********* ********************** DSV Blog: Αυτό το .... Σ' έχω δεν Σ' έχω... με τρελαίνει

Δευτέρα, Νοεμβρίου 23, 2009

Αυτό το .... Σ' έχω δεν Σ' έχω... με τρελαίνει

*
*
D S V - Song of the Day (Σ' έχω δεν Σ' έχω)........ Ναι στα Όνειρά μου ...

Αυτή την Ανάρτηση την Αφιερώνω σε ένα Κορίτσι Τρυφερό από έναν Άλλο Πλανήτη. Ένα όμορφο Πλάσμα.... και απ' ότι ξέρετε όταν μιλάω για ομορφιά δεν Μιλάω μόνο για εξωτερική.... Μιλάω για τα Πάντα, και Κυρίως για την Εσωτερική... Αυτή είναι που τελικά με κρατάει και με Γοητεύει...
Αυτό το Κορίτσι μου "Πρόσφερε" αυτό το πολύ Όμορφο Τραγούδι... Και Βάζω εισαγωγικά γιατί στην Ουσία αυτό το Ακουστικό Άνθος εγώ πήγα στην Αυλή της να το "Κόψω". Κοίταξα μέσα στο παράθυρο του σπιτιού και είδα αυτό το Όμορφο Πρόσωπο να μου Χαμογελάει και να γνέφει προτρεπτικά σαν να μου λέει " Κόψτε το.... Για Εσάς το Έχω Φυτέψει ". Της είπα " Μου αρέσει πολύ ... δεν είχα ξαναμυρίσει τέτοιο άνθος" και τότε Χαμογέλασε διάπλατα... δίνοντάς μου να καταλάβω ότι χαίρεται ιδιαίτερα που μεσολάβησε στην γνωριμία μας.
Από τότε που το έκοψα το μυρίζω συνεχώς... Μου φέρνει στο μυαλό το νεανικό άρωμα του Κοριτσιού με το όμορφο χαμόγελο... και προχωράω..... Προχωράω στο άγνωστο... στο σαθρό έδαφος του δικού μου Πλανήτη... του Ψεύτικου... του Δήθεν... του Πονηρού... και την Υποκρισίας... !!!
Συνεχίζω Αναγκαστικά να Προχωράω έχοντας την Ελπίδα ότι θα ξαναδώ αυτό το Όμορφο Πλάσμα να μου Χαμογελάει.... για να μου ξαναδώσει και άλλο Λουλούδι στο Μέλλον.... Αλλά η Ώριμη Πλέον Καρδιά μου χτυπάει δυνατά εκτός από Προσμονή και από Φόβο.... Σκέφτομαι " Ας μην Ξαναδώ αυτό το Κορίτσι, αλλά Θεέ μου βοήθα το να παραμείνει στον Άλλο Πλανήτη και να μην Αναγκαστεί να έρθει στον Δικό μας και πάρει από την Ασχήμια του... ".
Και καθώς μυρίζω ξανά το λουλούδι, με τρεμάμενα Χείλη ψελλίζω τους πρώτους του στίχους... ...

Σ' έχω δε σ' έχω, σε κρατώ δε σε κρατώ Ελπίζω δεν ελπίζω Σε ονειρεύομαι......

Είσαι δεν είσαι πάλι αυτή που με καλεί

Μένω δε μένω πάλι μένω απ' την αρχή
Ελπίζω δεν ελπίζω Σ' ονειρεύομαι

Γίνεσαι φωτιά κι αέρα, νερό κι αέρας, φωτιά
Μες τα χέρια μου κοιμάσαι χάνεσαι μετά




Σ' έχω δε σ' έχω, πάντα εσύ με οδηγείς
Μπαίνω δε μπαίνω στ' αδειανό μιας φυλακής

Σ' αγγίζω δε σ' αγγίζω Σε ονειρεύομαι
Ελπίζω δεν ελπίζω Σ' ονειρεύομαι

Στίχοι: Λία Χατζοπούλου
Μουσική: Κώστας Λειβαδάς
Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Λιδάκης
Share to Facebook




(Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)
Bookmark and Share
Για σχόλια πατήστε στην λέξη .... " σχόλια "

2 σχόλια:

ΜΕΛΙΤΕΑΣ είπε...

Σάν να βλέπω τυφλό να ξεφυλίζει τό PLAY-BOY με το σύστημα Μπράιγ, σταματώντας στά .."επίμαχα" σημεία....Γεννάς εικόνες αγόρι μου..!!!!

Όλγα είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=duYLdevin24
είναι πολύ ωραίο...