********* ********************** DSV Blog: Τώρα Κατάλαβα με Σιγουριά ... γιατί δεν μου πολυμιλάνε οι Gay ... και όσοι άλλοι Κρύβονται !

Κυριακή, Νοεμβρίου 11, 2018

Τώρα Κατάλαβα με Σιγουριά ... γιατί δεν μου πολυμιλάνε οι Gay ... και όσοι άλλοι Κρύβονται !




Θα θελα να ρωτήσω 2 πράγματα που ια κρίνουν βέβαια αν γλυτώσετε νωρίς από μένα ή αν παραμείνω ... που δεν το βλέπω βέβαια ... αφού δεν μου μιλάτε ... 

1ον ) Όντως δεν μιλάτε καθόλου εδώ στο Ινμποξ - Μέσεντζερ ?

και 

2ον ) Σας βλέπω στις Φωτό .. όλο με την Ϊδια κυρία ... 

Σύντροφός σας ?

Συγγνώμη ... αλλά αν είστε Gay ή Straight σήμερα δεν αποτελεί διαφορά ε ?

Είναι και στον Αντιρατσιστικό νόμο .. 

Το λέω γιατί όταν το ρωτάω .. πολλές προσβάλονται ... Και ιδίως αυτές που είναι Gay ...

Ευτυχώς όχι όλες ... 

Ευχαριστώ ...

ΑΝ Θέλετε Απαντάτε ... Αλλά τουλάχιστον πείτε το μου ...

ΔΕΝ Θέλω .. πχ.

Ευχαριστώ !


Ξαδερφη μου ειναι



( Από εδώ και πέρα με Μπλόκαρε αλλά δεν το είχα πάρει χαμπάρι και γράφω στον Αέρα ) 

Ωχχχ ΝΙώθω Άσχημα ... Δεν ήθελα να μου πείτε τι σας είναι ... 

Απλά ήθελα να ξέρω την ταυτότητά σας .. Αν το Επιθυμούσατε .. .για να ξέρω πως να μιλάω ... 

Την Έχω πατήσει γι αυτό .. 

Είστε Αρκετά Ωραία ... και με Χαρακτηριστικά που θα μπορούσε να έλξετε ακόμα και Γυναίκα ... 

Κοπλιμέντο ήταν έ !

Σας Ευχαριστώ και Συγγνώμη !

_________________________________________________

Θα θελα να ξέρω ...

Οι Ξαδέρφες ... Απαγορεύονται να είναι Λεσβίες ... ή είναι μία Θαυμάσια και Θεσπέσια Κάλυψη ...???

Που θα πας ??? Ααα με την ξαδέρφη ... 
Με ποιον θα βγεις ??? Ααα με την ξαδέρφη ...
Που θα κοιμηθείς  ??? Ααα με την ξαδέρφη ...
Με Ποιον θα Γαμηθείς  ??? Ααα με την ξαδέρφη ... 


Δεν υπάρχουν σχόλια: