********* ********************** DSV Blog: Πρέπει να αδειάσεις το κεφάλι σου απ' τις σκέψεις μήπως μπορέσεις τελικά να το αντέξεις...

Κυριακή, Δεκεμβρίου 27, 2009

Πρέπει να αδειάσεις το κεφάλι σου απ' τις σκέψεις μήπως μπορέσεις τελικά να το αντέξεις...


Αυτές τι Μέρες, δεν έχω και πολύ όρεξη για να γράψω...

Λίγο το τρέξιμο των Γιορτών (Όλοι λόγω των διακοπών και του δώρου Ασχολούνται πολύ περισσότερο με Υπολογιστές) λίγο το βάρος από τα φαγητά των Ημερών, αλλά Πολύ περισσότερο η Γ@μημένη Βολιώτικη Υγρασία που σπάει κόκκαλα δεν με "Αφήνει" να γράψω αυτά που έχω στο Μυαλό μου...

Και έχω πολλά να Γράψω... Πάρα πολλά...

Και αν το μεταφράσω με την άποψη κάποιας Πρώην Φεισμπουκικής φίλης .............. Πολύ Μοναξιά...




What ???????

Μόλις προχθές έμαθα ότι αν Γράφεις, αν Επικοινωνείς, τότε φαίνεται ότι είσαι Μόνος... Και αν δεν Επικοινωνείς, δεν Γράφεις, δεν Μιλάς... τότε δεν είσαι Μόνος...

Γνωρίζω Άπειρους που θα ήθελαν να Εκφράζονται μέσα από την Γραφή ... αλλά όπως Παραδέχονται " Δεν Μπορούν " !!!. Τυχεροί όμως γιατί αυτοί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΙ.... ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΟΝΟΙ !!!!!!!

Καλά εκτός του ότι την θεωρώ πολύ ηλίθια λογική, δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσω να Επικοινωνώ, να Γράφω, να Εκφράζομαι... στον Φόβο μήπως και δείξω Μόνος... Άλλωστε όπως θα ξέρετε ποτέ μα ΠΟΤΕ δεν έκρυψα την ενδεχόμενη Μοναξιά... Αλλά Άλλο Πράγμα η Μοναξιά... Άλλο η Μοναχικότης ... όπως λένε και οι Φίλοι μου ΑΕ !!!


Η Αλήθεια είναι ότι τόσα Χρόνια Συνειδητοποίησα ότι Όπως και να εκφραστείς... ότι και να Κάνεις... Θα βρεθούν κάποιοι να στο Γ@μήσουν, να στο Σνομπάρουν, να στο " Κάνουν " Μηδέν. Αλλά πιστεύω ότι πρέπει να βρεις τον τρόπο που σε εκφράζει για να μπορείς να κάνεις αυτό που Νιώθεις.

Αν ένιωθα πιο άνετα, θα εξέφραζα πιο είναι αυτό που θέλω να κάνω... και γιατί το κάνω μέσα από εδώ... Το έχω πει άλλωστε και παλιότερα σε μια άλλη Ανάρτηση !!! Κάντε κλικ Εδώ...

Από τότε που βρήκα το Blog σταμάτησα να " Νιώθω Μόνος... " Ξέρω ότι έστω και Ένας... Δύο ή ακόμη και περισσότεροι θα ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ και θα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ μαζί μου μέσα από τα Γραπτά μου... Άλλωστε πάνω από 10 το έχουν εκδηλώσει με μηνύματα Προσωπικά και έχουμε γνωριστεί.

Βέβαια, οι περισσότεροι ήταν μέσα από το FB... και εγώ από εκεί έχω φύγει !!! Κάποιοι το πήραν προσωπικά. Γιατί πριν φύγω έγραψα 2 - 3 Αναρτήσεις αρκετά Εύγλωττες και αρκετά Εύηχες ... για να εκδηλώσω το Σάπιο Κόσμο του Fb.

Μηνύματα ρίχνω... Προσωπικά Μηνύματα... που μπορεί να είναι και Απύθμενες Ηλιθιότητες. Εγώ Έτσι τα Βλέπω Έτσι τα Γράφω... Αν κάποιος τα βλέπει κάπως Αλλιώς... τότε ας τα Γράψει Κάπως Αλλιώς !!!

Ξαφνικά λοιπόν εκεί που έπερνα Διθυραμβικά Σχόλια... η Σιωπή. Όχι η Απόλυτη, γιατί μερικοί μου είπαν Μπράβο καλά τα Είπες.... και Κάποιος που Εμπιστεύομαι Πολύ την Κρίση του " Αυτό πρέπει να πόνεσε πολλούς.. Τα λες και χύμα παναθεμά σε! Τους τρομάζεις.. Από το FB σε καταλαβαίνω.. Εικονική πραγματικότητα.. Αν δεν είναι πραγματικοί φίλοι..
Που συνήθως δεν είναι.. Η ζωή είναι εκτός ίντερνετ κι ας μας παρασέρνει το δίκτυο πολλές φορές.. Σκέτος εθισμός. "

Εγώ θα συμπλήρωνα ότι η ζωή είναι ΚΑΙ μέσα στο Ίντερνετ αλλά είναι η Διαδικτυακή Ζωή. Και είναι Ανάλογη όπως και η Έξω - Διαδικτυακή Ζωή. ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ...

Άκουγα συνέχεια και ακούω... " Αααα Φιλαρακι, εγώ δεν ξέρω, Εμένα μου έχει φερθεί Καλά !!! "...... Ναι, και όλους τους Άλλους τους Έχει κατακλέψει και το Ξέρεις. Αλλά επειδή εσένα για κάποιο Υστερόβουλο Λόγο σου έχει φερθεί έτσι, παύει να είναι Κάθαρμα Ε ??? Κάθαρμα είναι και σε Σένα... αλλά Κρύβεται, για να κάνει την Δουλειά του !!!

Άρα Προσωπικά πιστεύω ότι η Ζωή είναι ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΞΩ από το Ίντερνετ. Και όπως φερόμαστε Μέσα σε Αυτό... κάπως Ανάλογα φερόμαστε και έξω Από Αυτά.... Απλά ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ με διαφορετικό τρόπο !!!

Και όταν ξαναρώτησα.... " Τι, μήπως δεν ήταν καλή η Ανάρτηση ??? " μου Απάντησε " Κάθε άλλο... Ευφυέστατη, καυστική και πέρα για πέρα αληθινή! ".... Ε, Αυτό ήταν το Καλύτερο Σχόλιο.... ΑΛΗΘΙΝΗ !!!!!!!!!!!!!!!


Ας είμαι εγώ ΑΛΗΘΙΝΟΣ... και γράφω ΑΛΗΘΕΙΕΣ (Πάντα όπως εγώ τις Βλέπω... που μπορεί να είναι και 100% Λάθος. Όποιος Συμφωνεί... οι Άλλοι μπορούν να μην με Ξαναδιαβάσουν)... και ας βρεθώ ΜΟΝΟΣ μέχρι να πεθάνω...

Και αν κάποιος με ρωτήσει... " Καλά προτιμάς να είσαι ΑΛΗΘΙΝΟΣ ακόμα και αν αυτό είναι η αιτία να μείνεις ΜΟΝΟΣ μια Ζωή ??? ". Ρητορική θα την εκλάμβανα την ερώτηση αλλά η απάντηση είναι " ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ "

Και εδώ θα σχολίαζε ένας Φίλος (Γνωστός) μου ... " Καλά εσύ θες να σώσεις τον Κόσμο..." αλλά προς το Παρόν δεν θα Απαντήσω !!!


Όσο λοιπόν και αν Στεναχωρώ μερικούς, όσο είμαι Καλά ... δεν θα Σταματήσω να Γράφω... να Επικοινωνώ... να Εκφράζομαι... Και ας με πείτε Τρελό, Σχιζοφρενή, Μόνο (Μοναχικό το δέχομαι... και το Γουστάρω) και ότι Άλλο μου Καταλογίζεται... σε όλη μου τη Ζωή !!!

Εξαργυρώνω με κάτι σχόλια όπως τα παραπάνω... και με σχόλια όπως αυτό της Φίλης μου Χριστίνας - Φοίβης (Δείτε στα σχόλια της προηγούμενης Ανάρτησης) όταν της Πρόσφερα ένα Βίντεο που μου Ζήτησε Από την Ελευθερία Αρβανιτάκη...

Μόνο και Μόνο αυτά... με κρατάνε για να Εκφράζομαι ΕΛΕΥΘΕΡΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!



Αλλά προς το Παρόν.....

...δεν έχω τι να τραγουδήσω τι να πω
είναι η φωνή μου ένα σήμα από καπνό
κι έτσι για πάντα λέω το στόμα μου να κλείσω
για τίποτα άλλο πια να μην ξαναμιλήσω
μα πάλι πώς θα ζήσω

Μέσα σε σχολεία μέσα σε πανεπιστήμια
μέσα σε ωδεία σε στρατούς και γυμναστήρια
πέρασα χρόνια άλλος μπήκα κι άλλος βγήκα
κι έχω τη μόρφωση για όπλο και για προίκα
κι ένσημο για το ΙΚΑ

Φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι φανερώνει
ό,τι αγαπούσα και το άφησα ό,τι μισούσα και το κράτησα
φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι ξεδιπλώνει
τον εαυτό μου που τον ξέχασα το μέσα κόσμο μου που έχασα
με τέτοια που 'χω ψυχολογία, πώς θα βγω στη συναυλία;



Πάρε τα πάνω σου μικρέ πάρε τα πάνω σου
πάρε μολύβι κι έλα κάθισε στο πιάνο σου
και φτιάξε πάλι την αρχαία συνταγή
μ' ένα τραγούδι να γλυκάνεις την ψυχή
μα άραγε θα μου βγει;

Πρέπει να αδειάσεις το κεφάλι σου απ' τις σκέψεις
μήπως μπορέσεις τελικά να το αντέξεις
αυτά μου είπαν κάποιοι φίλοι χτες το βράδυ
μα εγώ το μόνο που ζητούσα ήταν το χάδι
και μια τους νότα στο σκοτάδι

Φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι φανερώνει
ό,τι αγαπούσα και το άφησα ό,τι μισούσα και το κράτησα
φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι ξεδιπλώνει
τον εαυτό μου που τον ξέχασα το μέσα κόσμο μου που έχασα
με τέτοια που 'χω ψυχολογία, πώς θα βγω στη συναυλία;


Α Δ Ι Ε Ξ Ο Δ Ο
Στίχοι: Αλκίνοος Ιωαννίδης
Μουσική: Αλκίνοος Ιωαννίδης
Πρώτη εκτέλεση: Αλκίνοος Ιωαννίδης & Ελευθερία Αρβανιτάκη & Διονύσης Σαββόπουλος ( Τερτσέτο )



Share to Facebook (Αν θέλετε να κάνετε Share μόνο τη συγκεκριμένη Ανάρτηση, τότε κάνετε κλικ στον Τίτλο της και μετά πατάτε το κουμπί του Share)

Bookmark and Share

Δεν υπάρχουν σχόλια: