********* ********************** DSV Blog: 07/26/15

Πέμπτη, Ιουλίου 30, 2015

«Η θλίψη θα κρατήσει για πάντα» ...

vg_photo1



Η ειλικρίνεια και η ευαισθησία του Βίνσεντ Βαν Γκογκ δεν έγινε ποτέ αποδεκτή από τη συντηρητική οικογένειά του. Αγαπούσε με πάθος και αδυνατούσε να ακολουθήσει τις τυπικότητες και τους «καθωσπρεπισμούς» της κοινωνίας. Όσο ζούσε ήταν ένας ασήμαντος ζωγράφος και αυτοκτόνησε απογοητευμένος, σε ηλικία 37 ετών. Γεννήθηκε στην Ολλανδία στις 30 Μαρτίου του 1853 και ήταν ο μεγαλύτερος από τα οκτώ αδέλφια του. 

Η υπηρέτρια της οικογένειας τον περιέγραψε ως «ένα περίεργο, απόμακρο παιδί που έμοιαζε πιο πολύ με γέρο άντρα». Ήταν σαν ξένος μέσα στην οικογένειά του, παραμελημένος από τους γονείς και τα αδέρφια του. Ο μοναδικός άνθρωπος που κατάφερε να συνδεθεί ψυχολογικά ήταν ο αδερφός του, Θίο, στον οποίο βασίστηκε οικονομικά όλη του τη ζωή. Σε ηλικία 16 ετών βρήκε δουλειά ως έμπορος τέχνης, αλλά η καριέρα του ως πωλητής ήταν πολύ σύντομη. 

Η ειλικρίνειά του δεν του επέτρεπε να πει ανακρίβειες ή ψέματα για να κάνει μια πώληση και συνήθως κατέληγε να δίνει την αφιλτράριστη άποψή του για το έργο. Έγραψε στην αδερφή του, Γουιλελμίνα: «Οι γκαλερί είναι υποχείρια όσων έχουν τα χρήματα. Μόλις το ένα δέκατο όλων των αγοραπωλησιών έχουν σχέση με την πραγματική τέχνη».... 


Απέτυχε σε όλες τις δουλειές που προσπάθησε να κάνει και σε ηλικία 24 ετών, αναγκάστηκε να ακολουθήσει τα βήματα του πατέρα τουκαι να σπουδάσει θεολογία σε μια κατώτερη σχολή που τον δέχθηκε, ώστε να γίνει κληρικός. 

Έγινε κήρυκας σε ένα χωριό ανθρακωρύχων στο Βέλγιο, όπου ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με τα κατώτερα στρώματα της κοινωνίας. Ήταν τέτοια η συμπόνοια του για τους φτωχούς ανθρακωρύχους, που τους έδινε τα ρούχα και τα τρόφιμα τα οποία του έστελνε η οικογένεια του. 

Οι κακουχίες των χωρικών του φαίνονταν άδικες. Τότε αρχίζει να ζωγραφίζει πίνακες  με κοινωνικό περιεχόμενο και σταδιακά η πίστη του στο Θεό εξασθένησε. Για ακόμα μία φορά, ο Βαν Γκογκ εγκατέλειψε μία δουλειά που δεν ταίριαζε με την ιδιοσυγκρασία του και επέστρεψε στους γονείς του, με το ηθικό πεσμένο.... 


Οι πατατοφάγοι (1885)




Ο παράνομος έρωτας Την ίδια περίοδο, οι γονείς του φιλοξενούσαν την πρώτη ξαδέρφη του Κι Βος, που δεν είχε γνωρίσει ξανά ο Βαν Γκογκ. Ο ζωγράφος την ερωτεύτηκε και με τη συνηθισμένη ειλικρίνειά του, της εξέφρασε τα συναισθήματά του. 

Η κοπέλα όχι μόνο δεν τα ανταπέδωσε, αλλά συγκλονίστηκε από την ανηθικότητα του ξαδέρφου της, που τόλμησε να έχει ερωτικά συναισθήματα για μία τόσο κοντινή συγγενή του. Παρά την απόρριψη της Βος, ο Βαν Γκογκ δεν το έβαλε κάτω και την επισκέφτηκε πολλές φορές στο σπίτι της. Ο πατέρας της έλεγε πάντα ότι η Βος έλειπε απ’ το σπίτι, αλλά ο Βαν Γκογκ ήταν πεπεισμένος ότι του έλεγε ψέματα. 

Γι’ αυτό μία μέρα έσπρωξε δυνατά την πόρτα  και μπήκε στο σπίτι. Όσο κι αν τον απειλούσαν, αρνούνταν να φύγει. Μες στην απελπισία του, ο Βαν Γκογκ έβαλε το χέρι του πάνω από ένα αναμμένο κερί και ζήτησε να μιλήσει στην Βος για όσο άντεχε τον πόνο. Ο πατέρας της Βος απλώς έσβησε το κερί. Η δραματική χειρονομία του ζωγράφου δεν ωφέλησε πουθενά. 

Η αγαπημένη του Κι Βος δεν έγινε ποτέ δική του. Όταν έμαθε και ο πατέρας του για τον αδιανόητο έρωτα, τον έδιωξε απ’ το σπίτι. Ο Βαν Γκογκ δεν πτοήθηκε. Η επόμενη αγαπημένη του ήταν μία πάμφτωχη πόρνη, η Σιέν, που είχε σοβαρά προβλήματα υγείας. Ο Βαν Γκογκ τη φιλοξενούσε σπίτι του και τη συντηρούσε με τα ελάχιστα χρήματα που του έδινε ο αδερφός του, Θίο. 

Η κατατρεγμένη Σιέν, όπως και οι φτωχοί ανθρακωρύχοι, συγκίνησε τον Βαν Γκογκ που δημιούργησε ένα πίνακα προς τιμήν της, με τίτλο «Λύπη».... 



Το κομμένο αυτί 

Σε ηλικία 27 ετών παρακολούθησε μαθήματα τα οποία σύντομα έληξαν αφού ή τσακώνονταν με τους καθηγητές ή τον απέβαλλαν. Το 1888, ο Βαν Γκογκ μετακόμισε στην πόλη Αρλ της Νότιας Γαλλίας και αφιερώθηκε στη ζωγραφική. 

Συγκατοικούσε με έναν άλλο ζωγράφο, τον Πολ Γκογκέν, με τον οποίο ο Βαν Γκογκ ανέπτυξε πολύ στενή φιλία. Οι δύο άντρες περνούσαν κάθε μέρα μαζί και η περίοδος ήταν μία από τις ευτυχέστερες της ζωής του Βαν Γκογκ. Όμως ο Γκογκέν δεν συμμεριζόταν τη χαρά του φίλου του. 

Το Δεκέμβριο του 1888 αποφάσισε να μετακομίσει, γιατί δεν άντεχε άλλο τις παραξενιές του. Στις 23 Δεκεμβρίου, ανακοίνωσε την απόφασή του στον Βαν Γκογκ και έφυγε απ’ το σπίτι για τη βραδινή του βόλτα. Ο Βαν Γκογκ τον ακολούθησε μες στο σκοτάδι, κουβαλώντας ένα ξυράφι. Ο Γκογκέν τον είδε, αλλά δεν αντέδρασε και ο Βαν Γκογκ επέστρεψε στο σπίτι. 

Ο Βαν Γκογκ ήταν μόνος στο σπίτι γιατί ο Γκογκέν αποφάσισε να περάσει τη νύχτα σε ξενοδοχείο, μέχρι να ηρεμήσει ο φίλος του. Όμως όσο περνούσαν οι ώρες, η οργή του ζωγράφου φούντωνε. Ξαφνικά άρπαξε το ξυράφι και έκοψε ένα κομμάτι απ’ το αριστερό του αυτί. Το τύλιξε με μία πετσέτα, πήγε στον τοπικό οίκο ανοχής και το δώρισε στην αγαπημένη του πόρνη.... 


