********* ********************** DSV Blog: Τι ωραίο αμάξι που έχεις, να προσέχεις να μην τρέχεις...

Παρασκευή, Νοεμβρίου 13, 2009

Τι ωραίο αμάξι που έχεις, να προσέχεις να μην τρέχεις...


Πόσο Λυγούρια τελικά είμαστε οι Άντρες ???
Πόσο Μ@λ@κες είμαστε ???
Το έχω πει από Μικρό παιδί... ότι οι Γυναίκες (όχι όλες) είναι Πουτ@νες γιατί εμείς οι Άντρες πρώτα είμαστε πολύ Μ@λ@κες (όχι όλοι... οι Περισσότεροι).
Αν δεν υπήρχαν Μ@λ@κες να πηγαίνουν τα αυτοκίνητα στο ΜπουρδελοΠλυντήριο... θα υπήρχαν οι ΤσουλοΠλήστρες να κάνουν τούρλες για τα θεονήστικα Γουρλωμένα Αντρικά Μάτια ???



Μεταφορά των Ψαχνών για Οπτική Σφαγή...!!!
Όχι βέβαια.... θα τις διώχναν μερικές μέρες μετά. Αλλά απ' ότι διάβασα στο Troktiko που βρήκα τη Φωτό γίνεται χαμός από σαπουνάδα. Και Τρίβουν τρίβουν για να ικανοποιήσουν τα πεινασμένα Αρσενικά που από μέσα τους λένε.... Πω Πω Γυναικάρες !!!
Γυναικάρες ??? Ποιες ??? Τα ψαχνά (όχι με το κιλό) αλλά με την μπουγάδα ??? Και μόλις πάνε στην παρέα της καφετέριας με γυαλισμένο το αμάξι, έχουν ένα χαμόγελο περηφάνιας και Ανδρισμού που δηλώνει .... " Εγώ με το πλύσιμο πήρα και τσάμπα Μάτι ". Όχι Τσάμπα Π@π@ρ@, όχι τσάμπα γιατί στα 3 πλυσίματα το 1 δεν θα το έκανες... αλλά δεν θα μπορέσεις να καταλαγιάσεις την πείνα σου και θα θες να δεις γρήγορα το ξέκωλο !!!



Λίκνισμα των Ψαχνών σε Κοινή Θέα
για να τα Λιμπιστεί ο Πεινασμένος Πελάτης !!!

Στα παίρνουν κανονικά, και βέβαια και σε όλους τους άλλους τους Μάπες, που μόλις διηθήθηκες το Ανδραγάθημα σου, πετάχτηκαν σαν τα κοράκια από τις καρέκλες... για να μην θεωρηθούν οι Δακτυλοδεικτούμενοι του Χωριού που Κώλωσαν να πάνε !!!
Και είμαι Βέβαιος ότι κανένας δεν πάει το Αγροτικό να το καθαρίσει από τις λάσπες. Όλοι παίρνουν τα καλύτερα αυτοκίνητα που διαθέτουν για να τα επιδείξουν στις δίμετρες καλλίγραμμες Αλοδαπές , μήπως στραβωθούν και πουν.....



... Τι ωραίο αμάξι που έχεις
να προσέχεις να μην τρέχεις

και το σπίτι σου μοιάζει με πύργο
μου αρέσεις δεν στο κρύβω
Τα καλά εστιατόρια ξέρεις
και σαμπάνια μου προσφέρεις
Πιο κατάλληλος άντρας για μένα
δεν υπάρχει από σένα




Γυναικεία ψυχολογία style, χρήμα και γοητεία
Η γυναικεία ψυχολογία δεν την αντέχει τη δυστυχία


Στόχος είναι τα λεφτά
έτσι μου ΄πε η μαμά έτσι μου ΄πε κι ο μπαμπάς
τότε να τον αγαπάς
Στόχος είναι τα λεφτά
που να πας χωρίς αυτά
δεν αγάπησε κανείς τους φτωχούς τους συγγενείς
(χ2)

Τι ωραία πισίνα που έχεις
το ph της να ελέγχεις
Ένα γήπεδο είναι ο κήπος
είσαι ο δικός μου ο τύπος
Τι πανάκριβα δώρα που παίρνεις
πόσο με κακομαθαίνεις
Στο πλευρό σου τη θέση θα πάρω
με δεσπότη και κουμπάρο

Γυναικεία ψυχολογία style, χρήμα και γοητεία
Η γυναικεία ψυχολογία δεν την αντέχει τη δυστυχία

Στόχος είναι τα λεφτά
έτσι μου ΄πε η μαμά έτσι μου ΄πε κι ο μπαμπάς
τότε να τον αγαπάς
Στόχος είναι τα λεφτά
που να πας χωρίς αυτά
δεν αγάπησε κανείς τους φτωχούς τους συγγενείς



Στοχος είναι τα λεφτά

Στίχοι: Γρίτσης Νίκος
Μουσική: Μη διαθέσιμο
Πρώτη εκτέλεση: Τζούλια Αλεξανδράτου




Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share
Για σχόλια πατήστε στην λέξη .... " σχόλια "

4 σχόλια:

Μ. Α. είπε...

Έχω ενστάσεις (όχι δικονομικές, προσωπικές)! :-P

Εν μέρει μπαίνεις στη λογική του άσπρου-μαύρου. Ευτυχώς που δεν γίνεσαι και μανιχαϊστής (ένα τσακ απέχεις. :-P )

Οι χαρακτηρισμοί είναι κατασκευάσματα μιας πατριαρχικής κοινωνίας που αναπαράγει πρότυπα, με σκοπό τη συντήρηση μιας νοοτροπίας που ευνοεί το σύστημα. Καθόλου άμοιρος ευθυνών και ο χριστιανισμός που, στηριγμένος στο δόγμα σάρκα=αμαρτία=θάνατος=κόλαση, διαμόρφωσε οπαδούς χειραγωγημένους, σε άμεση πάντα συνεργασία με την εξουσία. (Το 'να χέρι νίβει τ'άλλο και τα δυο το πρόσωπο).

Οι χαρακτηρισμοί:
1. Παραβλέπουν τα αίτια, εμμένοντας στο αιτιατό.
2. Παραβλέπουν το "είναι", γιατί αποσκοπούν στην προώθηση του προϊόντος, δηλ στο "φαίνεσθαι".

Όσο παραμένουμε πιστοί σε αξιώματα ή δόγματα που έχει κατασκευάσει η εξουσία, ώστε να ελέγχει παντί τρόπω τη συνείδησή μας, καθιστώντας μας καταναλωτές ή καταναλώσιμους, τόσο περισσότερο παρέχουμε, βραχεία χειρί, το δικαίμα στη νομή της ζωής και της σκέψης μας. Παραμένουμε, ακούσια-εκούσια, όμηροι και, συχρόνως, δεσμοφύλακές της.

Μετά από τις ενστάσεις μου, σου έχω καλά νέα.
Έχεις τη δυνατότητα και την κριτική ικανότητα (την τελευταία θα ευχόμουν να παιδέψεις λίγο περισσότερο και να μη την αφήνεις να... τεμπελιάζει) να αντιλαμβάνεσαι τα πράγματα πίσω από τη βιτρίνα. Το χιούμορ που σε διακρίνει, είναι ενδεικτικό αυτής σου της ικανότητας. Αξιοποίησέ την και, σε συνδυασμό με την ευαισθησία σου, θα προσεγγίσεις κάποια στιγμή το ίδιο θέμα, πολύ πιο ουσιαστικά.

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία!

DSV BLOG είπε...

Κυρία Μ.Α.....

Μην νομίζετε ότι θα μας μπερδέψετε με την Δικονομική σας γλώσσα....

Δεν μασάμε ...

Και δεκτά όλα τα σχόλια ... αρκεί να έχετε Δει και Καταλάβει πως βλέπω τα Πράγματα ....

Ναι, το ξέρω ότι οι περισσότεροι μένουν στις λέξεις και τις γραμμές και όχι σε αυτό που είναι ανάμεσά τους, και όχι αυτό που βγάζουν αν τις στύψεις σαν σφουγγάρι ...

Δεκτά και ωραία τα σχόλια βελτίωσης μου, αλλά θα μου αρέσανε περισσότερο, και θα μου έκαναν περισσότερο καλό, ... αν διαπίστωνα πόσο πίσω από την βιτρίνα ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ότι βλέπω και παρατηρώ τα πράγματα ...

Αλλά ως άνθρωπος που γράφει θέλοντας να πετύχει κάτι συγκεκριμένο, αναγκάζομαι να τηρήσω την σιωπή που μου επιβάλει η συνείδησή μου, "απαγορεύοντας" μου να αποκαλύψω τον τρόπο Γραφής μου !!!

Ευχαριστώ

DSV

Μ. Α. είπε...

Εσείς ξέρετε καλύτερα, φίλε DSV! :-)

DSV BLOG είπε...

Για να μην το παρεξηγήσουν κάποιοι ....

Με την Μαρίνα είμαστε ΦΙΛΟΙ και ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ !!!