********* ********************** DSV Blog: Καλέ μου Μπάσταρδε Ήρωα.... ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ!!!

Παρασκευή, Απριλίου 10, 2009

Καλέ μου Μπάσταρδε Ήρωα.... ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ!!!



















Το τραγούδι το άκουσα σε μια συναυλία στον Αγ. Δημήτριο από όπου είναι και οι περισσότεροι ΠΥΞ-ΛΑΞ, μόλις ξεκινούσαν. Έκαναν Support στους Κατσιμιχαίους. Τους λάτρεψα όταν τους είπαν "Πνευματικούς και Καλλιτεχνικούς τους Πατέρες". Μόλις άκουσα και το τραγούδι τα έπαιξα. Αγόρασα το Βινύλιο τότε, και το άκουσα πάνω από 500 φορές. Τα ραδιόφωνα δεν το παίζαν, Ούτε καν οι ίδιοι δεν το τραγουδούσαν στις συναυλίες τους. Μάλλον "Τσιγκλούσε" το ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ και το "Η ΕΛΛΑΣ ΕΓΙΝΕ ΠΟΡΝΗ". Ούτε στο YOUTUBE το βρήκα για να το Αναρτήσω. Μάλλον ακόμα και στο 21ο Αιώνα εν έτη 2009 είναι ακόμα "ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ". Εγώ όμως επειδή αναρτώ ένα τραγούδι κυκλοφορημένο....

ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟ, ΣΟΒΑΡΟΦΑΝΗ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΟ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΟΨΕΙ!!!

ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΦΩΡΑΩ ΚΟΥΚΟΥΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας
Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας
Πρώτη εκτέλεση: Πυξ Λαξ


Καλέ μου μπάσταρδε ήρωα,
ειμαι εδώ σε παρακολουθώ
τρέχοντας μες στα σκουπίδια,
μια απ'τα ίδια

Να λιώνεις να ματώνεις
σαν κορμιά από πλαστικό
κράμα Ηρακλή και αμαζόνας
σάρκα βιαστή, ψυχή φονιά
σε βλέπω να γέλας σ' άσπρα σεντόνια

Που ακόμα καίει το σπέρμα μιας βραδιάς
Στην ερημιά η μανά σου πουλιέται
κορμί σημαδεμένο κάτω απ' τ' αστέρια τυραννιέται

Κοιτά πως η μανά σου η Ελλάς τραβιέται

Η μανά σου η Ελλάς έγινε πόρνη
στού κόσμου τα λιμάνια παίρνεται
νταβατζήδες εραστές τη φτύνουν όλοι
κι εκεί που σα χιόνι στον ήλιο έλαμπε
αλκολικιά, το βλέμμα σου θυμάται και τρελαίνεται

Κι εγώ είμαι εδώ γιος της μπάσταρδος
την βλέπω να πονά να χαροπαλεύει
το χέρι της δίνω μ' αυτή κρατά μαχαίρι
Καλέ μου μπάσταρδε ήρωα κι εσύ μην την πιστεύεις


Υ.Γ. ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΚΑ ΙΔΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ!!!

ΤΗ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΟΝΑ, ΝΑ ΧΑΡΟΠΑΛΕΥΕΙ
ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΣ ΔΙΝΩ, Μ' ΑΥΤΗ ΚΡΑΤΑ ....Μ Α Χ Α Ι Ρ Ι ! ! !


Υ.Γ. Όποιος θέλει το τραγούδι, μου στέλνει ένα μήνυμα..... εκεί που χαιρετάει το ανθρωπάκι, ή εδώ..... dsvsval@gmail.com και σε λίγο θα το έχει σε mp3!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: