********* ********************** DSV Blog: Επειδή έρχεται Πάσχα και μου λείπει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!

Σάββατο, Απριλίου 11, 2009

Επειδή έρχεται Πάσχα και μου λείπει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!




















Ξανάκουσα πριν λίγο αυτούς τους στίχους και έκλαψα. Μου λείπει πολύ γιατί ΑΥΤΟΣ μου έμαθε να Πολεμώ.... ΑΥΤΟΣ μου έμαθε πως να κρατάω το σπαθί. ΑΥΤΟΣ τώρα με την δύναμή του με βοηθάει να το σηκώνω και να πολεμάω. Κουράζομαι όμως. Γιατί όσο ήταν δίπλα μου ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΜΕ ΜΑΖΙ και έτσι δεν πάθαινα τίποτα. Τους νικούσαμε όλους.... ΟΛΟΥΣ. Με τη Φτώχια μας, την Τιμιότητα μας και το ΔΙΚΙΟ ΜΑΣ.

ΑΡΕ ΠΑΤΕΡΑ ΝΑ ΞΕΡΕΣ ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ!!!!!!!

Επειδή δεν έχω αναφέρει τίποτα ακόμα για ΑΥΤΟΝ και ότι κάνω από τότε που έφυγε είναι για ΑΥΤΟΝ, του αφιερώνω τους επόμενους στίχους .....


Father father father father
Father into your hand I comend my spirit
Father into your hand why have you forsaken me in your eyes
Forsaken me in your thoughts
Forsaken me in your heart
Forsaken me ohh
Trust in my self righteous suicide
I cry when angels deserve to die
In my self righteous suicide
I cry when angels deserve to die

Chop Shuey - System Of A Down






Υ.Γ. Από τότε που πέθανε κουβαλάω το σπαθί που μου άφησε Παρακαταθήκη, Πάντα στο δεξί μου πόδι, κάτω από το γόνατο. Ανεξίτηλο, όχι Χένα. Θα το έχω μέχρι να Πεθάνω.


10 κουβάδες γέμισα μέχρι να το γράψω. Ξελάφρωσα όμως και είμαι σαν Μωρό.


Το Blog μου ήρθε δώρο απ' ΑΥΤΟΝ. Για να μπορώ να ξαλαφρώνω!!!!