Πορτραίτο του Βαν Γκογκ με το τραυματισμένο αυτί

Την επόμενη μέρα, ο Γκογκέν γύρισε στο σπίτι και βρήκε τον Βαν Γκογκ ξαπλωμένο στο κρεβάτι, μες στα αίματα. Κάλεσε την αστυνομία, η οποία εξακρίβωσε ότι ο Βαν Γκογκ ήταν ζωντανός. Ο Γκογκέν μάζεψε τα πράγματά του και έφυγε, πριν προλάβει να ξυπνήσει ο τραυματίας. Ο Βαν Γκογκ μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και αφού ανάρρωσε, κλείστηκε σε ψυχιατρικό άσυλο με τη θέλησή του. 

Βρισκόταν σε έξαρση και έφτασε σε σημείο να ζωγραφίζει ένα πίνακα κάθε μέρα. Βγήκε μετά από δύο χρόνια, χωρίς να καταφέρει να αποκτήσει την ψυχολογική ισορροπία που ζητούσε.... 



Θίο Βαν Γκονγκ

Στις αρχές Ιουλίου του 1890, έστειλε γράμμα στον αδερφό του: «Νιώθω… αποτυχημένος. Αυτό είναι όλο. Νιώθω ότι αυτό είναι το πεπρωμένο μου και το αποδέχομαι. Δεν θα αλλάξει ποτέ». 

Στις 27 του μήνα, ο Βαν Γκογκ αυτοπυροβολήθηκε, αλλά δεν πέθανε ακαριαία. Περπάτησε μέχρι το σπίτι του, όπου τον περιποιήθηκαν δύο γιατροί, οι οποίοι δεν κατάφεραν να του προσφέρουν ουσιαστική βοήθεια. Ο Βαν Γκογκ αργοπέθαινε, όμως πρόλαβε να έρθει να τον δει ο αδερφός του, Θιο, που ήταν βαριά άρρωστος με πνευμονία. Άφησε την τελευταία του πνοή στης 29 Ιουλίου του 1890 και έξι μήνες μετά πέθανε και ο αδερφός του, ο οποίος ήταν πια ένας καταξιωμένος έμπορος τέχνης 

Τα τελευταία λόγια που είπε στον αδερφό του ήταν: «Η θλίψη θα κρατήσει για πάντα»

Είναι μία από τις περιπτώσεις καλλιτεχνών που αναγνωρίστηκαν μετά το θάνατό τους

Το 1901 έγινε έκθεση στο Παρίσι και μέχρι το 1915 τα έργα του ήταν περιζήτητα. Θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες στην ιστορία της τέχνης. Τα τοπία που ζωγράφισε με την ιδιαίτερη τεχνική και τα ζωντανά χρώματα είναι σημείο αναφοράς. Συνολικά ζωγράφισε πάνω από 800 πίνακες,που η σημερινή τους αξία είναι μυθική. 


Όσο ζούσε όμως, πούλησε μόλις ένα πίνακα!...


Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/van-gkogk-o-korifeos-zografos-pou-eroteftike-tin-proti-xaderfi-tou-ekopse-to-aristero-tou-afti-meta-apo-kavga-me-filo-tou-ke-poulise-molis-ena-pinaka-oso-zouse/

Δευτέρα, Ιουλίου 27, 2015

Που πας Καημένε Βαρουφάκη με το Plan B σου και το C σου και παπαριές ... Που Πας ???



Που πας Καημένε Βαρουφάκη με το Plan B σου και το C σου και παπαριές ... Που Πας ???

Εδώ είναι Ελλαδιστάν ... Ξέρουμε μόνο να σκύβουμε ... να υποτασσόμαστε ... να παρακαλάμε για λεφτά ... να "Ζούμε" ΜΟΝΟ για τα λεφτά ... και να κοιτάμε ΜΟΝΟ την Πάρτη μας και την Βόλεψή μας ... 


Πλάνο Ελευθερίας ??? Ποιας Ελευθερίας ??? Τι είναι Ελευθερία ??? Δεν την ξέρεις ο Γιαούρης Ρωμιός αυτή την λέξη ... Είναι πλέον Απενεργοποιημένη ... Βασικά Πάντα ήταν ... αλλά μερικοί τρελοί σας τον ΓιάΝη ... την Προσπαθούσαν που και που ... ΕΝΑΝΤΙΑ σε όλο το Προδομένο Σύστημα ... σε Όλους τους Παραδομένους και Υποτακτικούς ... !!! 

Που να σε Αφήσουν οι Ανεγκέφαλοι να ( Έστω ) μιλήσεις για Ελευθερία ... Θα παίσουν οι Μπογδάνοι ... οι Αδώνιδες ... οι Ρογκάκοι ... και όλο το τρισάθλιο και βρομερό συνάφι να σε τρομάξουν ... Να σε Φοβίσουν ... Να σε Απειλήσουν ... για να μπορούν Άνετα ... να σε ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΝ !!! Γιατί αυτό θέλουν ... Να κάνουν την Χάι ζωή τους ... έναντι στην Δικιά σου !!! Να Πλουτίσουν και να Βολευτούν ... έναντι στην Φτωχοποίηση σου !!!

Προσωπικά ... δεν με νοιάζει που το κάνουν ... Τους έχω μάθει ... και στην τελική ... ΚΑΛΟ κάνουν παρά ΚΑΚΟ ... Τους έχει μάθει ο Κόσμος και τους έχει Σιχαθεί και πλέον ... Δεν τους Πιστεύει !!! Τους Φτύνει ... και τους Τιμωρεί !!!

Αυτό που δεν αντέχω είναι ο Γαμημένος ΤΡΟΠΟΣ που το κάνουν ... Με επιχειρήματα και Λογικές ... που μόνο έναν Αγράμματο Θεοφοβούμενο θα μπορούσαν να πείσουν ... Μόνο !!!

Άκουσα έναν Παπάρα ΠΑΣΟΚτζη σήμερα ( Ναι .. Υπάρχουν ακόμα ) ... να λέει ότι ήταν ενθελληνικό να υπάρχει Plan b ... και έτσι έχουμε χάσει την Εμπιστοσύνη ως Έθνος .. στους Εταίρους μας ... Θα έπρεπε ( έλεγε ο Παπάρας ) ... να υπάρχει ΜΟΝΟ Plan A ( Δλδ... ΜΟΝΟ Ευρώ και ΟΝΕ ) ... και να επιμένουμε σε αυτό και ΜΟΝΟ σε αυτό ... Το Μόνο που δεν είπε ... είναι ότι ... και αν ακόμα μας τον Χώνουν στα 4 και μας πονάει ... να μην μιλάμε καθόλου ... μήπως και μας πετάξουν έξω ... και συμβεί το Τρισκαταραμένο το Grexit !!!

Και εδώ και Πολύ Καιρό ... μόλις κατάλαβαν ότι ο Συριζα θα γίνει κυβέρνηση ... ρωτούσα ΣΥΝΕΧΕΙΑ ... "Ποιο είναι το Plan b ???" ... "Έχετε Plan b ???"... Συνέχεια ... Μας τα χαν πρίξει ... Λές και κάποιος νορμάλ και λίγο λογικός άνθρωπος ... θα έλεγε στον Αέρα το Plan b ... για να το δει ο Σόιμπλε και οι Άλλοι ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ... από την Τηλεόραση !!!

Και Φυσικά ένας Υπεύθυνος και Ικανός Πρωθυπουργός και Υπουργός Οικονομικών ... θα έπρεπε όχι μόνο να σχεδιάζουν Plan b ... αλλά να το έχουν και πανέτοιμο .. σαν το κόκκινο κουμπί για να εκτοξευτεί σε δευτερόλεπτα ο Αμυντικός Πύραυλος !!!


Αλλά .. Που πας ρε Βαρουφάκηηηη ... Που πας ??? Να κάνεις τα δικά σου που έμαθες και σπούδασες και τόσα χρόνια Μελετάς και Διδάσκεις ??? Αυτά είναι μόνο για τα Βιβλία Κολλητέ και για τα Αμφιθέατρα και τα Έδρανα ... Στην Πράξη ΠΟΤΕ ... Δεν γίνονται .. ΤΖΑΜΠΑ τα διδάσκουν .. και ΤΖΑΜΠΑ τα έμαθες και τα Μελέτησες τόσα μα τόσα χρόνια ...

Στο βίντεο μιας ανάρτησης μου με τον Νίκο Λυγερό ( I.Q. 189 ... Από τους πιο Έξυπνους Ανθρώπους στον Κόσμο ... που είναι και Σύμβουλος Άμυνας στην Κύπρο και και και ... ) ... στην ερώτηση "Θα μπορούσε ένας με I.Q. σαν το δικό σας να γίνει και Αρχηγός Κράτους ??? Και Πολιτικός ??? Και γιατί δεν γίνεται ??? ... " ... Και Απάντησε ... "Γιατί ψηφίζει ο Λαός ... Και ο Λαός πάντα θέλει τους Μέτριους και λίγο πιο έξυπνους απ αυτούς για να μην νιώθει άβολα ... και να τον καταλαβαίνουν ... Γιατί αν είναι Πολύ Πιο Έξυπνος ... δεν μπορούν να καταλάβουν τι κάνει και γιατί το κάνει ..." ... Άρα ... που πας ρε Κατακαημένε Βαρουφάκη να κάνεις τα Γνωστικά σου στο Ελλαδιστάν ... ???

Που Πας ??????????? !!!!!!!!!!!!!!!!! 






Λάκης Λαζόπουλος: H βάρκα μπάζει νερά

Διαβάζοντας τις κυριακάτικες εφημερίδες, ένιωθα ότι ο καθένας τους έψαχνε να βρει έναν τρόπο να με στεναχωρήσει περισσότερο από τον άλλον.
-«Όχι εγώ έχω πιο δυσάρεστα να σου πω», «Όχι, εγώ έχω ακόμα πιο δυσάρεστα».
Το φεστιβάλ του δυσάρεστου.
Άλλος θα γίνει κούρεμα, άλλος δεν θα γίνει κούρεμα.
Τι να κουρέψετε ρε παιδιά, πετάχτηκε ένας στην παρέα. Τον φαλακρό να κουρέψετε;
Αφού έχουν αδειάσει όλοι.
Το μάτι μου έπεσε και στην είδηση πως χιλιάδες φεύγουν για Βουλγαρία.
 Ένιωσα σαν να τρύπησε η χώρα μας, όπως τρυπάει μια βάρκα κι αρχίζει να μπάζει νερά από παντού.
Σαν μετανάστες στην ίδια μας την χώρα, νιώθουμε.
Όλη μέρα μιλάμε για το που θα πάμε, πως θα πάμε, αν θα ζήσουμε, αν θα αντέξουμε.
Θα συνέλθει η χώρα; Θα δούμε φως; Κι αν δούμε φως τι φως θα είναι;
Θα μείνουμε στο ευρώ; Θα πάμε στην δραχμή;
Ανοίγουμε τις τηλεοράσεις και γίνεται το κεφάλι μας καζάνι. Πραγματικά, είναι αυτή τη στιγμή ο Έλληνας σαν ένα καζάνι όπου πετάει ο καθένας το ζαρζαβατικό του και πρέπει εσύ ν΄ανακατεύεις το καζάνι και το χειρότερο είναι ότι στο τέλος δεν τρώγεται όλο αυτό που τόση ώρα ανακάτευες.
Δεν σταματάνε και να μιλάνε οι υπεύθυνοι του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο καθένας με τον λόγο του στήνει μια νέα κυβέρνηση. Έχει ο καθένας ένα πολιτικό αντίσκηνο και το στήνει.

Το χουν δει κατασκήνωση. Μια κυβέρνηση ο Λαφαζάνης, ένα αντίσκηνο μόνο του ο Βαρουφάκης, ένα αντίσκηνο η Ζωή, τ” Αντιγονάκι, η Ζηνοβία, ω τι χαρούμενη ζωή, που λέει και το τραγούδι.

Είμαστε ενωμένοι φωνάζουν αυτοί που διαφωνούν, επιβεβαιώνεται το ρήγμα διαφωνίας λένε οι άλλοι.
Κι όλοι μαζί βγαίνουν να  μας πουν ότι πρέπει να εμπιστευτούμε το τραπεζικό σύστημα.
Όταν όλη μέρα μιλούν για κούρεμα, όταν σε θεωρούν επενδυτή μετά από κάποιο ποσόν – που κάθε μέρα αλλάζει αυτό το ποσόν- όταν σου λένε ότι εσύ θα πληρώνεις τα σπασμένα της τράπεζας αφού είσαι επενδυτής.
Πως εσύ να κατανοήσεις μετά το γιατί πρέπει εσύ να ασφαλίσεις τα λεφτά σου σε μια τράπεζα, η οποία αύριο θα σου πάρει όλες σου τις αποταμιεύσεις.
Είναι σαν να λες στον άλλον: «να ένα σαπιοκάραβο αλλά σε υποχρεώνω για λόγους πατριωτικούς να ταξιδέψεις και να “σαι έτοιμος και να βουλιάξεις χωρίς σωσίβιο».
Για ποιο λόγο να το κάνει κάποιος;
Σε ένα διάτρητο σύστημα, όπου ο κάθε δημοσιογράφος μπορεί να παίρνει τηλέφωνο τον διοικητή της τράπεζας και να του δίνει τους λογαριασμούς του καθενός.
Ένα σύστημα που έχει γίνει φόρα παρτίδα. Που μπορεί  από τον ληστή μέχρι τον εφοριακό μέχρι τον οποιονδήποτε να γνωρίζει τι έχεις και τι δεν έχεις.
Και δεν ομιλώ περί του παρανόμως έχειν. Μιλώ περί του νομίμως έχειν και κατέχειν.
Δεν αντιλαμβάνονται ότι έτσι διαλύεται η εμπιστοσύνη, έτσι διαλύεται η πίστη, έτσι διαλύεται ο έντιμος λόγος;   Έτσι διαλύεται η ελπίδα του κάθε ανθρώπου;
Την χώρα την διέλυσε, επιμένω και θα επιμένω, ο Γιώργος Παπανδρέου σε συνεννόηση και όχι από ηλιθιότητα όπως φαίνεται στην πρώτη εκτίμηση. Έχει και ηλιθιότητα, αλλά έχει και συνεννόηση.
Διότι αυτή η «αγία» οικογένεια – η μετά τον Ανδρέα Παπανδρέου- έχει μία απληστία πολύ καλά κρυμμένη.
Αλλά φταίνε και οι Έλληνες που αρέσκονται να υμνούν και να ακολουθούν βρυκόλακες. Φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Τα είπαμε, τα ξαναείπαμε.
Ας δεχτούμε ότι αυτό είναι το σημείο. Νομίζω ότι κάνουμε την τελευταία προσπάθεια.
Ή θα συνέλθουμε και θέλουμε χρόνο γι΄αυτό ή θα εγκαταλείψουμε την βάρκα.
Αν γίνει ελάφρυνση, ουσιαστική, του χρέους, μπορεί να δημιουργηθεί προσδοκία.
Αν  συνεχίσουν οι έκτακτες εισφορές αλληλεγγύης, ο ΕNΦΙΑ, η ξεσπίτωση, η υπερφορολόγηση, αν συνεχίσουν να έρχονται οι ξένοι και να αγοράζουν τη γη και τα σπίτια όσο-όσο, να φεύγουν οι νέοι ψάχνοντας για δουλειά, να τρέχουν οι συνταξιούχοι  και οι επιχειρήσεις  στην Βουλγαρία, νομίζω ότι και ο Τσίπρας, που φαίνεται να είναι το μόνο πρόσωπο που εμπιστεύονται οι “Ελληνες σ΄αυτή την δύσκολη συγκυρία, νομίζω ότι κι αυτός θα καταρεύσει απο το ασήκωτο βάρος αυτής της τερατώδους αλλαγής που πρέπει να συμβεί.

Μοιάζει σαν οι Έλληνες όλα αυτά τα χρόνια  να μάζεψαν ένα ασήκωτο βάρος που αυτή την στιγμή κανείς δεν έχει τις δυνάμεις να το σηκώσει μόνος του.

Είναι λύση η δραχμή; Δεν είναι λύση.
Μήπως δεν είναι λύση κάτω από τις παρούσες συγκυρίες;
Μήπως θα μπορούσε να είναι  λύση μετά από κάποια χρόνια;
Αυτά που πρότεινε ο Βαρουφάκης σε κλειστή τηλεσύσκεψη – που αναφέρονται σε εφημερίδα- ότι είχαν έτοιμο σχέδιο να πάμε  σε δραχμή  σε μία ώρα αλλάζοντας τα ΑΦΜ;
Τι είναι όλα αυτά;
Μπαίνουν στο καζάνι μας, τα γυρίζουμε στο κεφάλι μας αλλά λύση δεν βλέπουμε.
Βλέπουμε ένα παζάρι λύσεων που όλες οι λύσεις μοιάζουν σαν αυτά τα παιχνιδάκια στο παζάρι που τα παίρνεις και σε δέκα λεπτά χαλάει. Μετά από λίγο ένα άλλο παιχνιδάκι σου μοιάζει πιο καλό.
Γιατί δεν υπάρχει κανείς που να μπορεί να εξηγήσει καλά και  σταθερά τις τρεις κυρίαρχες απόψεις, τις τρεις βασικές λύσεις, τους τρεις καινούργιους δρόμους στους οποίους θα μπορούσε να πορευτεί η χώρα.
Να ακούσουμε τα επιχειρήματα και σιγα-σιγά να ασπαστούμε την ορθότερη λύση γι΄αυτή την περίοδο.
Αλλά όλες αυτές οι συζητήσεις πρέπει να γίνουν στην τηλεόραση κυρίως.
Μ΄αυτούς τους εντεταλμένους δημοσιογράφους δεν πρόκειται καμία συζήτηση να γίνει.
Αυτοί είναι οι διαστρεβλωτές της ιστορίας.
Ευτυχώς που την ιστορία δεν την γράφουν οι δημοσιογράφοι, γιατί αν την γράφαν οι δημοσιογράφοι είναι σίγουρο ότι καλύτεροι ηγέτες θα ήταν αυτοί που είχανε δώσει δάνεια στα αφεντικά τους.
Είμαστε έτοιμοι να μάθουμε. Είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε σκέψεις και κατευθύνσεις που το μυαλό μας πριν δεν θα δεχόταν.
Έχουμε αλλάξει οι Έλληνες, έχουμε ωριμάσει και φαίνεται αυτό από  την απίστευτη ψυχραιμία με την οποία έχουμε αντιδράσει σε όλα αυτά τα τελευταία γεγονότα.

Αλλά, πρέπει να αποφασίσουμε.

Ή ο Τσίπρας  μπορεί να κλείσει τις τρύπες και η βάρκα να σταματήσει να μπάζει νερά ή αν συνεχίσει να μπάζει νερά πρέπει να μας πουν ποια είναι η σωστή ώρα και ποια είναι τα σωστά νερά στα οποία θα πηδήξουμε.
Και φορώντας σωσίβιο ή… όποιος ξέρει να κολυμπάει;