********* ********************** DSV Blog: Και το λέω πάντα ρε γαμώτο...." ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΚΑΤΙ.... ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ !!! "

Τρίτη, Δεκεμβρίου 08, 2009

Και το λέω πάντα ρε γαμώτο...." ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΚΑΤΙ.... ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ !!! "

.
Βρε Κακεντρεχή Άντρα Μισογύνη που θα ισχυριστείς ότι η Γυναίκα μπορεί να Προκαλεί...

Τι λες τώρα ??? Μπορεί μια Γυναίκα να προκαλεί ??? Μόνο ένας Άντρας Μπορεί. Γιατί ένας Άντρας ΠΑΝΤΑ θέλει να πηδήξει ... ακόμα και την τελευταία Σαβούρα... Αλλά μια Γυναίκα ΠΟΤΕ δεν θέλει να πηδήξει κανέναν Άντρα και ας είναι και ο Brand Pitt, ή ο George Clloney, ή ο Johny Depp !!!

Και Ναι είναι ο Κανόνας... το Αντίστροφο, αλλά Υπάρχουν βρε Ανεγκέφαλες Ελληνίδες Παρθενόπες και ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ !!!

Αλλά οι Εξαιρέσεις ρίχνουν τον Γυναικείο Εγωϊσμό. Σου λέει ... Για να μην δείχνει ο Άλλος ότι το Μόνο που θέλει είναι να με πηδήξει, τότε ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ Θέλει, αλλά το κρύβει Καλά.



Είναι Αδύνατο να μην το Θέλει... να με σεβαστεί, να με Ακούσει... και να με Κοιτάει Μόνο στα Μάτια...

Και αν τελικά το διαπιστώσουν... τότε σκυλιάζουν, γιατί νιώθουν Ανίκανες να Γοητεύσουν... να Κολάσουν. Και τότε ακολουθούν τακτικές όπως η Saron στη φωτό.... αλλά και ακόμα αν Σιχαθείς την Αισχρή Στρατηγική και φύγεις, γιατί δεν σου αρέσει η Χυδαία Πρόκληση... τότε σε λένε.... ΑΔΕΡΦΗ !!!

ΘΑ ΕΛΕΓΑ... ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΔΕΡΦΗ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ... ΠΑΡΑ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ !!!

Και αν τύχει και κοιτάξεις την φούστα που έχει ξεφύγει ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ, μέχρι τον Αφαλό... τότε σκέφτονται..., "Τον Λυγούρη... εκεί κοιτάει.... "

Πως να μην κοιτάει ΜΩΡΗ ΗΛΙΘΙΑ...., ακόμα και η Γιαγιά η Γκόλφω να είχε την φούστα μέχρι εκεί πάνω, θα την κοιτούσαν από περιέργεια... όπως τις εξώστηθες Γριές στις Παραλίες !!!

Ποτέ μα ποτέ δεν με έχει διαψεύσει σε αυτό τον ισχυρισμό μου Καμιά Γυναίκα... Και δεν μπορείτε να καταλάβετε πόσο πολύ θέλω να διαψευσθώ και να είμαι μία επιτέλους φορά Ελεύθερος με μία Γυναίκα.

Μόνο μία Μαθήτριά μου είναι Έτσι... Και είναι και από Χωριό του Πηλίου... Τελικά δεν είναι μόνο το που μένεις... αλλά και πόσα Λύματα Κομπλεξισμού έχεις απορροφήσει από την ώρα που Γεννήθηκες ...

Ποτέ δεν με παρεξήγησε αλλά πάντα λέει ότι είμαι ο πιο Αληθινός Άντρας που έχει γνωρίσει... που θα μπορούσε να κυκλοφορήσει ακόμα και Γυμνή μπροστά μου... ξέροντας ότι δεν θα πάθει ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΕΙ !!!

Και το λέω πάντα ρε γαμώτο.... ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΚΑΤΙ.... ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ !!! Βέβαια αν το θέλεις και το θέλει και ο Άλλος είναι ευχής Έργο να το Πάθεις.... Αλλά και πάλι ακόμα και αν η Γυναίκα Λιποθυμά από Ηδονή και από Λαγνεία... ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΧΙΙΙΙΙΙ !!!

