περνουν καλα κι οι δυο.....αλλιως καθολου
Πρεπει να φυγω βρε
Μιλαμε........

Ναι ... Αλλά δεν ήρθε Απότομα .. Το ξέρατε ότι θα βγείτε ...
Τότε γιατί απαντήσατε σε τέτοια κουβέντα και έμεινα ... Μπιπ ?
Όταν θα ξανάρθετε .. θα έχει φύγει όλη η Ουσία...
Αλλά οκ ... Αφού ήταν να φύγετε ... Οκ.
Θα μπορούσε να είναι και χειρότερα.
Να φύγετε και ούτε καν να μου το πείτε και να περίμενα όντως σαν Μπιπ !!!

Εϊδα φωτό .. Νόμιζα θα δω καμία άσχημη μάλλον που αποζητά σωματική Επαφή ...
Το Αντίθετο .. Όμορφη και πολύ μάλλον ...
Νόμιζα θα δω καμιά Κατίνα ... Όχι .. Καλλιεργημένη και Μάλλον με Κουλτούρα ...
Που είναι η Παγίδα λοιπόν ???
Χμμμ μήπως ότι η Κόρινθος πέφτει πολύ Μακριά από τον Βόλο ... και δεν πρόκειται να Αποδειχτούν τα λεγόμενά μας ???
Μάλλον !

Αααα Ζωγράφα ...
Νταξ ... Να η Παγίδα ...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1793961670671399&set=pb.100001727508330.-2207520000.1541693715.&type=3&theater
χαχαχχαχαχαα
Να και οι δικοί μου .. "Πίνακες'"
http://dsvpoems.blogspot.com

ΠΕΜ 10:57 Μ.Μ.
Σας Μάτιασα ...
Μάλλον δεν θα ξαναμιλήσουμε σήμερα από ότι βλέπω ...

Το γενικό "Μιλάμε" μπορεί να ήταν και μετά από μία βδομάδα .. . ή μετά από έναν Μήνα ...
Δεν δίνει Χρόνο και Ώρα ...
Εγώ περίμενα στωικά .. για κάτι που αφήσαμε στην μέση ... αλλά από ότι βλέπω .. δεν ...

Δεν είναι όμως άδικο .. μόνο εσείς να ξέρετε πότε είναι το "Μιλάμε" ???
Εξεπλαγην με τα ποιηματα....σε λιγο θα διαβασω μερικα για να σε καταλαβω....χρειαζεται......
Μιλαμε ειπα....γιατι ειχα πραγματι δουλεια

Ουπς ...
Τυχαίο που συμπέσαμε χρονικα΄?
Ε τώρα .. Επιμένετε ?
Κι ακομα δεν εχω τελειωσει......
Δεν καταλάβατε το Πόντ μου ?
Οχι
Και εγώ δλδ πρέπει να περιμένω πότε και αν τελειώσετε ???
Δεν είναι κρίμα ?
΄΄Αρα τώρα ξέρω.

Οχι.....γραψεεεε

Να πάω στο κρεβατάκι μου λοιπόν.
Όταν .. σε λίγο.

Μην βγαζεις συμπερασματα
Σ εκτιμω
Δεν χανομαστε......

Πάλι δεν καταλάβατε.
Ααα και το Συνεχίζετε.

Τα εχασα που γραφεις....αγαπω πολυ ποιηση

Δεν με ενδιαφέρει τόσο για το αν θα ξαναμιλήσουμε .. όσο για το αν ....
Τέλος πάντων ...
δεν νομίζω να γίνω κατανοητός.
Οκ.
Κι εγώ την Ζωγραφική.
Σχεδόν είναι το ίδιο.

Δεν καταλαβα
Αλλα οκ,αν καταλαβες εσυ

Ούτε εγώ κατάλαβα.
Εντέξει .
Έχω μερικά Ιρτζια ... όπως έλεγε και ο Θρασύβουλας.

Θα απαριθμήσω μερικά για να καταλάβετε ...
Τα λέμε Αργότερα ...

τα λέμε ...

Πότε ??? Ε Μετά ...

Ηρέμησε ...

Χαλάρωσε ...

Καλή Συνέχεια ...

Ότι πεις ...
και μερικά άλλα ...
με Τρελαίνουν !!!
Μπορώ να τα διαλύσω όλα όσο και να μου αρέσουν αν ακούσω κάτι από αυτά.
Και όταν η κουβέντα είναι στο ζουμί ... και κάποιος φεύγει απότομα ... Γκκρρρρ.
Τι να κάνω ?
Δεν μπορώ να μείνω ήρεμος με αυτά.
Και τα λέω.
Όσο για τα "ποιήματά" μου ... δεν τα δείχνω όπου κι όπου !!!
Εννοώ ότι για να σας τα δείξω ... ε κάτι εκτίμησα.
Μην Παρεξηγηθώ και πάλι.

10:30 Π.Μ.
Καλημέρες ?
Χμμμ.

2:20 Μ.Μ.
Επειδή ποτέ δεν φεύγω σαν Κλεφτης και Πάντα Αντιμετωπίζω τα Πάντα με Ευθύτητα ... Διαγράφτηκα ...

ΝΑΙ .. Είμαι Ιδιόμορφος .. Παράξενος και ότι άλλο σκεφτείς ...

Αλλά Είμαι ... Και δεν μπορώ να μην ΔΕΝ είμαι ... Ούτε εγώ .. ούτε από τους άλλους.

Το ότι είδες 2 φορές τα μηνύματά μου και δεν έγραψες μια λέξη ... ακόμα και να έτρεχες σε μαραθώνιο για μένα δεν είναι Φιλικό ... ας πούμε ...

Και αφού ήμασταν τόσο Φρεσκοι Φβ-Φρεντς ...

Πάντα όταν γνωρίζω κάποιον-α και μιλάμε ... την επόμενη μέρα του λέω Καλημέρα ... ως ένδειξη Ευχαρίστησης για την Γνωριμία μας ...

Δεν είδα Ανταπόκριση .. Έφυγα !

Μπορεί να κάνω Λάθος ? Μπορεί ...

Αλλά στο 99% δεν κάνω ... όποιο φέρονται έτσι ξέρω ότι μετά από λίγο θα κάνουν κάτι άλλο και θα χάσω πολύτιμο χρόνο και εγώ .. και εκείνοι.

Οπότε Μικρό το Ρίσκο.
"Χάρηκα".
4:50 Μ.Μ.

( Στο Στάτους της Γράφει : Είμαι η Adele και είμαι για Δέσιμο )

Και Συγνώμη ... Δεν το είχα δει πρίν .. .
Δεν ήξερα ότι είστε για Δέσιμο !!!

Πρωτον δεν μπαινω συχνα εδω
Δευτερον απλα μιλησαμε
Τι ζητας?
Δεν παμε καλα....καθολου

Στο τελευταίο Συμφωνώ και το έγραψα.
Θέλω τίποτα και Διαγράφτηκα ?
Είπα εγώ ότι φάγαμε και Δείπνο και δεν μιλήσαμε Απλά ?
Όσο για το Αν δεν μπαίνεις Συχνά ... Δικαίωμά σου !
Εσύ τι θες δεν κατάλαβα !
Εγώ το είπα .. Το Δήλωσα.
Εσύ τι θες τώρα ?
Ρέστα ?
Στο τι ?

Βρε αντε παρατα με....ζητας κ ρεστα
Για δεσιμο εισαι εσυ....αλλοι το ονομα κι αλλοι την χαρη

Εσύ το γράφεις ρε Ηλίθια.
Κωλόγρια με τα χείλια σαν ροφός.
Δεν είδαμε νονμίζεις τις πλαστικές σου ?
Περνιέσαι για παιδούλα ?


Ε και ΜΠΠΛΛΟΟΚΚΚ !!! τι άλλο ???

Δεν υπάρχουν σχόλια: