********* ********************** DSV Blog: 03/13/11

Σάββατο, Μαρτίου 19, 2011

Πάλι δεν μπορώ να ξαναστείλω ούτε Μηνύματα !!!

Δεν Γ@μιέται ... δεν ξανακάνω Add στο Fb ...

Πάλι μου ξανακόψανε τα μηνύματα και μάλλον θα με ξαναπετάξουν ...

Και κάνω μόνο όσους είχα και στο παλιό Προφίλ ...



Όσοι θέλουν ας μου κάνουν ... Εγώ δεν κάνω για κανένα Μήνα ... μέχρι να ησυχάσουν ...

Black List of Facebook ...

Πάλι με κάτι Αλχημείες με πετάξανε έξω... και περιμένω κωδικό επιβεβαίωσης ...

Ά ρε Τατσόπουλε τι περνάω για Πάρτη σου ... Αλλά Χαλάλι ... Δεν μετάνιωσα ούτε στιγμή και ας έχω μπει στην Black List of Facebook ...


Λοιπόν όσοι θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί μου τα mail μου είναι τα εξής ... κατα σειρά προτεραιότητας ...

DSV@OTENET.GR

DSVFREE@GMAIL.COM

DSVSVAL@GMAIL.COM

και όλα τα στοιχεία εδώ ...

http://dsvcv.blogspot.com/


Και 'Αντε ... μια Γκαζιά και Φεύγωωωωωωωωω ............



Δεν έχω τόπο, δεν έχω ελπίδα, δε θα με χάσει καμιά πατρίδα ...


Πρωί Πρωί με περίμενε ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ ωραίος αποκλεισμός για μια φωτό που λέει ότι παραβιάζει την γυμνότητα και Παπαριές άλλες ...

ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ DIMITRIS VALATSOS ...

Και το γαμώ το είναι ότι όλες οι φωτό που βάζω είναι μέσα από το Fb ... άρα πως εγώ παραβιάζω και ο άλλος που τα έχει δεν παραβιάζει ....


Αλλά Αγάμητες Κυράτσες θα σας βρω ... και θα σας ξεμπροστιάσω ... που έχετε κάνει το Fb ένα ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ και κρύβεστε πίσω από τους ψευτοηθικισμούς σας ( Ναι σαν Πηθικισμούς ) ...


Παίρνω λοιπόν το Τσαντίρι μου ... και συνεχίζω ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ !!!

DSV FREE






Ο μπαλαμός

Στίχοι: Διονύσης Τσακνής
Μουσική: Διονύσης Τσακνής
Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Κάτσαρης


Άλλες ερμηνείες:
Ελένη Βιτάλη
Διονύσης Τσακνής
Γιώργος Νταλάρας


Δεν έχω τόπο, δεν έχω ελπίδα,
δε θα με χάσει καμιά πατρίδα
και με τα χέρια μου και την καρδιά μου
φτιάχνω τσαντίρια στα όνειρά μου

Νάις μπαλαμό, νάις μπαλαμό
και το λουμνό τ'αφεντικό
νάγια δόμλες ατzέι μπαλαμό

Και τα γκανίκια μας όταν χορεύουν,
με χασταρώματα που σε μαγεύουν,
κουνάνε σώματα και τα πιτέ τους,
μέσα σε κλείνουνε στις αγκαλιές τους.

Νάις μπαλαμό, νάις μπαλαμό,
και το λουμνό τ'αφεντικό
νάγια δόμλες ατzέι μπαλαμό

Παρασκευή, Μαρτίου 18, 2011

Γιατί αγάπη ψάχνουμε όλοι σε τούτη την ζωή ...


Κάποια στιγμή μια γνωστή του Fb ( γιατί δεν την έκανα φίλη ) μου είπε " Ψάχνεις την Αγάπη ρε Γμτ " ...

Το Γμτ δείχνει ξεκάθαρα τον επικριτικό τόνο της στην επισήμανση ... Και τότε γεμάτος απορία απάντησα " Εμ, τι να ψάχνω ??? Αυτό είναι το ζητούμενο στην Ζωή ... Η ΑΓΑΠΗ " ...

Μετά άκουσα το τραγούδι στο CD του Αυτοκινήτου μου και ο στίχος " γιατί αγάπη ψάχνουμε όλοι σε τούτη την ζωή " ήχησε πολύ έντονα στα Αυτιά μου ...

Πήγα να το βρω στο YouTube ... αλλά η Σονυ που μας τα έχει κάνει Μπαλόνι το είχε κόψει και δεν μπορούσα να το βρω ...

Μια φίλη όμως που έκανα εχθές το είχε στον Τοίχο της ... οπότε και αμέσως μου ήρθε η Ανάρτηση στο Μυαλό ... και να τώρα που την Υλοποιώ ...


Αλήθεια, ψάχνει κανείς τίποτα άλλο εκτός από Αγάπη ??? Αυτή δεν είναι ο Πυρήνας της ύπαρξής μας ???

Αυτή δεν μας θρέφει ??? ... Αυτή δεν μας στηρίζει ???... Μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτή ???

ΟΧΙ !!!  λέει ο DSV αλλά αυτός είπαμε ... είναι Τρελός ... Ροβεσπιέρος ... Το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να μαλώνει και να κάνει Delete και Αποκλεισμούς ...

Νομίζω ... έδωσα το Στίγμα μου ...

Μήπως αν το Αναλύσω θα με καταλάβουν Πολλοί ??? Οι Περισσότεροι πάλι θα με βρίζουν ...

Οπότε λίγα και Καλά ... Και όσοι με καταλάβουν ... το κρίμα στο Λαιμό τους !!!






Χιλιόμετρα, χίλια, χίλια και άλλα τόσα μίλια όταν σε δω θα σου δώσω χίλια φιλιά στα χείλια
ή στην 1000 ύψωσέ τα αν μπορείς μετρησέ τα κι ύστερα χώρεσέ τα στ'ουρανού την ποδιά.

Σαν έρθει η μέρα που θ' ανταλλάξουμε μαζί καλημέρα
που θ' ανασάνουμε τον ίδιο αέρα.
Τότε η νύχτα μας θα μοιάζει με νύχτα
που παίρνει φωτιά.

Χιλιόμετρα, χίλια, χίλια και άλλα τόσα μίλια όταν σε δω θα σου δώσω χίλια φιλιά στα χείλια
ή στην 1000 ύψωσέ τα αν μπορείς μετρησέ τα κι ύστερα χώρεσέ τα στ'ουρανού την ποδιά.
Δεν είσαι μόνη σε κόσμο που πληγώνει που έμαθε να λιώνει τα αισθήματα που έμαθε να σκοτώνει.
Τι κι αν το ψέμα τρυπώνει όπως στα σπίτια η σκόνη, οταν βρεθούμε θα ξαπλώσουμε στο ίδιο σεντόνι.
Δεν είσαι η μόνη που ψάχνει κάτι αληθινό είμαστε κι άλλοι κι έχουμε όλοι κάτι κοινό. Τι;
Πληγές απ' αγάπες, δικές μου αυταπάτες, πικρά πρωινά από λάθος αγάπες και θα' ρθει η μέρα που θ'ανταμώσουμε τον ήλιο και θα πούμε καλημέρα.
Το πρωί τότε θα μοιάζει με γιορτή γιατί αγάπη ψάχνουμε όλοι σε τούτη τη ζωή.

Σαν έρθει η μέρα που θ' ανταλλάξουμε μαζί καλημέρα
που θ' ανασάνουμε τον ίδιο αέρα.
Τότε η νύχτα μας θα μοιάζει με νύχτα
που παίρνει φωτιά.

Για μέτρα βράδυα και σκάρτα χάδια όταν σε βρω θα χαθούνε για πάντα τα σκοτάδια.
Το φως θα τα κάνει συντρίμμια ρημάδια σαν γύρω στο πλάι σου ν'αποκοιμηθώ.
Δεν είμαι ο μόνος που τον πιέζει ο χρόνος, που στέκεται από πάνω μου σαν σκάρτος αστυνόμος
και βάζω ονειροφράγματα με τεχνάσματα ή τρέχει πολύ γρήγορα θέλει να τον προλάβω.
Δεν είμαι μόνος γιατί ξέρω οτι κάπου είσαι, ναι λύσε τα δεσμά σου κι ότι σε πιέζει βρίσε.
Μπορεί να μην σ'αντάμωσα ακόμα, μα θα υπάρχεις κι ολα αυτά που αναζητώ σίγουρα εσύ θα τα'χεις.
Δεν είμαι ο μόνος. δεν είσαι η μόνη, υπάρχουν τόσοι και τόσοι που η μοναξιά τους παγώνει κάποια στιγμή θα βρεθούμε και θα΄ναι όλα γιορτή γιατί αγάπη ψάχνουμε όλοι σε τούτη την ζωή.

Σαν έρθει η μέρα που θ' ανταλλάξουμε μαζί καλημέρα
που θ' ανασάνουμε τον ίδιο αέρα.
Τότε η νύχτα μας θα μοιάζει με νύχτα
που παίρνει φωτιά.

Υπάρχεις στην μέρα κι ας μην είσαι εδώ
Υπάρχεις στην νύχτα μου σαν φυλαχτό
Μαζί σου μιλάω προτού κοιμηθώ
Μαζί σου με παίρνεις κάθε δειλινό

Υπάρχεις στην νύχτα μου σαν φυλαχτό
Μαζί σου μιλάω προτού κοιμηθώ

Σαν έρθει η μέρα που θ' ανταλλάξουμε μαζί καλημέρα
που θ' ανασάνουμε τον ίδιο αέρα.
Τότε η νύχτα μας θα μοιάζει με νύχτα
που παίρνει φωτιά.

Πέμπτη, Μαρτίου 17, 2011

DIMMU BORGIR - drum cover - by Adrian Stokes


Ότι καλύτερο σε ρυθμό έχω Ακούσει ...

Με τρελαίνει ... με Εκστασιάζει ....

Δεν είναι Τυχαίο που έχουμε Ακριβώς τα ίδια Παπούτσια !!!!











ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΗ ΤΟΥ BLOG ΚΙΛΚ ΕΔΩ ...

The Fear of face-BOO-k ...




Τι να πω ... Δεν ξέρω από που να αρχίσω και που να τελειώσω ...

Θα δώσω ένα στίγμα τώρα ... και τα περισσότερα στο Βιβλίο - Έρευνα που ετοιμάζω ...

Έκανα 2 φορμάτ στο PC μου την τελευταία εβδομάδα, μου έχουν ρίξει το προφίλ DSVBLOG DSVSVAL, με έχουν αποκλείσει ακόμα και από τα μηνύματα και έχω χαθεί ακόμα και από πολύ καλούς φίλους ...

Όμως έχω να πω κάτι ... Αυτοί που ήθελαν να με βρουν ... με βρήκαν ... Διάβασαν το Blog μου και μου κάνανε add στο Dimitris Valatsos ...


ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ... ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ADD... ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΜΗΝΥΜΑ ... ΜΟΝΟ ΣΚΟΥΝΤΗΓΜΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ...

ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ...


Γιατί όμως ??? Στον όνομα της ελευθερίας Έκφρασης με απέκλεισαν ??? Στο όνομα της μη Παραβίασης των Προσωπικών Δεδομένων ???

Το αφήνω αναπάντητο ... και όταν θα μπορώ να μιλήσω ... θα κάνω τέτοιες αποκαλύψεις ( που όλες γνωστές είναι λίγο ως πολύ αλλά με Ντοκουμέντα και φωτό και μηνύματα και και και και ) που θα γίνει Πανικός... Όπως γίνεται και στο μάθημα του Ιντερνετ που κάνω και καταλαβαίνουν οι κοπελίτσες ότι όλα αυτά που κάνουν ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ και δεν θα την γλυτώσουν στο τέλος.

Από αυτή την Κοινωνία δεν μπορούμε να αποφύγουμε τίποτα γιατί Φοβόμαστε ...

Και γιατί Φοβόμαστε ??? Γιατί δεν ξέρουμε την Τύφλα μας ... Μπήκε ο κάθε Άσχετος Πικραμένος στο Fb ... έκανε το προφίλ του Γκαρσονιέρα με Πόζες απερίγραπτες ... και τώρα φοβάται αυτόν που μπαίνει να του κάνει Ντου ...

Γιατί μωρή τις έβαλες τις ΤσοντόΦωτό ??? Για πελάτες δεν τις έβαλες ??? Τώρα που έρχονται γιατί φοβάσαι ???

Αν δείτε τις φωτό στο προφίλ μου με όνομα Άλμπουμ Contrast θα καταλάβετε πολλά και ας μην έχω σχόλια ... Πάρα Πολλά ...

Το είχα πει και από Παλιά .... Δεν είναι Πρόβλημα οι Fb-Friends που επιλέγουμε ... αλλά οι Φίλοι αυτών που οι περισσότεροι μέσα στην ΑΣΧΕΤΟΣΎΝΗ τους νομίζουν ότι παίζουν αθώα ηλεκτρονικά παιχνιδάκια ...

Κούνια που τους Κούναγε !!!










ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΗ ΤΟΥ BLOG ΚΙΛΚ ΕΔΩ ...

Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2011

Δεν το θυμάμαι και πολύ ... Αλλά θυμάμαι την Ανατριχίλα που ένιωθα κάθε φορά που τελείωνα το διάβασμά του !!!

Ποιο είναι το πράγμα για το οποίο διαφωνείτε περισσότερο μέσα στους U2; Μπορείς να θυμηθείς πότε ένιωσες για πρώτη φορά κάτι σαν: Ωχ, Θεέ μου, αυτό είναι λάθος, δεν πίστευα ότι ποτέ θα καταλήγαμε σε τέτοιο σημείο οι τέσσερίς μας;
Αν θέλω να είμαι ειλικρινής, μου 'ρχονται στο μυαλό περίοδοι που καθένα από τα μέλη της μπάντας ήταν σε απίστευτο βαθμό απογοητευτικό.
Δεν θα χρησιμοποιούσες άλλη λέξη;

Όχι, μα είμαι βέβαιος πως αυτό έχει συμβεί από την ανάποδη και με μένα. Ευτυχώς, δεν συνέπεσαν όλα αυτά την ίδια στιγμή. [γελάει] Φαντάζομαι ότι αυτό είναι που λέμε σόλο καριέρα. Αλλά πιστεύω πως πρέπει να δίνουμε στους ανθρώπους λίγο χώρο να ξεσπάνε μια στις τόσες, και μπορώ να θυμηθώ πότε ο καθένας τους είχε χάσει την ψυχραιμία του ή το δρόμο του μέσα στη δουλειά, και το έβρισκα πολύ εκνευριστικό. Κι έπειτα, δεν ξέρω, πιθανώς να υπήρξε κάποια περίοδος που ένιωθαν έτσι για μένα, αλλά δεν γνωρίζω πότε μπορεί αυτό να συνέβη.


Μπορείς να θυμηθείς μία συγκεκριμένη φορά που ένιωσες πως η μπάντα δυσανασχετούσε μαζί σου;
Όταν ηχογραφούσαμε το All That You Can't Leave Behind, νομίζω ότι εξάντλησα την υπομονή τους σε σχέση με το έργο μας για την Αφρική, επειδή ήμουν πάρα πολύ στο τηλέφωνο.
Ας πάμε πίσω σ' αυτή την ασκητική περίοδό σας στις αρχές της δεκαετίας του '80. Πώς έφτασε σε ένα τέλος; Πώς συντονίστηκε ο Adam μαζί σου κι εσύ μ' αυτόν;
Νομίζω ότι συναντηθήκαμε κάπου στη μέση. Ο Adam... βρήκαμε έναν τρίτο δρόμο. Είχε κουραστεί πολύ με τον κόσμο, κι εγώ είχα λίγη παραπάνω περιέργεια.

Έχετε την ίδια πίστη όλοι τώρα;
Ναι. Ο Adam είχε τη δική πορεία που τον τράβηξε λίγο περισσότερο έξω στον κόσμο. Ωστόσο θα 'λεγα πως ο Adam είναι, αυτήν τη στιγμή, πνευματικά το πιο συγκροτημένο μέλος της μπάντας.
Επειδή το μονοπάτι του ήταν πολύ τραχύ;

Ναι, νομίζω ότι είναι το άτομο που προσέχει πιο πολύ τα πρόβατα καθώς ξεστρατίζουν από το κοπάδι. [γελάει] Μου αρέσει πολύ η εικόνα των προβάτων. Πρέπει να του το αναγνωρίσουμε του Ιησού. [γελάει] Είναι φοβερό αυτό με τα πρόβατα, έτσι δεν είναι; Επειδή υπάρχει, ας πούμε, κι αυτό: τα γουρούνια είναι ευφυή, είναι χρήσιμα ζώα της φάρμας καθώς πλατσουρίζουν μέσα στις ακαθαρσίες. Αλλά τα πρόβατα! Θέλω να πω, είναι χρήσιμα για να φτιάχνουμε πουλόβερ, φυσικά, μα είναι πραγματικά πολύ κουτά. Αντιπροσωπεύουν τη γενική εικόνα της ανθρωπότητας. Και μετακινούνται μαζικά επίσης. Ξεκινούν προς τη λάθος κατεύθυνση όλα μαζί. Δεν υπάρχει συγκεκριμένος αρχηγός, οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει αρχηγός και οποιοσδήποτε μπορεί να προκαλέσει πανικόβλητη φυγή. Είναι τόσο φοβισμένα, και επιπλέον αγνοούν πως είναι εξαιρετικά χρήσιμα για να φτιάχνουμε μάλλινα πουλόβερ ή ότι, όταν είναι νεκρά, γίνονται δερμάτινα παλτά για πωλητές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. [γελάει]

Δεν ξέρω κατά πόσον αυτό αληθεύει ή σε ποια έκταση είναι κατασκευασμένο, αλλά λέγεται ότι το Achtung, Baby βασιζόταν κυρίως στην προσωπική κρίση του Edge εκείνο τον καιρό, στο τραύμα του διαζυγίου του. Ήταν παράλληλα αυτή και μία κρίση μέσα στο συγκρότημα ή, αντίθετα, το πρόβλημά του παρέμεινε μέσα στα όρια της ιδιωτικής του ζωής;

Όχι, έχεις δίκιο. Τα τραύματα και οι ρωγμές στη ζωή του Edge ήταν μία τέλεια μεταφορά γι' αυτό που συνέβαινε στην μπάντα. Υπήρχε πάρα πολλή ένταση μεταξύ μας κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης αυτού του άλμπουμ, με τον Edge και μένα να θέλουμε να ξεκόψουμε από το Joshua Tree, και τον Larry και τον Adam να θέλουν να χτίσουν ένα γυάλινο σπίτι γύρω του και να παίξουμε με όλη μας τη δύναμη. Ήταν επειδή ο Larry και ο Adam είχαν αυτή την ταπεινότητα, αλλά ο Edge κι εγώ είχαμε την αλαζονεία να πιστεύουμε πως δεν ήταν ο ήχος της κιθάρας, δεν ήταν η σύγκρουση από νότες που έφτιαχναν μια μελωδία, ή μια συγκεκριμένη προσέγγιση από τα ντραμς και το μπάσο που έκαναν τους U2. Πιστεύαμε πως αυτό που έκανε τους U2 ήταν η σπίθα, και μπορούσες να καταστρέψεις όλο το περίβλημα, και αυτή να είναι ακόμη εκεί. Μπορούσες να βγάλεις τη φωνή μου μέσα από ένα εφέ παραμόρφωσης, μπορούσες να απαγορέψεις στον Edge να παίζει χρησιμοποιώντας τα echo εφέ της μονάδας του και εκείνες τις ασημένιες νότες που παίζει, μπορούσες να αλλάξεις το περιεχόμενο... [γελάει] μπορούσες να παραμορφώσεις καθετί που χαρακτήριζε την μπάντα, μα αυτή πάλι θα ήταν εκεί. Είχαμε τη δυνατότητα να δουλέψουμε πάνω σε ένα υλικό που, υπό κανονικές συνθήκες, δεν θα είχε σχέση με την μπάντα.

Θα 'λεγες ότι το χάος που βασίλευε στη ζωή του Edge τού έδωσε το μουσικό έναυσμα να το κάνει αυτό;

Μμμ... όχι. Ήταν μεγάλη η δοκιμασία που πέρασε. Είναι σκληρό καρύδι αν έρθεις σε ρήξη μαζί του. Δυσκολεύτηκε πολύ να ξεπεράσει το διαζύγιό του. Αγαπούσε την Ασλίν υπερβολικά, και τα παιδιά του ήταν το παν γι' αυτόν. Ως εκ τούτου ήταν πολύ βασανιστικό να παρακολουθείς κάποιον που νιώθει τέτοια αποστροφή για έναν τέτοιο χωρισμό να τον υφίσταται. Μέσα σ' αυτήν τη φάση νομίζω πως συγκεντρώθηκε απλώς στη μουσική του για να κρατηθεί. Η ένταση μέσα στην μπάντα πρέπει να είχε κοπάσει συγκριτικά. Κι έτσι λοιπόν πήγε διακοπές σύμφωνα με τις παροτρύνσεις μας, μολονότι δεν το ήθελε.

Αλλά τον απομόνωσε η προσωπική του δοκιμασία από την μπάντα;
Να σου πω, δουλέψαμε πολύ στενά μαζί. Εννοώ, εγώ ήμουν αυτός που πίεζε προς την κατεύθυνση της αλλαγής, και ο Edge ήταν ο πιο ένθερμος υποστηρικτής. Υπήρχαν φορές που ο Adam και ο Larry ήταν, στην πραγματικότητα, ανταγωνιστικοί. Μα πάλι, εξαιτίας μιας μετριοπάθειας, ένιωθαν πως δεν μπορούσαμε να αγγίξουμε αυτό που θέλαμε.

Πώς εκφράστηκε μουσικά ο τρόπος με τον οποίο ο Edge αντιμετώπισε αυτό το χάος; Εκφράστηκε στο θέμα μερικών τραγουδιών όπως το One;
Ναι, στο περιεχόμενο, φυσικά. Πρόκειται για πολύ ενήλικα θέματα. Υπάρχει ένας απελπισμένος αγώνας για ξέδομα [γελάει], το οποίο κατά τη γνώμη μου αποτελεί, ξέρεις, μία αντίφαση. Να! αυτό είναι. Σ' όλα αυτά τα άλμπουμ, όταν προσπαθούσαμε να ξεφύγουμε από τη βαρύτητα, στο Pop και στο Achtung, Baby, πάντα καταλήγαμε πεσμένοι ανάσκελα κάτω από το βάρος του αέρα. [γελάει] Είναι πολύ αστείο.

Κάποιους μήνες πριν άκουσα όλα αυτά τα άλμπουμ στη σειρά. Το Achtung, Baby ακούγεται ως το πιο δυνατό απ' όλα, μα επίσης το πιο σκοτεινό και το πιο δύσκολο. Ακούγεται πιο δύσκολο τώρα από ό,τι ακουγόταν τότε. Εκείνη την εποχή, νόμιζα πως ήταν διασκεδαστικό, επειδή πειραματιζόσασταν με μηχανήματα και η φωνή σου έβγαινε με παραμόρφωση. Μα εκ των υστέρων βγάζει μια απίστευτη βία.
Ναι. Το Love is Blindness είναι αληθινά το κάτι άλλο. Και θυμάμαι όταν ο Edge έπαιξε το σόλο στο κλείσιμό του. Τον εμψύχωνα, τον πίεζα και τον πίεζα μέχρι που του έσπασαν οι χορδές από το παίξιμο. Στ' αλήθεια, θα ακούσεις χορδές να σπάνε κατά τη διάρκεια του σόλου προς το τέλος. Έκλαιγε, νομίζω, από μέσα του, μα προς τα έξω έδειχνε εξοργισμένος.
Υπάρχει τόση πολλή αυτο-απόρριψη σ' αυτόν το δίσκο.

Είναι μία μαύρη καλλονή.
Μιλώντας για μαύρες καλλονές... Εννοώ, ο κόσμος δεν θα καταλάβει -κι εγώ δεν θα καταλάβω [γέλια]- αν δεν ανακινήσουμε το γεγονός που συνέβη στη "δύσκολη περίοδο" του Adam. Πώς νιώσατε όταν ο Adam έχασε την παράσταση του Σίδνεϊ στην περιοδεία του Zoo TV το 1993; Έχω την εντύπωση ότι ποτέ δεν είπες την ιστορία από τη δική σου πλευρά. Πώς το πληροφορήθηκες; Πώς το αντιμετώπισες; Πώς το ξεπέρασες; Και τι συνέβη όταν μετά συναντήθηκες με τον Adam;
[μπερδεμένος] Εεεεε...
Ποια δηλαδή είναι η σχέση ανάμεσα στον Adam και τη μαύρη καλλονή; Θα σου πω, σκεφτόμουν τη Ναόμι Κάμπελ.

Πήδηξες από τη Ναόμι στο Σίδνεϊ.
Είχα έτοιμη την ερώτηση, μα ξέρεις τι εννοώ.
[λιγάκι αμήχανος] Όχι... Εγώ σύστησα τον Adam στη Ναόμι. Πάντα τη γούσταρε. Αυτό που πρέπει να καταλάβει ο κόσμος για κάποια σαν κι αυτήν είναι ότι υπάρχει εξαιρετική ικανότητα και πολύ μυαλό πίσω από τα κολλητά λεοπαρδαλέ ρούχα της, και είναι όντως μία αγριόγατα, νομίζω ότι είναι ένα πούμα. Μα ξέρεις, ταίριαζαν σε παρά πολλά πράγματα. Νομίζω ότι θα ήταν άδικο να θεωρήσουμε τη Ναόμι ως υπεύθυνη καθ' οιονδήποτε τρόπο για την κατάπτωση και την τελική κατάρρευση του Adam στο Σίδνεϊ.

Ήταν απλώς ένας συνειρμός σκέψεων. Δεν υπονοούσα πως υπήρχε κάποια λογική σχέση.
Ω, καταλαβαίνω. Γιατί νομίζω ότι εκείνος είχε πάρει ήδη το δρόμο της απωλείας [γελάει] και της καταδίκης, είχε κόψει πορεία -και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς- πολύ πριν τη συναντήσει. Είχε βγει έξω στον κόσμο και έπαιρνε το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτσας που θα μπορούσε κανείς να πάρει. Ήταν νέος, ήταν σε μία μεγάλη rock μπάντα και ήταν ο μοναδικός rock σταρ στo συγκρότημα. [γελάει] Έτρωγε μια μερίδα για τέσσερα άτομα για πάρτη του. Άρα, σαν πολλή πίτσα του 'πεφτε! Αρρώστησε έπειτα από λίγο. Δεν μπορούσε να βγάλει μία συναυλία εξαιτίας του μεγάλου κοιλόπονου.

Η πραγματική προδοσία στο Σίδνεϊ δεν συνέβη ανάμεσα στο γκρουπ και τον Adam. Η πραγματική προδοσία συνέβη ανάμεσα στον Adam και τον εαυτό του, επειδή δεν υπάρχει πιο επαγγελματίας μέσα στην μπάντα από τον Adam. Του ήταν πολύ δύσκολο να αντέξει αυτή την κατάσταση, και πράγματι δεν την άντεξε. Συνειδητοποίησε πως είχε αρρωστήσει βαριά και ήθελε να γίνει καλά. Του πήρε λίγα χρόνια, μα αυτό ήταν μια αληθινή καμπή. Όπως είπα, είναι ένας πραγματικός επαγγελματίας.
Ένας επαγγελματίας που δεν παρουσιαζόταν για να δουλέψει.

Ναι. Γυρίζαμε ταινία, πράγμα που έκανε τα πράγματα ακόμα πιο δύσκολα. Ήταν η πρώτη βραδιά του Zoo TV σε ζωντανή μετάδοση από το Σίδνεϊ. Είκοσι κάμερες να μετακινούνται στο χώρο, και ακόμα σταθερές κάμερες και γερανοί, έξτρα φωτισμός - "φώτα, έτοιμοι, πάμε". Ή μάλλον σ' αυτή την περίπτωση, "φώτα, έτοιμοι, στοπ!". Κάναμε το σόου από σεβασμό προς τον κόσμο που ήρθε αλλά και λόγω του ύψους των λογαριασμών που επρόκειτο να πληρώσουμε αν δεν ξεκινούσαμε το γύρισμα. Ο τεχνικός μπάσου του Adam, ο Stuart Morgan, ήταν ο αντικαταστάτης του εκείνη τη νύχτα. Ήταν ηρωική η εμφάνισή του, και εντελώς αντικειμενικά ήταν μια εμφάνιση που άξιζε την προβολή, πράγμα που δεν μπόρεσε να γίνει. Έπαιζε στο σκοτάδι. [γελάει] Πράγματι, κάποιοι από το κοινό τον πέρασαν για τον Adam, γεγονός που πιθανότατα να τον πείραξε, αν και θα μπορούσα να προσθέσω εδώ κάτι για το παίξιμο του Adam στο μπάσο και να πω γιατί είναι εντέλει αναντικατάστατο. Το μπάσο μπορεί να είναι το πιο αφανές απ' όλα τα όργανα σε ένα rock κουαρτέτο. Στις περισσότερες συναυλίες που πηγαίνω και όχι μόνο rock -αλλά και jazz, pop, blues- δεν προσέχω το μπάσο. Κανένας δεν το προσέχει. Κανένας δεν ξέρει τι κάνει ο τύπος που έχει τις περισσότερες επιτυχίες στα κορίτσια. Στους U2 δεν ισχύει αυτό. Ένιωθα ένα τεράστιο κενό εκείνο το βράδυ και ένιωθα πως έπεφτα μέσα του. Ένιωθα πως όλοι μας πέφταμε.

Μα δεν το περιμένατε;
Ναι, ναι, το είχαμε προβλέψει. Μα τι μπορείς να κάνεις; Ο Adam έχει τόση πλάκα, είναι τόσο καλός σ' αυτό. [γελάει] Ήταν πολύ, πολύ καλός στην πλάκα. Αλλά χρειάζεται πολύς χρόνος για να αναρρώσεις απ' αυτό το πράγμα. Μπορεί να μην ξέρεις πού πατάς και πού βρίσκεσαι για κάποια χρόνια. Πιστεύω πως το να κόβεις το αλκοόλ και τα ναρκωτικά μοιάζει πιθανώς με το να χωρίζεις με τη γυναίκα σου. Λένε ότι για να ξεπεράσεις το χωρισμό χρειάζεσαι περίπου το μισό χρονικό διάστημα από αυτό που πέρασες μαζί της. Άρα αν ήσουν παντρεμένος για δέκα χρόνια, θα σου πάρει πέντε. Αν ήσουν παντρεμένος είκοσι, θα σου πάρει δέκα για να ξεκολλήσεις πραγματικά. Αν υποθέσουμε ότι ο Adam ήταν μέσα στα ναρκωτικά για δέκα δύσκολα χρόνια, πιθανώς χρειάστηκε πέντε χρόνια για να συνέλθει.

Τι είδους αντίκτυπο είχε στο συγκρότημα;
Οποτεδήποτε o Adam έμπαινε σε μπελάδες, εμείς ήμασταν πάντα εκεί γι' αυτόν. Και ανεξάρτητα από το σκάνδαλο που δημιουργούνταν, κανείς δεν νοιαζόταν για την μπάντα σε τέτοιες στιγμές. Καθένας μας νοιαζόταν μονάχα γι' αυτόν.

[Εκδόσεις Μεταίχμιο]




Πηγή ...










ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΗ ΤΟΥ BLOG ΚΙΛΚ ΕΔΩ ...

Τρίτη, Μαρτίου 15, 2011

...........Έχουμε άλλες χιλιάδες να ζήσουμε !!!



Στον Αφρό των Ορίων Αγκαλιαστήκαμε ...

Τυφλοί με χέρια ανοιχτά φρουροί χαμένων ναυαγίων

Η Σφαίρα καίει και μου Ανοίγει την Καρδιά

Βολίδα του Θανάτου η Γλύκα της 



Θα Εξορισθώ !!!


 .......................................................................................................... Αμαλία Λ.








Από πότε η Καρδιά μου ....... Καρδιά μου ... λέγεται Εξορία ??? 




Απλά θα σε αφήσω στην Ησυχία σου ... μέσα της να Ξεκουραστείς ..




Έστω και αν αυτό πάρει μια Ζωή ... 








.....Έχουμε άλλες χιλιάδες να ζήσουμε Μαζί !!!











Come touch me like I'm an ordinary man
Have a look in my eyes
Underneath my skin there is a violence
It's got a gun in its hands

Ready to make
Ready to make
Read-
Ready to make sense of anyone anything
Anyone anything
Anyone anything
Anyone anything
Anyone anything
Anyone anything

Black holes living in the side of your face
Razor wire spinning around you [+echo]
Blistering sky
Blistering sky
Blistering sky
Bullets are the beauty of the blistering sky
Bullets are the beauty and I don't know why
Bullets are the beauty of the blistering sky
Bullets are the beauty and I don't know why

Personal responsibility
Personal responsibility
Personal responsibility
Personal responsibility

Come find me
Let me be the lesser of a beautiful man
Without the blood on his hands
Come and make me a martyr
Come and break my feeling
With your violence
Put the gun in my hand

Ready to take...
Ready to take...
Ready to take...
Ready to take...
...Out anyone, anywhere
Anyone, anywhere
Anyone, anywhere
Anyone, anywhere
Anyone, anywhere

Black holes living in the side of your face
RRazor wire spinning around you [+echo]
Blister in sky
Blister in sky
Blister in sky
Bullets are the beauty of the blistering sky
Bullets are the beauty and I don't know why
Bullets are the beauty of the blistering sky
Bullets are the beauty and I don't know why

Personal responsibility
Personal responsibility
Personal responsibility
Personal responsibility

Black holes living in the side of your face
Razor wire spinning around you [+echo]
Blistering sky
Blistering sky
Blistering sky
Bullets are the beauty of the blistering sky
Bullets are the beauty and I don't know why
Bullets are the beauty of the blistering sky
Bullets are the beauty and I don't know why

Personal responsibility
Personal responsibility

Κυριακή, Μαρτίου 13, 2011

Όμως δεν ήρθες εσύ, το χαμόγελό σου, λείπει η ζωή μου η μισή κι ότι είν' δικό σου ...



Πόσοι τους Καταλάβανε ??? 


Τα Άτομα ήταν και είναι 100 χρόνια Μπροστά ...


Με 10 στίχους λένε όλο το πρόβλημα των Clubs που τα ισοπέδωσε όλα και χάθηκε η Ομορφιά της Discotecue έμεινε μόνο στην Καρδιά μας !!! 






ΕΛΠΙΔΑ & ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ - DISCOTEC 


Στίχοι: Ημισκούμπρια
Μουσική: Ημισκούμπρια
Πρώτη εκτέλεση: Ημισκούμπρια

(Στη ντισκοτεκ, στη παλιά ντισκοτεκ)(2)

Στη ντισκοτεκ την παλιά φέραν νέα φώτα
στρώσαν καινούρια χαλιά κι άνοιξαν την πόρτα.

Ρόδα τσάντα και κοπάνα και μαρσάρω τη Husqvarna
κι οι μπαρμπάδες στις διαβάσεις τρέχουν μη τους πάρω σβάρνα.
Φοράω το δερμάτινο και τη see-through φανέλα
και κάνω μια κωλιά μπροστά στη Barbarella.
Μου λέει το γκομενάκι μου "Give a bit a MMM to me"
της λέω ασ' τα εγγλέζικα και μπαίνω στο ζουμί
πάμε να κουνηθούμε κάτω απ' τη ντίσκο μπάλα
τώρα που ο D.J. μιξάρει "κολεγιάλα".
Χορεύω Michael Jackson με καμαρώνουν όλοι
κι η άπρη μου η κάλτσα φισφορίζει στο στρομπόλι
κι ήταν όλοι τους εκεί η Σοφία κι ο Σταμάτης
Πάνος, Στάθης και Καιτούλα κι ο Χαλίφης της Βαγδάτης.

Όμως δεν ήρθες εσύ, το χαμόγελό σου,
λείπει η ζωή μου η μισή κι ότι είν' δικό σου.

Κι η μουσική (κι αυτή) δεν έχει όπως εχθές ρυθμό
η νύχτα πια (κι αυτή) δεν τρέχει και τον χορό ξεχνώ.
Τα γέλια με (αχα) πειράζουν και στον πολύ καπνό
ψάχνω τρυγύρω μου και προσπαθά να σε βρώ.
(Στη ντισκοτεκ, στη παλιά ντισκοτεκ)

Στη ντισκοτεκ ο ρυθμός έχει τώρα αλλάξει
ξένος μου μοιάζει ο χορός που μου 'χες διδάξει.

Τώρα προστάζει η μόδα το φίλημα στο χέρι
του κάθε Hommo-Sapiens που έχουν για πορτιέρη
μπλουζάκι Enterprise και ντουμσι ντουμσι ντουμ
κοσμογονία έκσταση και δόκτορα τον Doom
-"Συγνώμη κύριέ μου πίνετε το ποτό μου"
-"Τι λέτε κύριέ μου αυτό ειν' το κολατσιό μου"
-Κι ήμουν απ' αυτούς που στίχους δεν μπορούν να μάθουν
τώρα οι καλύτεροί μου στίχοι πλέον δεν υπάρχουν
μαθαίνω όμως τα εύκολα και λιγοστά λογάκια
θα τραγουδώ σε λίγο τα σκυλοσουξεδάκια
Paparazzi και μοντέλα, ηθοποιοί αποτυχημένοι
αφού όλοι διασκεδάζουνε γιατί είσαι λυπημένη;

Είναι που λείπεις εσύ, το χαμόγελό σου
λείπει η ζωή μου η μισή κι ότι είν' δικό σου

Κι η μουσική (κι αυτή) δεν έχει όπως εχθές ρυθμό
η νύχτα πια (κι αυτή) δεν τρέχει και τον χορό ξεχνώ.
Τα γέλια με (αχα) πειράζουν και στον πολύ καπνό
ψάχνω τρυγύρω μου και προσπαθά να σε βρώ.
(Στη ντισκοτεκ, στη παλιά ντισκοτεκ)