Πότε ρε γαμώτο θα πάψουμε να είμαστε Κοινωνία που Υποκρίνεται ??? Πότε θα τα καλύπτουμε όλα Κάτω από το Χαλί ???

ΑΙΜΟΜΗΞΙΕΣ, ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΕ ΚΟΡΗ, ΓΙΟΣ ΜΕ ΜΑΝΑ, ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΕ ΑΔΕΡΦΗ, και όλα κρυφά αλλά φανερά Παρθένες... και Απρόσητες...

Δεν μπορώ να πω περισσότερα γιατί θα συγχυστώ... πριν λίγο καιρό, μου έκανε Add... κάποια που φαινόταν ακριβώς τα ίδια με την Saron σε μια φωτογραφία της και όταν της είπα ότι σου αρέσει να βγαίνεις Sexy εεεε ??? Τότε μου είπε... δεν ΟΧΙ, δεν θέλω απλά δεν μπορώ να το ελέγξω, και όλοι βέβαια μου την Πέφτουν....

ΑΝΤΕ ΡΕ.... ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ....??? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΑΥΤΟ !!!

Και όποιος δεν πιστεύει... έχω και Αποδείξεις.... η φωτό της είναι χύμα στο κύμα στο Net... όπως μια άλλη που είχα βάλει σε μια άλλη Ανάρτηση...


Άρα Χιιιιι από την Αρχή για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο... Δεν υπάρχει γιατρειά... και όσες μου είπαν " Εγώ είμαι διαφορετική " ... απλά ήταν ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ !!!!




Θα πω κάτι τελευταίο... Κάποια φορά μία Συνάδερφος μου έβαλε (για πλάκα βέβαια) ευθαρσώς χέρι μπροστά σε άλλους Συναδέρφους... και όταν κινήθηκα απλά για να κάνω και εγώ το Αντίστοιχο... έβαλε μια τσιρίδα... Και όταν της ζήτησα το Λόγο... μου είπε... Εγώ είμαι Γυναίκα και δεν επιτρέπεται...

Δηλ. μια Γυναίκα μπορεί να εκστομίζει ότι Αισχρό της έρχεται, να χουφτώνει όποιον και όποτε θέλει, να την πέφτει σε όποιον και όποτε θέλει... αλλά αυτή μπορεί και επιτρέπεται επειδή είναι Γυναίκα... Αλλά όχι ΠΟΥΤΑΝΑ !!!

Ενώ ένας Άντρας ΠΟΤΕ γιατί Πάντα το ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΗΔΗΞΕΙ....


Εεε Κυρίες μου (και πολύ σας πέφτει) δεν θέλουν όλοι οι Άντρες ΜΟΝΟ να πηδήξουν. Και όσο και προσωπικά να μου Αρέσει ο Έρωτας ( και σωματικά αλλά και Γενικότερα) και να το ΘΕΛΩ και να το ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ και να το ΑΠΟΖΗΤΩ... δεν έχω σκοπό όταν βρίσκομαι με Γυναίκα μόνο γι' Αυτό...


Απλά θα το κάνω όταν υπάρχει Αμοιβαία Έλξη και Χημεία... και ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ... ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.
ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ!!!






ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΑΜΩΤΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΘΕΝΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ....

ΓΙΑΤΙ .... ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙ ..... WOMAN IN LOVE !!!!!!!





BARBARA STRAISAND - WOMEN IN LOVE


Life is a moment in space
When the dream is gone
It's a lonelier place
I kiss the morning goodbye
But down inside
You know we never know why
The road is narrow and long
When eyes meet eyes
And the feeling is strong
I turn away from the wall
I stumble and fall
But I give you it all
I am a woman in love
And I'd do anything
To get you into my world
And hold you within
It's a right I deserve
Over and over again
What do I do

With you eternally mine
In love there is
No measure of time
We planned it all at the start
That you and I
Live in each others heart
We may be oceans away
You feel my love
I hear what you say
No truth is ever a lie
I stumble and fall
But I give you it all
I am a woman in love
And I'd do anything
To get you into my world
And hold you within
It's a right I deserve
Over and over again
What do I do
I am a woman in love
And I'm talking to you
I know how you feel
what a woman can do
It's a right I deserve
Over and over again...

Δεν υπάρχουν σχόλια: